Etsinkö turhaan miestä, jonka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saara"

Vieras
...kanssa voisi ilman odotuksia käydä elokuvissa, kahvilla ja harrastaa seksiä? Aivan kuin "deitti" tai ystävä ilman yhteenmuutto- tai perheenperustamissuunnitelmia?

Tässä vuoden päivät sinkkuäitinä ollessani olen tutustunut miehiin, jotka etsivät kuumeisesti "vaimoainesta" tai sitten vain satunnaista panoa. Omat lapset nuoresta iästäni (32v) huolimatta olen tehnyt enkä uusperhekuvioihin ole halukas. Kuitenkin aikuisen miesystävän haluaisin arjen vastapainoksi, jonka kanssa helliä ja viettää aikaa silloin kun siltä tuntuu.

Onkohan tällainen yhtälö aivan epärealistinen?

Melkein ainoa vaihtoehto tossa tilanteessa ois alkaa tapailemaan jotain naimisissa olevaa perheenisää... Sais kaikki parisuhteen kivat puolet mutta äijä ei jäis roikkumaan.
*avaa sateenvarjon*

Melkein ainoa vaihtoehto tossa tilanteessa ois alkaa tapailemaan jotain naimisissa olevaa perheenisää... Sais kaikki parisuhteen kivat puolet mutta äijä ei jäis roikkumaan.
*avaa sateenvarjon*

Eli olen ollut todella naiivi luultuani, että tällainen on mahdollista...Voi, ehkä täytyy tyytyä pelkkiin panoihin siihen saakka, kun lapset ovat lentäneet pesästä :)

Kertokaahan sitten todellisuudesta vieraantuneelle, hakevatko kaikki miehet elämänkumppania tosissaan? Eikö oikeastikaan ole miehiä, jotka nauttivat aikuisiällä "vapaudesta", mutta seurustelevat? Tiedän kylläkin tällaisia pareja vanhemmista ihmisistä (yli 50v), mutta nuoremmat ilmeisesti edelleen haaveilevat punaisesta tuvasta ja perunamaasta...

Lue tuolta riipaisevat kertomukset siitä kun olen seurustellut yh äitien kanssa ja se sama poätee muihinkin miehiin. miespuolinen haulla löytyy tai jotain se oli.

etsi joku sellainen mies, joka on samassa elämäntilanteessa... itsekin siis esim. yh-isä eikä kaipaa enempää huollettavia lapsia ja hankalia uusperhesotkuja. Kyllä luulis löytyvän...

Ihan varmasti löytyy, esim. eronneet miehet, luulisi löytyvän. Puolet avioliitoista kuitenkin kariutuu niin luulisi 30-40-vuotiaista miehistä löytyvän. Ja moni ei välttämättä halua enää uusia lapsia tai uutta liittoa.