Että muuten on hauska juttu.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäonni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäonni

Vieras
Mulla olis huomenna yks haastattelu yhteen koulutukseen. Arvatkaa onko se muksujen nuhakuume nyt sitten mulla... =( Noh ei auta muutaku soittaa ja pyytää uus aika... tai ainakin lapussa lukee että voi ajan vaihtaa jos se ei ole sopiva. Toisaalta tympäsee pyytää uutta aikaa just viime minuutissa eli huomis aamuna kun mulla olis ollu aika 13.00.

Ongelma nro kaksi onkin sitten se että saa pitää peukkuja että se seuraava aika osuiskin sitten vasta ens viikolle. Muksu sai hoitopaikan mutta vasta 2.9 alkaen. Joten ennen sitä ei oo mihinkää mihin tukkia se sen haastettelun ajaksi. Miehelläki meni työvuorotkin just tälle viikolle ihan oudosti. Yleensä tekee iltaa nyt yhtäkkiä onkin koko viikon aamussa...

tää on tätä mun hyvää tuuria :D

mä en kyllä kehtais mennä sairaana.. ihan senkin takia että koulutus liittyy hoitoalaan.. jotenkin antaa pöljän kuvan ihmisestä jos menee nokka vuotaen, yksien ja pärskien paikalle 39asteen kuumeessa.. en mä tiedä niin mä ainakin ajattelisin jos mä olisin se haastattelija...

mä en kyllä kehtais mennä sairaana.. ihan senkin takia että koulutus liittyy hoitoalaan.. jotenkin antaa pöljän kuvan ihmisestä jos menee nokka vuotaen, yksien ja pärskien paikalle 39asteen kuumeessa.. en mä tiedä niin mä ainakin ajattelisin jos mä olisin se haastattelija...

Niin, eihän nenää voi niistää, ottaa särkylääkettä ja laittaa nasolinia...

niin ja minne se muksu? miehe piti hoitaa alkuperäisen suunnitelman mukaan.. nyt se onkin töissä sillon.. ei oo tuttuja eikä mummoja..

ei tullut mieleen siirtää sitä aikaa, kun miehen työt selvisi? tuskin ne nyt sunnuntai iltana yhtäkkiä muuttui....
Et taida haluta koko paikkaa, kun "matka on vaikea", "lasta ei saa mihinkään" ja "nenäkin vuotaa", ihan vain vähän kuullostaa selittelyltä...

ei tullut mieleen siirtää sitä aikaa, kun miehen työt selvisi? tuskin ne nyt sunnuntai iltana yhtäkkiä muuttui....
Et taida haluta koko paikkaa, kun "matka on vaikea", "lasta ei saa mihinkään" ja "nenäkin vuotaa", ihan vain vähän kuullostaa selittelyltä...

Miehen työkuviot selvis mulle vasta pe iltana. siihen aikaan tuskin kukaan enää oppilaitoksella on paikalla. jos olisin tiennyt aikaisemmin olisin ehkä saanut jotain keksittyä vielä.. mutta meillä on ollut hieman ongelmaa miehen työaikojen kanssa kun ne voi joskus vaihtua ja sitten mies ilmoittaa tyyliin viime tipassa " joo mä meenkin huomenna aamusta töihin"

Miehen työkuviot selvis mulle vasta pe iltana. siihen aikaan tuskin kukaan enää oppilaitoksella on paikalla. jos olisin tiennyt aikaisemmin olisin ehkä saanut jotain keksittyä vielä.. mutta meillä on ollut hieman ongelmaa miehen työaikojen kanssa kun ne voi joskus vaihtua ja sitten mies ilmoittaa tyyliin viime tipassa " joo mä meenkin huomenna aamusta töihin"

ei sitten tullut mieleen kysyä aiemmin? oletko oikeasti nainen vai kynnysmatto?

Kunnon tropit alle, joilla kuumeen saa hetkeksi pois. Miksi siitä kuumeesta tarvitsisi edes mainita haastattelijoille?? Joskus täytyy vain tsempata, niin kurjalta kuin se tuntuukin.

Yhteistyössä