Että voi olla raivostuttava mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli unohtunut illalla kuopuksen iltapuurolautanen pöydälle. Mies siivosi tiskipöytää ja tyhjensi astianpesukonetta äsken ja oli siivonnut kaiken muun, mutta nostanut puurolautasen vain keskelle tiskipöytää. Eli merkiksi minulle, että "olit sit taas unohtanut puuron tuohon joten tässä on puuros - ei kuulu mulle". Mies kuitenkin itse oli eilen unohtanut isompien lasten iltapalakipot pöydälle ja minä sain sentään siivottua ne pois illalla siitä ennen kuopuksen iltapuuroa. En tiennyt, että se homma kuuluisi nimenomaan miehelle.

Raivostuttaa, koska minä olen meillä se joka käy kaupassa ja laittaa ruuan ja silti mies aina kehtaa noista tiskeistä nipottaa. Ja mies ei myöskään koskaan tee iltapuuroa kuopukselle mikrossa ja syötä sitä. Niin että voi hurja, jos minä joskus unohdan laittaa sen lautasen pois.

GRRR!!!

No äsken sitten kun suivaannuin tuosta lautasesta niin siivosin sen vain likoamaan ja nostin koiran makkaralautasen keskelle tiskipöytää. MIes antoi illalla koiralle makkaraa ja meidän koira tyypillisesti aina jättää osan syömättä, joten haiskoon kuiva makkara nyt siinä keskellä pöytää. Jos kerran siis on tälläinen tapa, että se joka antaa ruokaa jollekin niin sille vain nostetaan sitten lautanen esille.

Ja ihan vittuuttani tein, kun miehen kavereita tulossa kohta käymään ja sen takia mies niin kovasti puunas tuota köökkiäkin äsken.

täällä samanlaista ketutusta, eilen pyysin ukkoa auttamaan pyykkien laitossa kaappiin, ei saanu sitä tehtyä, aattelin et minä en niihin koske ja olkoon tossa niin kauan kun herra ne korjaa. Raivostuttaaaaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä samanlaista ketutusta, eilen pyysin ukkoa auttamaan pyykkien laitossa kaappiin, ei saanu sitä tehtyä, aattelin et minä en niihin koske ja olkoon tossa niin kauan kun herra ne korjaa. Raivostuttaaaaa!

Mieskin sanoi eilen illalla minulle, että "voitko tyhjentää astianpesukoneen kun minä olen jo tyhjentänyt sen tänään". Sanoin vain että kaippa sitten, mutta en ehtinyt kuitenkaan kun tein kaikkea muuta. Teki kuitenkin mieli sanoa että "no tyhjennätkö sinä pesukoneen kun minä olen tyhjentänyt sen tänään jo kolme kertaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Saamattomat akat ovat ärsyttäviä

Ai minä olen saamaton? Yhden puurolautasen takia? Mies siis ei ole vaikka koiran makkaralautanen oli samalla tolalla noin metrin päässä siitä minun unohtamastani puurolautasesta? Ja mies ei ole saamaton, vaikka minä kävin eilen kaupassa, tein ruuan, tarjoilin sen ja siivosin lopuksi jääkaappiin? Ja mies ei ole saamaton vaikkei ole ikinä antanut kuopukselle iltapuuroa? Mutta minä siis olen, koska joskus en laita sitä lautasta heti pois?

Ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saamattomat akat ovat ärsyttäviä

Ai minä olen saamaton? Yhden puurolautasen takia? Mies siis ei ole vaikka koiran makkaralautanen oli samalla tolalla noin metrin päässä siitä minun unohtamastani puurolautasesta? Ja mies ei ole saamaton, vaikka minä kävin eilen kaupassa, tein ruuan, tarjoilin sen ja siivosin lopuksi jääkaappiin? Ja mies ei ole saamaton vaikkei ole ikinä antanut kuopukselle iltapuuroa? Mutta minä siis olen, koska joskus en laita sitä lautasta heti pois?

Ok.

Laiska töitänsä luettelevi

:D
Toi on kyllä ärsyttävää, että toinen nipottaa jostain pikkuasiasta, kun on itse sotkenut samaan aikaan samalla lailla tai vielä pahemmin.

Nimenomaan. Tätä tapahtuu yhtenään. Esim. mulla voi olla lipaston päälläjotain ns. turhia lappusia ja se on maailmanloppu, mutta samaan aikaan sohvan edessä olevat miehen likaiset sukat ja kalsarit ei kuitenkaan mitenkään liity samaan asiaan. Yllätysvieraita häiritsisi enemmän minun laput

Katoppa onko se miehesi laittanut samanlaisen kirjoituksen sinusta jonnekin miesten palstalle.

En minä kuule nostele lautasia minnekään esille. Siis paitsi nyt äsken.

Tarkoitin kirjoituksesi henkeä. Teillä taitaa olla molemmilla pinna kireällä.
Joku sitä miestäsikin ilmeisesti ärsyttää.

Katoppa onko se miehesi laittanut samanlaisen kirjoituksen sinusta jonnekin miesten palstalle.

En minä kuule nostele lautasia minnekään esille. Siis paitsi nyt äsken.

Tarkoitin kirjoituksesi henkeä. Teillä taitaa olla molemmilla pinna kireällä.
Joku sitä miestäsikin ilmeisesti ärsyttää.

Sepäs se kun minun pinnani ei ollut yhtään kireällä, mutta kiristyi kyllä tuosta lautasesta.

Mies: Mites toi mun juttu et ukko ei saa autettua ees pyykinpesussa?? Mä en ainakaan suostu kaikkee tekemään. Ja ihmettelen jos sun naises tekee kaiken, jos sulla sellanen on.. :)

se on tuota parisuhteen arkea. yks ilta pyysin kans ukkoa tyhjään tiskikoneen ja pistään likaset sinne. Reilun tunnin odotin ja sit tein homman ite. Ukko kehtas tulla pällisteleen viereen "kyllä mää olisin sen tehny..." No lupasin että seuraavalla kerralla saa =)

Mies: Mites toi mun juttu et ukko ei saa autettua ees pyykinpesussa?? Mä en ainakaan suostu kaikkee tekemään. Ja ihmettelen jos sun naises tekee kaiken, jos sulla sellanen on.. :)

Tehdäänpä vastakysymys, autatko auton pakoputken vaihdossa?

Ei sitä tarvi joka pvä vaihtaa?? Meinaatko oikeesti että naisten pitäs tehä kaikki kotihommat, olla hellan ja nyrkin välissä. Kyllä sais joku sinut rökittää, sovinisti :)

Tehdäänpä vastakysymys, autatko auton pakoputken vaihdossa?

Tarviiko se sitten vaihtaa joka päivä, mahdollisesti jopa kaksi kertaa? Ja tehdä kaksikymmentä muuta vastaavaa juttua joka päivä kuten pestä pyykkiä, laittaa kuivuun, laittaa kuivat kaappiin....

Yhteistyössä