Että alkaa sittenkin joulupaniikki ja -stressi iskeä, on vain ........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
tämä ja huominen päivä paketoida iso kasa joululahjoja.

Tiistaina olen ajatellut jo postittaa joululootan (sis. kasan lahjoja) matkaan.
Koska viime jouluna kun laitoimme ehkä vähän viime hetkellä paketin matkaan, niin hyvä, että se jouluksi ehti perille ja sitä ennen postin kulku kesti ja kesti, kunnes oli vasta perillä.

Samoiten joulukortit olen kanssa ajatellut kirjoittaa näiden kahden päivän aikana. Tiistaina laitan nekin jo matkaan.

Tänään on vain se kiva tilanne, että kohta on lähdettävä iltavuoroon ja halusin nukkua pitkään. Noh, vielä en ole yhtään lahjaa käärinyt ja töistä pääsen vasta yhdeksältä. Sitten on aloitettava paketointiurakka.

Tosin huomenna voi olla väsy olo töissä, töihin on mentävä aamuvuoroon eli seitsemäksi. Mutta huomenna sitten kerkeää enemmän saamaan paketteja aikaiseksi, kun pääsen töistä kolmelta.

Loput joululahjoista voi huoletta jättää ns. joulunpyhä viikolla, niitä ei tarvitse postin matkaan laittaa. Vaan ne voi viedä perille asti.

Anna mulle tuo stressi, niin saat minun stressini;

" mistä saan rahaa lasteni joululahjoihin?... entäpä jouluruuat..? Ainiin, ja pojan synttäritkin olisi järjestettävä juuri ennen joulua...Miten selitän kummilasteni vanhemmille että tänä jouluna en anna lahjoja...Ja en ole työtön yh, vaan parisuhteessa oleva työllinen äiti."

Tämä joulu tulee olemaan vaikein elämässäni. Rahaa ei vain ole :(

Yhteistyössä