Että tämä kotona odottaminen on tuskaista. Talokaupoista kyse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
Mie olen kotona kipeänä ja myös osa lapsista sairaana. Joten siksi en voi hoitaa asiaa nyt itse ollenkaan vaan sairastetaan täällä kotona ja odotetaan ukon soittoa.

Enkä jaksaisikaan. Ja tämä on tuskaista.

Suullinen sopimus talon ostosta tehty. Tänään sovittu että laitetaan viralliset hommat pyörimään että saadaan nimet papereihin.

Ollaan siis ostamassa taloa yksityiseltä myyjältä, välittäjää ei ole. Vissiin oman ukon ja myyjän pitäisi pankkiin soittaa yms.

Siis mie en edes ihan tarkkaan tiedä kun kuumeessa täällä maannut niin ei ajatus ihan täysillä luista.
Onneksi ukko terveenä niin pystyy asoita hoitamaan.

Mutta tämä kun ei nyt voi yhtään osallistua itse on turhauttavaa. Ei voi kuin odotella että soitetaan ja kuulee miten asiat etenevät.

Manda, jännää on tosiaan.

Peukkuja myös teille ettei mitään esteitä tule. Onko teille jo lainaluvattu?

Meil on ollut lainalupaus kesästä asti ja nyt tosiaan löytyi talokin. Enää tartteis saada hommat rullaamaan.
Vähän oudompi tilanne kun ei tosiaan ole välittäjää, aiemmin kun on taloja harkittu on ollut välittäjä mukana.
Mutta eiköhän kaupat synnyt ilmankin.

Tasan vuosi sitten olin todella hermot riekaleina, viimesillään raskaana, oma asunto myyty ja uusi löytynyt ja tarjouskaupalla sitten saatiin ostettua tämä talo, mutta kyllä se oli raastavaa se odotus! Tsemppiä!

kiitos.

Mulle ei vain tämä odottaminen sovi yhtään. Kokoajan pyörii mielessä mitkä asiat voi mennä pieleen.
Pankki muuttanut mielensä meidän lainan suhteen. Myyjä muuttaa mielensä. Mikä tahansa voi mennä vielä pieleen kun ei ole nimiä papereissa.

Toisaalta suunnitelee jo täyttäpäätä keittöremonttia.

Mutta kiitos, ei tässä nyt oikein voi itse tehdä muutakuin odottaa ja jännätä ja toivoa parasta.

Kiva että muitakin samassa tilanteessa niin voi yhdessä jännäillä.

Yhteistyössä