Ei tänne varmaan passais kertoo mutta kerron kuitenkin vaikka kuinka mua haukutte toisten ihmisten kytsimisestä.
Tuo naapuri mua pyys yhdelle oluelle, no menin vähän niin kuin yrittämään pientä rauhaa kun ei oikeen meistä liiemmin pidä. Siihen sitten lapsien kanssa menin rupattelemaan. Hetkenpäästä tämän miehen vaimo sitten kävelee toisen miehen kanssa tuota tietä ja vielä pussailee tuossa risteyksessä.
Baarissa ilmeisesti molemmat ollu mutta mies lähteny aikasemmin.
No ei tää naapurin mies mitään välitä, jatkaa vaan juttuaan
Tämä nainen sitten näkee meidät siinä ja alkaa hirvee huuto että aijaa sinäkö täällä käytkin aina kun minä en ole kotona, että painu v.ittuun :| Yritin selittää siinä että juuri tähän tulin kun pyydettiin ja en teillä kyllä ole ikinä käyny. Eihän se mitään kuunnellu, no katoin viisaammaks lähtee lapsien kanssa pois.
Että ite tuolla pussailee ja sitten tulee huutamaan toisille tuohon. ja minä nyt varmaan olen kiinnostunu tuosta 50 ukosta, just joo.
Että se siitä sovusta. |O
Tuo naapuri mua pyys yhdelle oluelle, no menin vähän niin kuin yrittämään pientä rauhaa kun ei oikeen meistä liiemmin pidä. Siihen sitten lapsien kanssa menin rupattelemaan. Hetkenpäästä tämän miehen vaimo sitten kävelee toisen miehen kanssa tuota tietä ja vielä pussailee tuossa risteyksessä.
Baarissa ilmeisesti molemmat ollu mutta mies lähteny aikasemmin.
No ei tää naapurin mies mitään välitä, jatkaa vaan juttuaan
Että ite tuolla pussailee ja sitten tulee huutamaan toisille tuohon. ja minä nyt varmaan olen kiinnostunu tuosta 50 ukosta, just joo.
Että se siitä sovusta. |O