Ette usko tätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaudun

Vieras
Nyt harmaana, kun täällä on tuttuja, enkä vielä halua julkistaa...

Meitsi on sitten raskaana!
Hämmentynyt, sekavin tuntein, päätä seinään, onnellinen, ahdistunut!

Meillä piti olla lapsiluku täynnä, miehelle tehty vasektomia puoli vuotta sitten, siemennestenäytekin tarkastettu. Ei sitten ollutkaan kaikki lapset siinä, vaikka suureen ääneen sitä olenkin kailottanut.

Ja kyllä, lapsi on mieheni, ei ole vaihtoehtoja. En vain ole ikinä kuullut, että sterilisaatio olisi pettänyt!

Kiitos onnitteluista! Todella, todella hämmentynyt olo!
Uskon kyllä, että tästä tulee iloinen asia, onhan se siis sitä jo nytkin. Ja jos se pieni ihminen näin kovin halusi tulla maailmaan, niin onhan hänen saatava tulla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja SS:
Varmaan miehelläs mielessä, et oot käyny vieraissa... Mulla ainakin olisi jos mies olisin..

Mulla vähän sama fiilis, sanoo luottavansa, mutta itse varmasti miettisin mielessäni jos olisin miehen asemassa.

Ehdotin jo että tehdään sitten aikanaan dna-testit, mihin mies totesi että katsotaan sitä sitten.

voihan se naisenkin sterilisaatio pettää niin mieksei miehenkin???? meidän pikkukakkonen on saanut alkunsa reissuhommia tekevän mieheni työ viikolla...... arvatkaa sainko muutamalta kuulla kettuilua pojan syntymän jälkeen että näyttääpä postimieheltä :laugh: :laugh: :laugh:

Ei se mitenkään tavaton tapaus ole, että vasektomian jälkeen siemenjohtimet korjaantuu ja raskana ollaan.. ja ilmeisesti vielä juuri näin, että js ovat korjaantuakseen, korjaantuvat yleensä juuri sen ekan puolen vuoden aikana ja tietysti sitä todennäköisemmin mitä nuorempi mies.

Sterilisaatio, sek' miehen että naisen, on toki varmin mahdollinen ehkäisykeino, mutta mikään ei ole idioottisatavarmaa, paitsi selibaatti (eikä sekään, jos kysytään neitsyt marialta..)

Yhteistyössä