A
aarghh
Vieras
Meillä on kohta 5v täyttävä tyttö. Naapurissa asuu juuri 4v täyttänyt tyttö. Tämän tytön vanhemmat ovat lellineet hänet aivan pilalle. Joka päivä, kun käyn lapseni kanssa ulkona, ja naapurit ovat siellä, alkaa tyttö jossain vaiheessa mankumaan uutta lelua, karkkia tms. Yhtenä päivänä olin tyttöni kanssa ulkona, ja naapuritkin olivat siellä. Tytölläni oli mukana joululahjaksi saatu baby born tyttö, baby born poika ja baby bornin kaksosten rattaat. Naapurin tyttö meni lapseni luokse ja sanoi, että ompas hienot, mutta mä saan hienommat, kun pyydän äidiltä. No eipä mennyt kuin pari päivää, kun naapurin tyttö tuli pihalle ja ylpeili omilla nukeillaan ja nukkejen BRIO kaksostenrattailla, sanoi suurinpiirtein näin: mun äiti osti mulle tälläset kalliit nukenrattaat, joihin teillä ei oo rahaa ostaa, kun sulle toi joulupukki. Tyttöni sanoi, että mielestään omat nukenrattaat ovat hienommat. Sitten juoksi naapurin tyttö itkien kotiinsa. Seuraavana päivänä olin menossa kauppaan, ja sattumoisin kuulin, kun naapurin tytön äiti sanoi tytölleen näin: katso, mitä äiti osti sinulle, tällaisen stigan, menepäs naapuriin sille pienenpien kiusaajalle (tarkoitti minun lasta, vaikkei hän koskaan ole muita kiusannut) ylpeilemään tällä, varmasti se kauhukakara alkaa pillittämään, siinähän oppii, ettei sinua kannata kiusata.