Hae Anna.fi-sivustolta

Etsin ystäviä kipeästi ihan mistä vain.

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Vesa, 19.04.2017.

1. Vesa Vierailija

Pahoittelut etukäteen mukavasta seinäjonosta.

Etsin niin pian ystäviä, joiden kanssa voi vaan viettää mukavaa aikaa ihan periaatteessa koska vain jos ei muuta tekemistä ole tai haluaa vain elää elämää täysillä ihan milloin vain.

Harmillisesti tiedän myös että joskus ei pysty tekemään ihan mitä vain johtuen duuneista sun muusta, mutta itse olen noita henkilöitä, jotka ovat niitä että haluaisi viettää elämää ystävien kanssa ihan vaikka kallioilla raskaat musiikit päällä tai mennä kauppaan outoilemaan yms, ja joilla ei ole duunia tällä hetkellä johtuen juuri esimerkiksi tästä asiasta, ettei ole kokenut itseluottamusta kovin paljoa, ja haluaisi vain kavereiden kanssa unohtaa kaikki asiat yms/tehdä vaan muistoja joita sitten vanhoina kääkköinä voitais muistella.

Muutenkin olen aina ollut sellainen henkilö joka on auttanut muita, mutta koskaan varsinaisesti saanut sitä samaa apua itselleen. Tämänkin takia olen aika kehno avautumaan helpolla, sekä väsynyt kovinkaan olemaan se tarpeeksi energinen mitä yleensä tiedän itseni olevan.

Mutta siis kaiken kaikkiaan olen noita ihmisiä persoonaltani empaattinen, mukava, joskus tunteellinen, outo vitsikkäällä tavalla, kannustava, hyväntahtoinen, kuunteleva henkilö (vaikka tällä hetkellä olen mieluummin sellainen heppu että mieluummin pidän hauskaa ja pyrin unohtamaan tuoreet sekä vanhat paskakikkareet elämästä. Vasta näistä eteenpäin pääsyn jälkeen olen sellainen henkilö joka kuuntelee mielellään. Ellei tilanne ole niin paha että tietää toisen tarvitsevan apua paljon.) huumorintajuinen, vähän hömppä että erehtyy vahingossa jostain asiasta josta ylireagointi tai vastaava tapahtuu tai joskus muutenkin hieman kömpelö tyyppi, ja yleensä energinen. Olen myös sellainen henkilö yleensä että ehdottelen jotain tekemistä. Yleensä kun olen yrittänyt ehdottaa jotain kavereilleni, niin heiltä ei intoa löydy tehdä asioita, ja yleensä olen myös jokseenkin poisluettu joistain asioista, vaikka mielelläni tulen seuraan.
    Olen myös noita ihmisiä jotka eivät tuomitse ketään ellei osaa muita kunnioittaa eli tasa arvoisuutta löytyy.
    Myös olen noita metalli miehiä, että raskaat musiikit tai tavalliset rokit ovat lähiten sydäntäni. Mutta pääosin kuitenkin musiikeista kaikki kyllä menee.

Eli lyhennettynä etsin kipeästi ihmisiä, joiden kanssa voi miltei joka kerta tehdä kaikkea elämällistä, samalla unohtaen kaikki tortut, ja ihan vain ikäänkuin olla oma itsensä, sekä yhdessä jakaa arkeen murheet kannustaen toisiaan.
    Kokenut muutenkin itseni olevan yksi niistä yksinäisistä ihmisistä, vaikka niitä kavereita löytyy, mutta ei niitä tosi ystäviä kovinkaan.

Lähettäkää vaan tällaiselle yksinäiselle otukselle viestiä joko s-postiin , vesa.moisander@outlook.com tai numeroon josta on aikalailla sama kuka ottaa yhteyttä 0400 841 362 kunhan halukkuutta löytyy tutustua ihmiseen.

2. Vain Vierailija

Mistä päin olet?

Testaa, mitä persoonallisuustyyppiä edustat: punaista, keltaista, vihreää vai sinistä

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri