Että mä sitten vihaan tätä Espoon terveyspalveluiden ajanvarausjärjestelmää

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Muka niin helppoa ja kätevää. No, miten sen nyt ottaa. Saa näpytellä itse puhelinnumeron lisäksi valintanumeroita ja kuunnella nauhoitettua puhetta kolmella eri kielellä.

Jos haluatte suomen kielistä palvelua, valitkaa 1, jos haluatte ruotsin kielistä palvelua, valitkaa 2, jos haluatte englannin kielistä palvelua... Jos asianne koskee sitä sun tätä, valitkaa 1 tai 2 tai 3. Ja sitten vielä ne asuinalueen valinnat. Aaargghh. |O

Ja vasta tän jälkeen pääsee kuuntelemaan jonotusmusiikkia ja "meillä on juuri nyt ruukaa" -mantraa.

Herää vain kysymys tän puhelinpalvelun tarpeellisuudesta. Lopputulos on kuitenkin jonottamista luurin jatkeena roikkuen. Jos oikeasti haluttaisiin helpottaa noita ajanvarausasioita, ne hoidettaisiin netin kautta. Tai ainakin osa ajanvaraustilanteista.

Kesti vain (oikeasti vain) 10 min. saada neuvola-aika lapselle. Joskus saattaa kestää huimasti pidempääkin.

Purkaus suoritettu, kiitos ja kummarrus. :D

www.terveystalo.fi

saat netin kautta varattua sulle sopivan ajan, viidessä minuutissa oot resepti kädessä ulkona ja rahat saat takas vakuutuksesta. Edellyttäen että sulla on hoitovakuutus.

• Tykkää
Reactions: Jahvetti
Sähän pääsit nopeesti läpi :) mulla meni 25 min jonossa ja 2min neuvola-aikaa varatessa.
Tää on jokin operaattorin kusetus systeemin . Tarjoaa halvalla kaupungille puhelinvastaus palveluita mutta maksattaa ne niillä jotka odottelee jonoissa että pääsis läpi :(

Alkuperäinen kirjoittaja myös espoosta;24952715:
Sähän pääsit nopeesti läpi :) mulla meni 25 min jonossa ja 2min neuvola-aikaa varatessa.
Tää on jokin operaattorin kusetus systeemin . Tarjoaa halvalla kaupungille puhelinvastaus palveluita mutta maksattaa ne niillä jotka odottelee jonoissa että pääsis läpi :(

Juu, mä olin lopulta tosi hämmästynyt että sain kymmenessä minuutissa asian hoidettua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24952700:
Yksityisellä käydäänkin muuten, paitsi noi vuotuiset neuvolatarkastukset. Tai äkilliset tapaturmat sellaiseen ajankohtaan, milloin yksityiset eivät ole auki.

Kampin terveystalo auki 24/7.

Alkuperäinen kirjoittaja LÖpö Rectum;24952725:
Kampin terveystalo auki 24/7.

Jorvi taas on kivenheiton päässä (tai kahden kivenheiton). Myös Mehiläinen Töölössä on aina auki, mutta silloin kun tulee oikeasti kiire lääkäriin, on etäisyydellä aika lailla merkitystä.

Kiireettömät asiat toki ehtii hoitaa oman aikataulun mukaisesti Helsingissäkin saakka.

Jep, se on syvältä. Kuukausi sitten soitin neuvola-aikaa. Näppäilin kaikki vaihtoehdot niin nopsaan kuin voi (en kuunnellut vaihtoehtoja loppuun) ja aikaa meni puoltoista minuuttia, siihen jonotus päälle. Varsinainen uudistus, pelkkää rahastusta.

Minä koitin varata ensimmäistä äitiysneuvola-aikaa kolme päivää, kun ei todella ollut enempää aikaa roikkua linjoilla. Jokaisella kerralla meni puolisen tuntia, kunnes luovutin. Itse ajanvaraushan kesti minuutin...

Tervetuloa vantaalle.bussilla terveysasemalke. Jonotat minä olen jumalasta seuraava-hoitsulle 2tuntia jonka jälkeen jos on armollinen hoitaja jonotat lääkärille jossa voi mennä toiset 3tuntia. :(

Takaisinsoittojärjestelmällä huijataan hoitotakuuta. Jokaisella pitää olla oikeus saada hoitohenkilökunnan arvion samana päivänä(siis puhelinarvio). MUT hoidon voi saada hamassa tulevaisuudessa, koska hoitajia ja lääkäreitä on aivan liian vähän!!!!!!

Menkää käymään siellä tk:n toimistossa varaamassa aika jos asutte lähellä näin mä tein ennen tätä puhelinautomaatti uudistusta, eikä niitä nauhotteita tarvitse kuunella loppuun painaa vaan heti kun tomaatti rupee mölisemään niin ne valinta näppäimet mulla on 1 ja 1 niin sen jälkeen saa näppäillä jo oman puhelinnumeron mulla kestää n. 2-3min ajanvaraus puhelu ja eiku odottelemaa takaisin soittoa!:)
Neuvolaan soittaminen onkin sitten aika kinkkistä puuhaa sinne oon jonotellu yli 35min kerran, ja 11-12 lounasaikaan on turha soitella en ole minä päässyt läpi kertaakaan tuolloin, neuvola on tosin niin lähellä et käyn siellä varaamassa ajat syyksi sanon ton puhelipalvelun kun ei kerran pääse läpi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24954564:
Ei soita, ei ainakaan neuvolasta. Terveyskeskuspuolelta en tiedä kun ei käytetä niitä palveluja.

Ok, mä taas en käytä neuvolapalveluilta. Tavallisia lekureita vaan, ja se on kätevää, kun hoitaja pirauttaa takaisin.

No noi valitse sitä sun tätä on kyllä ärsyttäviä, mutta pari kertaa olen syksyn aikana neuvola-aikaa varannut eikä ole kummallakaan kerralla tarvinnut odotella yhtään valintojen jälkeen. Ehkä mulla on ollut hyvä tuuri. Kivempi systeemi tämä keskitetty varausnumero minusta on kuin se, että soittoaikaa oli vain tunti päivässä. Nyt pystyy soittamaan silloin kun itselle sopii :)

Yhteistyössä