Että ärsyttä ihmisten toiminta tuolla kirpputori-puolella!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Niin myymässä olevat kuin ostajat.Näin ei ole käynyt 1 tai 2 kertaa vaan useasti.Liekö sitten väärä nimimerkki =/ vai olenko liian tunnollinen itse,kun aina ilmoittelen kyselyjärjestyksessä ja varsinkin,jos en joltain jotain otakaan.

Myyjät eivät voi vastata kyselyihin esim.yv viesteihin,vaikka myynti-ilmoitukseen laittelevat,että sille ja sille on yv vastattu jo sen sadannen kerran,ja semmoisillekin vastataan ensin,jotka ovat vasta itseä myöhemmin kyselleet. (ketjussa näkyy monesti,missä vaiheessa kukakin on laittanut viestiä ja mitä asiaa koskien)

Ja ostajat eivät voi ilmoittaa,vaikka kaupat heidän puolestaan ei toteudukaan(vaikka ihan selvän kysymyksen laittais,että otatko vai et).Sitten saa päiväkausia odottaa,että vieläköhän on kiinnostunut,vai jokohan voi muille tarjota...Oiskohan se niin iso vaiva laittaa viesti,että en otakaan,tarjoa vaan muille.

Taidan kohta siirtyä muualle asioimaan =(

mie varmaan epähuomiossa oon näin tehny,anteeks niille joihin se on kohistunu :ashamed: mie sykyilen koneelle aina ku kerkeen vauvanhoijolta ja viihytykseltä ja joskus voipi muisti pettää joten jos miusta ei kuulu nii kannattaa ottaa uuestaan yhteyttä!!!!
ihan oikeassa olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
mie varmaan epähuomiossa oon näin tehny,anteeks niille joihin se on kohistunu :ashamed: mie sykyilen koneelle aina ku kerkeen vauvanhoijolta ja viihytykseltä ja joskus voipi muisti pettää joten jos miusta ei kuulu nii kannattaa ottaa uuestaan yhteyttä!!!!
ihan oikeassa olet.

Juu,en nyt henk koht.keneenkään kohdista (sinuun ainakaan),ymmärtäähän sen jos välillä ei muista jotain laittaa tai ehdi heti vastailla.Mutta jos vaikka olet 2 tai 3 kertaa jo asiasta selvällä suomen kielellä kysynyt ja näet esim.ilmoitusten nostoista,että toinen on ollut ja on edelleen paikalla eikä vastausta silti kuulu niin on se minusta jo vähän törkeetä.Miten kauan te muuten yleensä pidätte esim.vaatetta varattuna,jos ostajasta ei kuulu?Montako päivää?

Periaatteessahan jos ostaja on vaan pyytäny kuvia lähettämään ja eikä ole suoraan suomenkielellä sanonut ,että haluaa ostaa sen kyseisen jutun niin kyllähän sitä voi vielä kaupata,mut ei kai kukaan viikkotolkulla oottele et Mirkku(keksitty nimi) sano ostavansa enkä oo kuullu mtn siitä sen jälkeen moneen viikkoon ja oon nähny sen tiälä,eikä vastaa yv:henkään.Mie en ainakaan oottelis.huomasinpa miten sekavasti taas asiani esitin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
ihan oikeassa olet.

Juu,en nyt henk koht.keneenkään kohdista (sinuun ainakaan),ymmärtäähän sen jos välillä ei muista jotain laittaa tai ehdi heti vastailla.Mutta jos vaikka olet 2 tai 3 kertaa jo asiasta selvällä suomen kielellä kysynyt ja näet esim.ilmoitusten nostoista,että toinen on ollut ja on edelleen paikalla eikä vastausta silti kuulu niin on se minusta jo vähän törkeetä.Miten kauan te muuten yleensä pidätte esim.vaatetta varattuna,jos ostajasta ei kuulu?Montako päivää?

joo,siis selvennettynä,onhan se törkeetä.En mie tuossa tilanteessa pitäs varattuna jos oot jo monesti kysyny ilman vastausta.