että ottaa pannuun, oonko yliherkkä nipo?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
mies sanoi eilen, et tulee tosi rankka työviikko ja mä sumplin sit tänään omia työpäiviäni meidän koirien takia et ne ei joutuis olemaan yksin kun max.10h päivässä.

tulin sitten tänään kauheella kiireellä kotio puol viis ja tadaa, mies oli kotona... kysyin et mitäs ihmettä sä täällä teet?? o.O

"no mä kävin aamulla tekeen yhden homman ja sit ei ollu niin kiirettä niin oon ollu ostoksilla".
siis oli ottanu itelleen uuden liittymän, ostanu uuden puhelimen, vaatteita..... eikä ollu vaivautunu soittaan et tarvisko muu perhe jotakin?! esim.ruokakauppaan menosta on ollut puhetta 2 päivää et tarvis mennä isommille kaupoille ostaan kunnon ostokset... ja sittarissa nyt tosi hyviä tarjouksia, mut ei. ja lisäks mä lähdin töistä ihan turhaan aiemmin kun ei ilmottanu.
mun puhelin on rikki, miehen puhelin ostettu viime joulukuussa, lapsi tarttis vaatteita ja sisätossut, jääkaappi on melko tyhjä, pyykinpesuaine on melkein loppu... mies olis voinu hakee lapsen aiemmin ja lähtee sen kans liikenteeseen, muksu kuitenkin jo tokalla!! et ei mitään pikkuvauvaa tarvis mukanan kanniskella.

mua ärsyttää ihan tolkuttomasti.

Yhteistyössä