Että mua sapettaa! Mies juo salaa kaiken alkoholin, mitä talosta löytyy!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkuinen vaimo

Vieras
Siis ette voi uskoa kuinka sapettaa huomata taas, varmaan miljoonannen kerran, että jos olet ostanut jotain alkoholipitoista juomaa (siideriä, viiniä, likööriä, viinaa, ihan sama mitä) esim. jotain tilaisuutta varten tai ihan muuten vaan itsellesi (sellaisia juomia, mistä mies ei oikeasti pahemmin piittaa, hälle maistuu vaan kalja oikeasti), niin kun halauaisit joskus sellaisen pullon sit korkata, niin saat huomata, että mies on juonut senkin SALAA!!!

Väittää ettei ole ongelma ja pystyy kyllä olla ilmankin, mutta mua ihmetyttää, että miksi sit on niin helvetin vaikea pitää näppinsä erossa näistä hienommista juomista? Ostais itse itelleen kaljaa, jos haluaa juoda eikä joisi toisen juomia saatana!!!

Piilota pullot jos ne on vain jotain tiettyä tilaisuutta (olipa kyseessä juhlat tai oma saunailta) varten.

Muakin joskus ärsyttää jos mies avaa vaikka kalliin viinipullon jos mua ei yhtään huvittaisi ottaa sitä tai olisin halunnut säästää sen jotain tiettyä ruokaa varten. Mut ei se sentään salaa niitä availe :D

Mun ex oli samanlainen. En pystynyt mitään ostamaan itselleni tai etukäteen juhliin, taatusti oli kadonnut siihen mennessä kun itsellä olisi käyttöä tullut. Ja sekin väitti ettei alkoholi ole ongelma, vaikka piilotteli kirkkaita kassissaan ja partsilla laatikossa, joi aina baarissa itsensä oksennuskuntoon ja joutui joskus putkaankin ja joi USEIN, siis joka ilta ainakin muutama kalja ja useimpina sitä kirkasta ja mäyräkoira. On ex ihan syystä, mä en ala hyysäämään alkkista.

[QUOTE="huoh";25062824]Hanki lukollinen kaappi ja laita pullosi sinne. Pidä avain itselläsi. Problem solved.[/QUOTE]

ja jos se sitten sinen vaikka ihan murtautuisi niin sitten todellakin ON ongelma ja turha sen kieltää.

No meillä se on tosiaan mies, joka piilottelee niitä juomia! Siis jos on jotain itse ostanut, ei tosiaan tuo jääkaappiin vaan piilottaa paketin jonnekin ja juo sitten salaa tyhjäksi. Minä löydän vain tyhjät kaljatölkit ja tuskin niitäkään kaikkia, tuppaa piilotella niitäkin vaikka niistä saisi rahaa kun veisi kauppaan.

Voiko tää jotenkin johtua siitä, että miehen vanhemmat ovat raivoraittiita? Appivanhempien vanhemmat (molemmilta puolilta) ovat taas olleet alkoholisteja.

Miehelläsi on alkoholiongelma. Sori, että sanon suoraan, mutta alkoholistiperheen kasvatti kyllä tietää mistä puhuu. :( Mikäli suhde alkoholiin on normaali, kykenee ihminen jättämään talossa olevan alkoholin kyllä rauhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkoholistin tytär;25062863:
Miehelläsi on alkoholiongelma. Sori, että sanon suoraan, mutta alkoholistiperheen kasvatti kyllä tietää mistä puhuu. :( Mikäli suhde alkoholiin on normaali, kykenee ihminen jättämään talossa olevan alkoholin kyllä rauhaan.

Tätä minäkin oon veikannut vuosia. Viime vuonna pistin sen soittamaan AA:han, mutta siellä sanottiin, että tarkkailee ite ja vähentää, jos meinaa liian usein ottaa. Ja kaipa se hetkeksi vähensikin, mutta nykyisin taas sama meno. Jotenkin tuntuu enemmän siltä, että ihan kiusallaan juo, ei siis kunnioita minua vaikka olen sanonut ERIKSEEN jonkin juoman olevan jotain tiettyä asiaa varten.

Voiko tää jotenkin johtua siitä, että miehen vanhemmat ovat raivoraittiita?

No mun vanhemmat ovat aina olleen "raivoraittiita" ja ihan kohtuullista, ei-jumalahakuistakin juomista on kotonani paheksuttu, mutta eipä mulle tulisi mieleenkään että mun pitäisi kotonani piilotella alkoholijuomia saati juoda niitä salaa :)

Kuulostaa siltä, että miehelläsi on ongelma alkoholin kanssa, kerran sitä on pakko juoda jos on saatavilla ja vielä piilottelee juomistaan :(

Tätä minäkin oon veikannut vuosia. Viime vuonna pistin sen soittamaan AA:han, mutta siellä sanottiin, että tarkkailee ite ja vähentää, jos meinaa liian usein ottaa. Ja kaipa se hetkeksi vähensikin, mutta nykyisin taas sama meno. Jotenkin tuntuu enemmän siltä, että ihan kiusallaan juo, ei siis kunnioita minua vaikka olen sanonut ERIKSEEN jonkin juoman olevan jotain tiettyä asiaa varten.

AA on ryhmä, tuskin kukaan siellä noin sanoisi, vaan kehottaisi tulemaan kokouksiin. Tarkoititkohan a-neuvolaa tai a-klinikkaa? Niistä paikoista ton vastauksen voi saadakin. Itsekään en meinannut millään saada aikaa, mutta onneksi jaksoin olla sinnikäs.

AA on ryhmä, tuskin kukaan siellä noin sanoisi, vaan kehottaisi tulemaan kokouksiin. Tarkoititkohan a-neuvolaa tai a-klinikkaa? Niistä paikoista ton vastauksen voi saadakin. Itsekään en meinannut millään saada aikaa, mutta onneksi jaksoin olla sinnikäs.

Voi olla, että oli jompi kumpi noista mainitsemistasi. En itse ole niin perillä asiasta, kun ei ole ollut tarpeen koskaan ottaa selvää.

Yhteistyössä