Eilen käytettiin Veetiä ja Oliviaa täällä päivystyksessä... kummallakin kuumetta ja Veetillä suussa rakkuloita, tuossa kitalaessa ja nielurisoissa, no lääkäri sitten katsoi ja sanoi: " ihan normaalit katteet ja nielurisat" Minä sitten sanoin, että ei niillä ole kyllä ikinä tuollaiset olleet, kun on kateltu suuhun esim. hampaiden pesun jälkeen jne... No kysyin sitten, että voisko mitenkään saada lähetettä Lahteen, ja kerroin miten viimeksi kävi Ainon kanssa...Ja sanoin lääkärille , että kaksosilla oli kuukausi sitten herpes simplex suussa ja aivan samoilta näyttävät Veetin rakkulat, ja pojalla siis ei ole mitään yskää eikä nuhaa.. No saatiin sitten vähän nyrpeän ilmeen kera se lähete Veetille Lahteen.. No tänään sitten Oliviallekkin ilmestyi suuhun rakkula ja valitteli, että suuhun sattuu ja ei ole juuri syönyt ja juonut huonosti.Soitin sitten päivystykseen tänne, että saataisko tuolle Olivialle myös lähete näin puhelimitse ja se onneksi onnistui, siellä oli sama lääkäri tänään kun kuukausi sitten kun Ainoa käytettiin , kun vihdoin saatiin silloinkin lähete..
No mutta siis kummallakin on herpes systeemi suussa ja lääkäri sanoi heti että selvä juttu..ja mä kerroin kuinka taas täällä Heinolassa ei noteerattu noita mitenkään...Itellekkin sain reseptin ( mulla yksi rakkula myös huulessa sisällä) ja nyt Pinjalla nousi kuume.. ja kohta varmaan Aino.. Mut nyt olis tärkeetä saada tuo ukkonen pysymään ainakin terveenä,ettei siihen tarttuis..ja saada nyt juomaan nuo kipeät nuppuset...saa nähdä taas kuinka käy, kun Pinjaa ja Ainoa pitää mennä näyttämään, jos niin taas käy..
Että hyvää vappuva vaan.. :kieh:
No mutta siis kummallakin on herpes systeemi suussa ja lääkäri sanoi heti että selvä juttu..ja mä kerroin kuinka taas täällä Heinolassa ei noteerattu noita mitenkään...Itellekkin sain reseptin ( mulla yksi rakkula myös huulessa sisällä) ja nyt Pinjalla nousi kuume.. ja kohta varmaan Aino.. Mut nyt olis tärkeetä saada tuo ukkonen pysymään ainakin terveenä,ettei siihen tarttuis..ja saada nyt juomaan nuo kipeät nuppuset...saa nähdä taas kuinka käy, kun Pinjaa ja Ainoa pitää mennä näyttämään, jos niin taas käy..
Että hyvää vappuva vaan.. :kieh: