Että mua risoo tk:n toiminta

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis voi p*rkele! Menin tänään neljän aikoihin apteekkiin ja vitut siellä mitään reseptiä ollut! |O :headwall: :kieh: No taas farmaseutti soitti tk:seen. Mun piti mennä hakemaan se resepti, oli kuulemma ollut koneella....

Siis vittu sanon mä!!! |O |O :headwall: :headwall: Mutta sainpa nyt lääkkeet. Seuraavan kerran kun vien sinne reseptin uusittavaksi, niin pitää varmaan laittaa reseptin mukaan lappu, että ei kiitos mitään kuhnailuja. :kieh: :snotty:

miksei lääkäri voi soittaa sinne apteekkiin puhelinreseptiä :o :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja keittiöpomo:
Ei ole Panacod kovin "turvallinen" lääke keittiötyössä. Toki jos olet siihen tottunut, niin ok, mutta vaikuttaa kuitenkin keskushermostoon.

Mulla on ollut panacodia aiemminkin eikä se ole koskaan sekoittanut mun päätä. Mun olo on täysin samanlainen kuin ilman lääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Kyllä se tk lääkärikin voisi SOITTAA sen reseptin apteekkiin, jos vaan sais tiedon, että niillä lääkkeillä kiire. Puhelinresepti on kätevä ja nopea.

No eipä mulle tuollaista vaihtoehtoa tarjottu enkä mä tuollaisesta tiennyt. :kieh: Siinä vaiheessa kun mä olen ollut apteekissa, niin tk:ssa oli kuulemma enää yksi lääkärin. Onneksi sain reseptin heti kun menin tk:seen.

Yhteistyössä