Hae Anna.fi-sivustolta

etsin aitoa vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä moppe, 17.05.2018.

1. moppe Vierailija

Jysses vaan, vuosia sitten yhteistyötä tehtiin, vuosi sitten tavattiin, yhteistyöstä puhuttiin.. nyt jälleen sama tummanhuiskea mies putkahtaa esiin, hakee vahvistusta joukkoihinsa. Ei tokikaan ole työstä vinkannut minulle, mutta on tullut kiertoteitse minulle vastaan.
    Kerrotko, onko tässä tsäänsiä työpaikkaan?:)

Entäpä sinun asiasi?

2. Luuta Vierailija

Mahdollisuus on , laitappa kyselyä menemään, aidanraosta tulee valoa asialle. Mies ihan tyytyväinen, jos otat yhteyttä vaikka joku jo kiikarissa.

Parrakkaan rv miehen kanssa nähtiin pikaisesti. Millä mielellä nyt?

3. moppe Vierailija

Kiitos Luuta

Näin sen pitää mennäkin, jatkoa teille tulee. Taitaa tykätä naisellisuudesta, joten siihen suuntaan, anna palaa (au wink, wink;))

4. viki Vierailija

Selkeästi saan, että olisi mahiksia. Kysele ja kuuntele. Tee taustatyötä ja sitten itse bossin puheille. Jollei tämä työ tule sinulle, niin jotakin kuitenkin hyödyttää. Selkeästi positiivinen juttu.
    Minä aion saattaa opinnot loppuun. Rahaa vaatisi. Mutta onnistuuko? Paperisotaa näyttäisi tulevan ja entä jos saan(työttömänä nyt) työtä, onnistuuko sittenkin? Monimutkaiselta näyttää, mutta mitä sinulle näytetään?

5. Tuikehtii Vierailija

Kyllä on tsäänssiä :)
    Sinä olet jo ennestään tuttu henkilö hänelle, se on aina plussaa työn suhteen. Reippaasti vaan selvität faktat ja kysyt. Hyvin tulee käymään.

Onko minulla tsäänssiä entisen liikemiehen ja urheilijan suhteen ja millaiseen juttuun? Ystävyttä?
    Nyt olemme työttömiä ja sen myötä törmäsimmekin. Hän lähellä eläkeikää, minä kymmenen vuotta nuorempi.
    Hän matkustelee, päätyisimmekö joskus yhdessäkin jonnekin?

6. Parvekekukka Vierailija

Kiitos vaihdosta :)

Ei ole turhaan tämä mies jälleen kuvioissa. Näytte tiiminä edelleenkin. Taitaa olla tässä jotain karmallista mukana, kun näkyy merkityksellisenä opettajana elämässäsi. On hänen kauttaan työtäkin jos niin haluat mutta myös ihmissuhdetta, ystävyyttä näytetään tähän. Teille tulee vielä yhteistä :)

7. moppe Vierailija

Kiitos Viki

koulutukseen menoa ei "kannata" lykätä liian kauas, nyt vielä koet asiat sekavana, mutta todellakin hetkesi on koettanut.
    Vahvuutta ja kontion läimäystä sinun peppulihaksille näytetään;)Voimaa tarvitset, sillä tyhjän kalastajat liikkuu lähelläsi, kuolleista vesistä ei nouse kalaa. Uralla eteneminen palkintona tässä, joten jaksa nähdä "tyhjän veden yli".

8. moppe Vierailija

Kiitos Tuikehtija
    Urheilijalla taitaa olla vielä paloa työn ääreen, lähinnä jotain freelancer-tyyppistä kuviota. Haluaisi vaikuttaa, kokea itsensä tarpeelliseksi.
    :oops: Ou boy. Näyttää minulle näitä peitonalus-puuhia:cool: mitäs siitä tuumaat? Jokin palo tässä tulee.

9. vierailija Vierailija

Kiitos Parvekukka!
    niin, sepä se. Jo vuosia sitten, kun olin hänen asiakkaanaan koimme keskinäistä vetovoimaa, erittäin korrekti hän oli, mutta olihan siinä kipinää:cool: Nyt kuitenkin pitäisi keskittyä bisneksiin, jotta perheet saa leipää(y)

10. Tuikehtii Vierailija

Ollos hyvä ja kiitos sinulle moppe :)
    Urheilija on varmaankin tuollainen, että on halua vaikuttamiseen. Oi hyvä ihme, peiton alle siis voisimme päätyä! Voisihan se olla kivaa, mutta jäisikö se sitten siihen vai jatkuisiko? Hän saisi opettaa minua; mitähän tuumaisi siitä?
    (Jännä juttu sikälikin, kun eka kertani kauan sitten, oli juurikin saman urheilulajin edustajan kanssa. Hän oli parikymmentä vuotta vanhempi minua.)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri