Että Seppo Hovi... ja serkkulikka pelkät alushousut jalassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis mie hetki sit tuosa heitin tuohon sängynpäälle pituelleni, kun meillä vielä kaikki nukkuu umpi-unta.

Torkahdinpa sit itsekkin ilmeisesti, ja unessa oli jotkut kevätjuhlat tulossa. Mie olin menossa serkkuni (ja näitä serkkuja en ole muuten nähnyt useampaan vuoteen oikeasti, välikommentti) kevätjuhlaan ja tämä toinen serkkuni, ko. juhlan "sankarin" isosisko meni tässä unessa mun edelä juhlasaliin hihattomassa, valkoisessa... tai enemmänkin harmaankauhtuneessa, aluspaidassa, ja sellaiset valkoiset mummomalli-sloggit jalassa, eikä mitään muuta! :laugh:

Siinä mie vaan ihan tyynenä kuitenkin seurasin serkkuani juhlasaliin, jossa mie sit tapasin Seppo Hovin. (En tiedä mistä hän siihen uneen tupsahti, ja minne se serkku hävis ykskaks.) Seppo Hovi kuitenkin alkoi mulle sit selittämään, että kun minut on valittu tuomariksi siihen Tenavatähtikilpailuun jne, ja se, mihin mie heräsin oli se, että multa pyydettiin korrektia, asianmukaista pukeutumista :laugh:

Yhtään en muista, mitä mulla ois mukamas ollut päälläni sinne juhlaan mennessä... Enkä mie harrantähden ymmärrä, mistä tuollainenkin uni voi ihmiselle päähän tulla! Serkku alusvaatteissa juhlaan, ja Seppo Hovi... Voisko aloittaa tän aamun kolmannen kerran, kiitos :D

Yhteistyössä