Etuhiuksilla vai ilman?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Hitto ku tää ongelma tulee eteen jokaikinen vuosi pari kertaa... Aina kun oon tarpeeks aksvattanu etuhiuksia pois, ni tekee mieli leikata ne takasin ja sit ku oon leikannu ja ne on ollu pari kuukautta, ni haluun ne pois ja taas kasvatan ja mie inhoan sit alkuvaihetta ku pitää olla koko ajan lakan ja pinnien kanssa suhimassa ja sit ku etuhiukset on tarpeeks pitkät, ni mie taas kyllästyn ja mietin ja mietin ja meitin, et pitäisköhän leikata etuhiukset takaisin.

Nyt vuosi sitten rupesin kasvattamaan etuhiuksia pois, mut nyt taas pähkäilen, et kummin ois parempi. Ja ärsyttää, et ku tiiän sen jo etukäteen, et jos leikkaan, ni tympiinnyn niihin kuitenkin taas jossain vaiheessa ja haluan kasvattaa ne pois, ja sit taas tympiinnyn näihin hiuksiin ku ertuhiukset on niin kivat... |O

Mulla on aina ollut etuhiukset, en voisi kuvitellakaan olevani ilman. Toisaalta kuitenkin vähän väliä ärsyttää, kun otsis kasvaa liian pitkäksi ja sitä saa olla koko ajan leikkaamassa. Silti mä sanon että etuhiuksilla.

Jaa-a...hitto ku ei osaa päättää... eli kaiketi siihen päätökseena sti tää tukka vaan on ja kasvaa...

Etuhiukset on aina ollu paksut, muttei pitkät. Pitkät kulmakarvoihin tai silmiin asti olevat ei sovi miulle. Eli aikas lyhyet tai vinot vaan...

Yhteistyössä