Että saa yhdynnässä orgasmin, niin riippuuko se pimpsan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mallista? Eilen vaan tätä pohdin :D Eli te jotka saatte, niin osuuko teillä klitoris johonkin niin että saatte ilman mitään erityiskeinoja?

Mulla on klitoris aika syvällä häpyhuulten välissä, eikä se osu sieltä yhdynnässä mihinkään. Orgasmin saan ainoastaan jos klitorista hinkkaa sormella tai kielellä (yleensä teemmekin sen 69-asennossa siten että ensin minä, ja sitten mies tulee sisääni).

Vai mistä se sitten johtuu? Miehellä kuitenkin on hyvänkokoinen kalu, ja on hoikka ja hellä, eikä missään ole mitään vikaa. Mutta mulle ei pelkkä penis sisälläni riitä, pitää saada klitorisärsyke samalla :)

Jossain tutkimuksessa sanottiin, että vain 30% naisista kykenee saamaan orgasmin pelkästä yhdynnästä eli mitenkään erikoista se ei ole. Joskus jostain dokumentista tmv muistelen että olisivat pohtineet nimenomaan sitä miten klitoris on joillakin jotenkin lähempänä emättimen sisäpuoleltakin tmv mutta en tiedä.. Onko tämä sitten se kuuluisa (ja löytämättä jäänyt) g-piste vai onko näillä 30% erikseen joku g-piste jossain siellä? Ei vissiin ole saatu oikein selvyyttä tähän asiaan koskaan.

Mulla parani emätinorgasmin saaminen synnytyksen jälkeen. Emätin vaurioitui ja se minun g-piste tuli jotenkin lähemmäksi emättimen suuaukkoa, joten kaikenlainen hankaus stimuloi juuri oikeata paikkaa kun se on siinä aivan suuaukolla.

Emätinorgasmi ei vaadi klitorikseen koskemista?

No mulla on kaikki ollut aina vaan sitä yhtä ja samaa :D

Mut miten teillä on? Miten te yleensä saatte orgasmin? Osuuko/hankautuuko klitoris johonkin, vai ei? Onko se kiihottuneena jotenkin esillä, vai häpyhuulten sisällä? Onhan ihmisillä melkoisen erimalliset pimpsat (aikuisilta en ole tutkinut, mutta satoja vaippoja olen tyttövauvoilta vaihtanut, pessyt ja rasvannut, joten tiedän sen IHAN ILMAN MITÄÄN SEKSIÄ HUOM!)

[QUOTE="vieras";28400744]No mulla on kaikki ollut aina vaan sitä yhtä ja samaa :D

Mut miten teillä on? Miten te yleensä saatte orgasmin? Osuuko/hankautuuko klitoris johonkin, vai ei? Onko se kiihottuneena jotenkin esillä, vai häpyhuulten sisällä? Onhan ihmisillä melkoisen erimalliset pimpsat (aikuisilta en ole tutkinut, mutta satoja vaippoja olen tyttövauvoilta vaihtanut, pessyt ja rasvannut, joten tiedän sen IHAN ILMAN MITÄÄN SEKSIÄ HUOM!)[/QUOTE]

Saan orgasmin miten päin vain, missä asennossa vain jne. koska stimuloidun pelkällä emättimen hankaamisella.

Toisenlaisen orgasmin, jotenkin terävämmän/säpäkämmän, saan klitorishankauksella.

Joskus näitten hankausten yhdistelmällä tulee räjähtävä orgasmi, mutta se on harvinaista pelkässä yhdynnässä.

Mulla oli myös tuo pelkkä klitorisorgasmi mahdollinen, esikoisen raskausajan aikana orgasmi "katosi" kokonaan eli en saa edes klitorisorgasmeja enää, mutta ehkä jonakin päivänä :D pystyn kyllä kiihottumaan jne mutta huippu jää saavuttamatta..

Näkisin sen riippuvan rakenteellisesti pitkälti siitä, miten klitoris on haaroittunut lantion alueella ja miten se stimuloituu yhdynnässä. Itse saan ehdottomasti helpoiten takaapäin, sen ihan tuntee miten edestakaiset liikkeet liikuttavat klitoriksen huppua edestakaisin :p Mielen tulee aina olla vahvasti mukana, muuten ei laukea missään asennossa eikä minkäänlaisilla tempuilla

Näkisin sen riippuvan rakenteellisesti pitkälti siitä, miten klitoris on haaroittunut lantion alueella ja miten se stimuloituu yhdynnässä. Itse saan ehdottomasti helpoiten takaapäin, sen ihan tuntee miten edestakaiset liikkeet liikuttavat klitoriksen huppua edestakaisin :p Mielen tulee aina olla vahvasti mukana, muuten ei laukea missään asennossa eikä minkäänlaisilla tempuilla

Entäs minä sitten, mikähän luonnoton mutaatio minä olen, kun saan jopa anaaliyhdynnässä ilman, että klitorista tai koko pimppaa stimuloidaan millään tavalla? :D

Alkuperäinen kirjoittaja entäs minä sitten;28400860:
Entäs minä sitten, mikähän luonnoton mutaatio minä olen, kun saan jopa anaaliyhdynnässä ilman, että klitorista tai koko pimppaa stimuloidaan millään tavalla? :D

Voihan yhdynnän saada unessakin ilman minkäänlaista stimulaatiota :D

Edit: Orgasmin siis :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja entäs minä sitten;28400860:

Luulenpa että kyseessä on lihasten jännittämisestä. Itse saan ilman hankausta, kun vaan jännitän tiettyjä lihaksia.

Yhteistyössä