Että mua on alkanut näin jäklikäteen ärsyttää neuvolan terkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aloin odottaa esikoistani nuorena ja naivina 18-vuotiaana.
Terkan mielestä oli aiiiivan järkyttävää että mulla oli (sisä)kissa ja että sen laatikonkin putsasin ihan itse, kauhea mekkala että kissa pois hushus. Annoinkin sit kissani pois :(
Toisaalta se että poltin tupakkaa alussa ei ollut mitenkään kamalaa vaan sanoi vaan että koita nyt vähentää jos pystyt. Pystyin kyllä, heti plussattuani vähensin askista/pvä 0-2 tupakkaan päivä ja 12. viikon jälkeen en polttanut yhtäkään. Olisin varmasti lopettanut täysin kokonaan aiemmin jos terkka olisi antanut mulle vähän faktatietoa eikä melkein rohkaissut tupakoimaan ("ettet vaan stressaa liikaa")
Näistä on jo aikaa, lapsia on tullut lisää, ja järkeä päähän mutta kävipä ärsyttään vaan.

Joskus, kun elämänkokemus lisääntyy ja itseluottamus kasvaa, muistuu mieleen jokin, missä on kokenut tulleensa väärin kohdelluksi ja ärsytys/viha nostaa päätään.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;23537627:
Ehkä kannattaisi iloita siitä, että oma elämänkokemus ja tieto on lisääntynyt? Etkö 18-vuotiaana todella tiennyt tupakoinnin haitoista?

tiesin tietenkin mutta kun terkka lässytti ettei se nyt niin vaarallista ole ja jos koittaisit vähentää niin itsekin ajatteli ettei se niin kamalaa sit varmaan oo.

Yhteistyössä