Ette ikinä usko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mjää

Vieras
Pojalla oli kaveri pihalla 2. luokkalainen, sit meijän tyttö (eskarilainen ) juoksi sisälle kertomaan et tää kaveri kakkas meijän pihaan! mä olin ihan: että hä?? no joo, sit se oli viel ite haistellu sitä kasaa ja käskeny mun mukeloittenkin haistamaan, onneks eivät olleet sitä tehneet. Menin ulos sit kysymään asiasta, ja käskin heittämään jätöksensä pellolle, sanoin myös että ei ikinä enää tee mitään tommosta, totesin vielä perään että, saa tulla sisälle vessaan jos noin kova hätä tulee... Lopuksi totesin että en tällä kertaa ilmota kotiin mitään, mutta olisko kuitenkin pitänyt ilmottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Night:
No minä varmaan kyllä ilmottasin. Saisi omat vanhemmat antaa vähän palautetta omalle lapselleen!

Tätä just mietin... mutta varmaan pelästy poika sen verran ettei toiste tee mieli noin tehdä.. toivottavasti

Mun ex-naapurin muksu teki sonnat just siihen kohti missä sitä sattui kakattamaan... olin aika äimänä kun jätkä otti ja laski alkutalvesta haalarin tienreunassa alas ja väänsi siihen tortun, sitten haalari päälle ja menoksi. :x Ja monia muitakin paikkoja on missä tää poika kävi isolla hädällä....

Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toiminta lapselle ihan normirajoissa! :D

Jos ei kehdannut tulla pyytää vessaan. Ja tottakai se oma läjä on mielenkiintoinen tutkittava! :D :D :D

:o normi??? :o
ja mielenkiintoinen tutkittava... :x jooh...

No en nyt normista niin tiedä... ehkä 2v mutta tämä poika on jo 9v (jäänyt luokalle )

Yhteistyössä