E
epäonni
Vieras
Mulla olis huomenna yks haastattelu yhteen koulutukseen. Arvatkaa onko se muksujen nuhakuume nyt sitten mulla... =( Noh ei auta muutaku soittaa ja pyytää uus aika... tai ainakin lapussa lukee että voi ajan vaihtaa jos se ei ole sopiva. Toisaalta tympäsee pyytää uutta aikaa just viime minuutissa eli huomis aamuna kun mulla olis ollu aika 13.00.
Ongelma nro kaksi onkin sitten se että saa pitää peukkuja että se seuraava aika osuiskin sitten vasta ens viikolle. Muksu sai hoitopaikan mutta vasta 2.9 alkaen. Joten ennen sitä ei oo mihinkää mihin tukkia se sen haastettelun ajaksi. Miehelläki meni työvuorotkin just tälle viikolle ihan oudosti. Yleensä tekee iltaa nyt yhtäkkiä onkin koko viikon aamussa...
tää on tätä mun hyvää tuuria
Ongelma nro kaksi onkin sitten se että saa pitää peukkuja että se seuraava aika osuiskin sitten vasta ens viikolle. Muksu sai hoitopaikan mutta vasta 2.9 alkaen. Joten ennen sitä ei oo mihinkää mihin tukkia se sen haastettelun ajaksi. Miehelläki meni työvuorotkin just tälle viikolle ihan oudosti. Yleensä tekee iltaa nyt yhtäkkiä onkin koko viikon aamussa...
tää on tätä mun hyvää tuuria