Etsiikö varatut naiset salasuhdetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corte85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Corte85

Vieras
Nettihän on pullollaan varattujen miesten treffi-ilmoituksia, joille kelpaa salasuhde. Jos vanha teoria naisen ja miehen samankaltaisuudesta pitää paikkaansa, niin täytyy olla myös naisia jotka syystä tai toisesta eivät halua erota, mutta joille kelpaisi rakastaja?

Lienee varmasti jonkin moinen joukko naisia, jotka eivät halaua syystä tai toisesta erota kumppanistaan, mutta eivät kuitenkaan saa suhteessa tyydyttävää seksiä, tai kaipaamaansa jännitystä.
Mistä nämä naiset etsii seuraa? Vai onko se vaan se perinteinen kaava = tyttöjen ilta ja kännisekoilua vieraan miehen kanssa?

Nettihän on pullollaan varattujen miesten treffi-ilmoituksia, joille kelpaa salasuhde. Jos vanha teoria naisen ja miehen samankaltaisuudesta pitää paikkaansa, niin täytyy olla myös naisia jotka syystä tai toisesta eivät halua erota, mutta joille kelpaisi rakastaja?

Lienee varmasti jonkin moinen joukko naisia, jotka eivät halaua syystä tai toisesta erota kumppanistaan, mutta eivät kuitenkaan saa suhteessa tyydyttävää seksiä, tai kaipaamaansa jännitystä.
Mistä nämä naiset etsii seuraa? Vai onko se vaan se perinteinen kaava = tyttöjen ilta ja kännisekoilua vieraan miehen kanssa?

Mun ehkä stereotypinen käsirys on, että miehet ovat vähemmän valikoivia ja siksi nettituttavuuskin kelpaa. Naisena taas minun pitäisi ehdottomasti nähdä mies livenä ja tutustua, ja tunnustella, onko kemiaa, ennenkuin voisin kuvitella sänkyyn hyppäämistä. Eli kaikki yhden yön suhteeni ovat peräisin baarista.

Viimeksi muokattu:
Varmasti etsivät. Itse elän avioliitossa, jossa arki toimii, mutta seksipuoli ei. En halua erota, mutta en halua elää puutteessakaan, joten olen päätynyt hakemaan seksiseuraa muualta. Se on näin naisena helppoa esim. chattipalstojen kautta. Siellä pystyy ensin keskustelemaan miesten kanssa ja raakata ehdokkaita vähemmäksi. Sen jälkeen on viestitelty vähän aikaa yksityisesti ja vaihdettu kuvat. Jos sen jälkeen vielä kiinnostaa, niin on treffattu livenä ja siitä onkin sitten aina seurannut kiihkeitä tuokioita.

Viimeisimmän chattipalstamiehen kanssa sovin treffit hänen luokseen. Tapasimme ulkona, jolloin molemmilla olisi ollut vielä mahdollisuus vetäytyä tilanteesta. Koska kumpikin oli tyytyväinen näkemäänsä, niin ei mennyt kuin 10 minuuttia, kun olimme jo täydessä touhussa miehen luona.

Yksi erittäin mukava kokemus on varattu mies, jonka kanssa pystyi pelehtimään mökillä kaikessa rauhassa. Tämä suhde on vakituisempi, vaikkakin tapaamisia on vaikea järjestää talviaikaan molempien perhetilanteen takia.

Yhteistyössä