Että ihminen osaa olla tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä en osannu päättää mitä laittaa ja koska kelistä ei tiennyt niin piti olla varavaatteet jos olis alkanu sataa.. En mä märillä vaatteilla olis halunnu kulkea, tuskin myöskään mieheni ja lapsenikaan. Että siksi vaatteita piti olla mukana enemmän.. Ei sieltä ihan noin vain kotia lähdetty vaatteita vaihtaa ku 3 tunnin ajomatka |O

Meillä äiti joskus muinoin vei töihin lähtiessään kesäkuumalla ensin roskat. Töistä kirjastoon lähtiessään avasi auton oven ja koko päivän helteessä paahtuneen auton sisähaju oli sanoin kuvaamaton. Oli sitten mennyt koko ISO pussillinen kirjaston kirjoja roskiin ja roskat muhineet autossa... Ei ollut mikään ihan halpa juttu korvata kirjat kirjastolle, kun tietysti roska-auto oli käynyt työpäivän aikana...

Mulla on kangaskasseja joissa otan tavaroita ja vaatteita mukaan jonnekin. Ottaako joku tosiaan muovikasseissa ne mukaan?
No, harmillinen juttu kuitenkin mutta ehkä ensi kerralla käytät vaihtovaatteillesi jotain muita kuin samoja muovikasseja kuin roskillenne.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Mulla on kangaskasseja joissa otan tavaroita ja vaatteita mukaan jonnekin. Ottaako joku tosiaan muovikasseissa ne mukaan?
No, harmillinen juttu kuitenkin mutta ehkä ensi kerralla käytät vaihtovaatteillesi jotain muita kuin samoja muovikasseja kuin roskillenne.

No mä en löytäny meidän reppuja mistään :ashamed: Ja pusseihin sit mahtu enemmän.. Joo seuraavalla kerralla kyl muistan etten laita mitään vaatteita prisman pusseihin :snotty:

No tänään ostoksille, jos löytyis jotain kivaa ja sais tän harmituksen vähenee :|

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:

No mä en löytäny meidän reppuja mistään :ashamed: Ja pusseihin sit mahtu enemmän.. Joo seuraavalla kerralla kyl muistan etten laita mitään vaatteita prisman pusseihin :snotty:

No tänään ostoksille, jos löytyis jotain kivaa ja sais tän harmituksen vähenee :|

Mä pidän peukkuja pystyssä että löydät jotain kivaa ja unohdat harmistuksesi (Itse olisin varmaan raivokohtauksen partaalla)

Mä aikoinaan suursiivouksen yhteydessä pakkasin roskat yhteen isoon jätesäkkiin ja muksun pieneksi jääneet ihanuusvaatteet joista en halunnut luopua, toiseen.

Arvaatte jo varmaan kumman vein roskiin. Vitutus oli sanoinkuvaamattoman suuri ja parkuhan siinä tosiaan pääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä aikoinaan suursiivouksen yhteydessä pakkasin roskat yhteen isoon jätesäkkiin ja muksun pieneksi jääneet ihanuusvaatteet joista en halunnut luopua, toiseen.

Arvaatte jo varmaan kumman vein roskiin. Vitutus oli sanoinkuvaamattoman suuri ja parkuhan siinä tosiaan pääsi.

:hug: En siis ole ainoa joka tekee mokia :| No jospa tää tästä!!!

Yhteistyössä