Että kun ottaa päähän !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Millonkohan se loppuu minun osalta tuo tytöttely kun äsken kävin kaupassa ja naishenkilö oli siinä tavaroita autoon laittamassa ja kysyi hei tyttö, tarvitko kärryä?
:headwall: TYTTÖ !?
Sanoin että en tarvi kärryä oon pienet ostokset menossa tekemään.
Ilmeisesti ei millään jaksanut sitä kärryään viedä kaupan sisälle saakka kun jäi tarjoamaan sitä muillekin kaupan pihalla kovaan ääneen.

Jäin vaan miettimään, että kun tietäis...naimisissa pian 10 vuotta ja neljän lapsen äiti. 40- vuotispäivää kohtikin mennään jo puolessa välissä-
tyttöpä juu :xmas:
Niin ja kun ei ole ainoo kerta sen takia se alkaa jo kypsyttää |O

puolessa välissä neljääkymmentä, eli oot 20v? no ehkä se mamma oli jotain 60 niin tunnuit tosi nuorelta tytöltä =) tarviiko ihmisten aina vetää hernettä nenään joka ikisestä pikkuasiasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
puolessa välissä neljääkymmentä, eli oot 20v? no ehkä se mamma oli jotain 60 niin tunnuit tosi nuorelta tytöltä =) tarviiko ihmisten aina vetää hernettä nenään joka ikisestä pikkuasiasta :/

Ei vaan se on lähempänä neljääkymmentä, yli reilusti yli 30.

parempi sekin ku minulle muuan tummu sanoo
-voi LAPSI rakas.
Silloin ottaa ja lujaa. Minulla itselläniki on jo viis lasta niin voihan sitä jo vaikka naiseksi sanoa tai edes tytöksi mut lapsirakas...jotain niin kuvottavaa.

Voi jösses ..eli pitääkö mun sekin nyt vielä tonne muuttaa että kaikki ymmärtää olen siis 35 vuotias ja juu mä tykkään vedellä palkoja nenääni en pelkästään herneitä !

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Voi jösses ..eli pitääkö mun sekin nyt vielä tonne muuttaa että kaikki ymmärtää olen siis 35 vuotias ja juu mä tykkään vedellä palkoja nenääni en pelkästään herneitä !

:)

Hitsi, mua ei kyllä oo tytötelty millon lie viimeks.

Mutta Saksassa oli kyllä hauskaa kun rouviteltiin sujuvasti vaikka nuori siellä ollessa olinkin :D Olis hauska jos täällä olis samanlainen käytäntö että tietynikäset on rouvia siviilisäädystä riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
parempi sekin ku minulle muuan tummu sanoo
-voi LAPSI rakas.
Silloin ottaa ja lujaa. Minulla itselläniki on jo viis lasta niin voihan sitä jo vaikka naiseksi sanoa tai edes tytöksi mut lapsirakas...jotain niin kuvottavaa.

Tästä tuli mieleen oma mummoni jonka mielestä vaan "aikuiset voi kantaa keittiön pöydän varastoon" tarkottaen siis omaa lastaan (mun äitiäni). Ei me lapset siinä oltu kaikki kun pitkälti täysi-ikäisiä, itsekin kaikki jo omaa jälkikasvua saatu :laugh:

Yhteistyössä