Että mä säikähdin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Mahtava aloitus maanantaiaamulle...köllöteltiin sängyssä kun huomasin hämähäkin katossa. Olkkarin katossa. Yleensä kun niitä spottailee, täytyy mennä lähemmäs tutkimaan mikä ötökkä se on, mutta tää oli semmoset 4 cm halkasijaltaan, aivan järkyttävän kokoinen mun tottumattomille silmilleni :o

Ukko sitten meni ja suihkautti myrkkyä, aivan uskomattoman nopeesti se sen langan peräpäästään kutoi jonka perässä sitten yritti karata. Ja lattialle kun pääs nousi takajaloilleen niinku ois hyökkäämässä :x

Kyllähän mä sen tiesin että ötökät on täällä isompia, mutta melkonen järkytys oli tuo otus nähdä ja vielä omassa kodissa :x Mä kun en tuu noiden ötököiden pienempienkään lajitovereiden kanssa juttuun..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ne torakat on kans niin ihania :x :x :x Onneksi mä en Espanjassa ollessani nähnyt niitä isoimpia tapauksia...

Meillä oli yks kylppärin seinällä sillon kun olin pari viikkoa ollut täällä....sen jälkeen näkynyt vaan pienenpieniä*koputtaa puuta*
Mutta hämähäkkejä, EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII |O
Mun psyyke ei kestä, varsinkaan tuota kokoluokkaa :/ :xmas:

Ja kiinnosti taas kympillä, niinkuin mun kirjotukset yleensäkin :'( :saint: :xmas:
Ja mulla on ikuinen trauma |O
H%E4m%E4h%E4kki.jpg

Yööööööök!!!!
Mä meinasin saada sydärin eilen kun näin mein seinällä tällaasen:

Eli mä voin kyllä kuvitella sun tunnelmat... Sun kuvan hämyn jos oisin nähny niin oisin seonnu varmaan täysin...

Yhteistyössä