Että minua ärsyttää ihmiset jotka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gRR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gRR

Vieras
ajattelevat asioista että "ei minun tarvitse jos en halua".
"Ei minun tarvitse tykätä naapurin tädistä jos en halua ja voin sen suoraan näyttääkin jos tahdon. Ei minun tarvitse välittää hänen tunteistaan".

"Pitäisiköhän minun kertoa kaikille miten kamala minusta tuo tyyppi on koska en pidä hänestä. Eihän kenelläkään muullakaan voi tietenkään olla syytä hänestä pitää kun en minäkään".

Kuluttajat tykkää jakaa informaatiota....
Samahan se on kuin vaatteitten suhteen, tommoset tädit vaan ei o enää muodissa, menkööt uffin laatikkoon. Tai polttolaitokselle.

Totta, täytyy osata rakastaa itseään ja pitää kiinni mielipiteistään, mutta samalla kunnioittaa sitä rajaa, ettei loukkaa muiden ihmisten tunteita. Siinä onkin tarpeeksi opittavaa..=)

Mulla on tuollaiset appivanhemmat.... heidän kanssa oleminen on hirmu helppoa. Lähellä on taas, että lakkaan olemasta ja alan ajatella itse samoin, että ei ole pakko, jos ei taho... saatanan puupäät.

jää ärsyttää minnuukin. itsekeskeistä ja lapsellista. yleensä kun tälläisille ihmisille sanoo suoraan oman mielipiteensä. he eivät kestä ritiikkiä, itsestään yhtään.

Yhteistyössä