Ä
ÄiTi....
Vieras
N.2kk sitten jäi "kiinni" filrtailessa naiselle. Kehui herkuperseeksi,murutteli ja kaipaili. No siitä sitten sanoin asiasta että mitä touhuu pitää. Naiseen oli tutustunut 8kk sitten ja oli siitä mulle välillä puhunut että se nainen eroo ym. Minä kuvittelin että ei siinä sitten mitään. Mutta he puhuvat melkein päivittäin puhelimessa,tekstailevat ja jopa parikertaa ovat käyneet kahvilla. Ukkoni tietää että en hyväksy mitään sinkkunaisia suhteeseen kaveriksi. Mitään heidän välillä ei ole eikä kuulemma tule. On minua 5v nuorempi ja omasta mielestä on ihan nätti. Mieheni harvoi sanoo mun ulkonäöstä yhtään mitään. Meillä riidan jälkeen ollut helyyttä,seksiä ym. Mutta en vain hyväksy että sinkkunaisia hankitaan parisuhteeseen. Itsellä ei minkään laista mieskaveria koska olen vain yhden naisen mies. Tänään siitä sitten miehelle tekstasin ja sanoin asiasta. Mies sanoi että ei nyt enään ole paljoon jutellut kun sain siitä niin kauheen skitsoomisen ja sopivat että eivät ole enään yhteydessä toisiinsa. Siis voi vittu toi kyllä toi sana alko ottaa niin aivoon,skitsosin, Voi vittu sentään.Mihin helvetiin hän tarvii niitä sinkku naisia elämäänsä. Että ottaa kupoliin.