Että pitääkin ihmisen huolia kotiinsa joku sellanen josta tulee vaan kamala stressi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hermoheikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hermoheikko"

Vieras
Miehellä synttärit ja täyttää pyöreitä, tänään kahvittelut meillä..
Miehellä on täti josta ihan oikeesti kukaan ei tykkää :ashamed:
Se arvostelee, vittuilee, vaatii 1-vuotiaaltakin älyttömiä tapoja, sille pitäs kumartaa tai niiata kun sen näkee ja oikeesti siis huhhuh.

Onneks tää täti asuu kaukana eikä usein sit jaksa lähteä matkustamaan juhliin tms, eli muistaa sit kortein ja lahjoin postitse.

No, hiphuraa, täti on maisemissa ja tulee meille tänään :kieh:
Mä niin tiedän et se tulee kurkkimaan jokaisen maton alle ja arvostelee kaiken ja mä oon sit ollu jo valmiiks tosi kiukkunen kun puunannu meneen täällä.
Mies hokee et anna sen arvostella, et mitä sitten?! Ja on ihan oikeassa, mutta mä vaan ihan kireenä siivoon ja mietin et mitä se tostakin sanoo ja tosta ja tosta.. :headwall:

No, sain tossa siivottua, niin koira oksensi matolle ja lapsi kaato murot keittiön lattialle. Sain niin jäätävät siepit, että paiskasin kaikki murot roskikseen ja karjuin et meillä ei niitä sit enää syödä kun ei ne pysy lautasella ja hyvä etten heittäny koiraa pihalle.. :ashamed:

Oikeesti vahinkojahan noi vaan oli ja tilanne jo lapsen kanssa sovittu ja syötyä saatu, mutta herraisä miten voi yks saakelin TÄTI saada ihmisen tällain raiteiltaan ja käyttäytymään epänormaalisti... :ashamed:

No, kohta ne tulee ja sit onneks jo lähtee :D

Yhdyn ylempänä olevaan. Itse teet tuosta kamalan stressin ja alistut joksikin palveluspiiaksi kotonasi jos joku vähän "ylempiarvoiseksi" itsensä kuvitteleva tulee taloon. Kyllä minäkin toki siivoaisin, mutta en olisi noin otsasuoni tykyttäen, jos joku sanoisi jostain jotain niin sanoisin että ei ole niin vakava asia jos joku palikkakasa lattialla, meidän talo meidän säännöt. Ja jos 1-vuotiasta alkaisi joku komentelemaan jne sanoisin suoraan, että ei tuon ikäiseltä vaadita tuollasia. Älä ole nössö.

Mun tätini on kans sellanen että jos se joskus meille tulee niin tiedän sen rupeavan ensimmäisenä siivoomaan. Vaikka kuinka olisin jynssännyt joka paikan ihan viimesen päälle. Äidiltäni tarttui se ressaaminen tän tädin vierailuista (äitini sisko siis). Ihan vaan muuttamalla omaa ajatusmaailmaani sain itseni lopettamaan ressaamisen, ja uskalsin sanoa tädille että voi ihan valita tuleeko meille siivoamaan vai seurustelemaan lasten (ja muun perheen) kanssa. Jos haluaa siivota niin siitä vaan en lähde siihen mukaan.

Sen jälkeen kun mä irtisanouduin tädin vaatimustasosta niin ensimmäisellä kerralla täti huomautti hajusta vessassa, toisella kerralla (oli jopa yötä meillä) täti ei enää puuttunut mihinkään mun huushollauksessa.

Noiden omituisten tapojen vaatimiseen lapsilta en osaa sanoa mitään, kun siitä ei mulla ole kokemusta.

Yhteistyössä