Eturauhasen hieronta

  • Viestiketjun aloittaja Kokeileva
  • Ensimmäinen viesti
Kokeileva
Olen lukenut eturauhasen hieronnan hyvistä vaikutuksista ja tahtoisin yllättää mieheni tekemällä tuon hänelle.

Haluaisin vinkkejä teiltä, jotka olette tuota hierontaa kokeilleet, niin hierojilta kuin hierottaviltakin. Mikä on teidän mielestä paras asento siihen? Voiko sen tehdä jotenkin väärin, vaikka olis kumihanskat ja paljon liukkaria käytössä? Onko muuta muistettavaa?

 
Kokeileva
Olitkohan nyt tosissas...kai sä sentään kumihanskat tiedät ;) ? En mä nyt ainakaan paljain sormin ole ajatellut hommaa tehdä. Sellaisia kertakäyttöisiä ajattelin. Ja ei luikkari, vaan liukkari eli liukuvoide.

Nyt jos sais jo niitä vinkkejäkin. Mä kun oikeesti luulin, että tämä tuottaa miehelle suurta nautintoa kaiken hyödyn lisäksi
 
Tönkijä
Kokeiltiin kerran miehen kans. Mä toisella kädellä tumputin ja suikitin sitä ja toisen käden sormella kaivauduin peppuun. Ei kuulemma tuntunut varsinaisesti hyvältä eikä pahalta, mutta alkoi tulla kakatuksen tunne siitä sormesta pepussa ja se sit laski erektion ja into lopulta tyssäsi siihen. Mutta tulipahan kokeiltua, niin tietää.
 
Kokeileva
Kiitos Tönkijä asiallisesta vastauksesta....hyvä tietää, ettei se välttämättä olekaan pelkää ilotulitusta ;)

Ja ihanaa, että on olemassa noin mahtavan huumorin omaavia ihmisiä, Tietoinen epä :p
 
Vaimo minäkin
Minäkin olin lukenut miesten kuvauksia siitä, kuinka sormen työntäminen anaaliin juuri ennen siemensyöksyä saa miehen nautinnosta sekaisin.

Minun mieheni ei pitänyt siitä. Hän sanoi, että se ei tuntunut hyvältä eikä kyllä pahaltakaan.
Häntä ei myöskään kiihota kivesten hyväily, vaan hän sanoo, ettei niissä ole paljoa tuntoa, eikä myöskään kivesten ja anuksen välisen alueen (eturauhanen?) hyväily.

Kait miehetkin ovat sitten erilaisia ;)
 
Tönkijä
^Edellinen miesystävä rakasti kivesten hyväilyä ja nuolemista. Tietenkin ryhdyin nykyiseni kanssa samoihin hommiin ja hän vaivautuneena sanoi että ei hän oikein välittäis tuosta... JOopa, erilaisia ollaan. Anaalissa käyntiä nykyinen ei hyväksyis ollenkaan.
 
White room
Eturauhanen sijaitsee n. viiden sentin päästä anuksen suulta ja sen tuntee kyhmynä, kastanjankokoinen. Sitä hierotaa hellästi sormin tai vaikkapa tekokalun kanssa. Mies saa usein erittäin voimakkaan siemensyöksyn jossa kivekset tyhjenee kunnolla. Hyvin rasvattuna ei tunnu pahalta, eturauhanen tykkään hieromisesta. Joutuu hieromaan viidestä kymmeneen minuuttia normaalisti. Olen kokenut sellaisen muutaman kerran, tuloksena voimakas siemensyöksy.
 
nauttijana
Kyllä se vain niin on, että hyvältä se tuntuu...minusta ei saa tekemälläkään homoa eikä muu perähomma kiinnosta, mutta toi eturauhasen hieronta suihinoton aikaan tuntuu kyllä taivaalliselta ja kunnon siemensyöksy on taattu....
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja White room:
Eturauhanen sijaitsee n. viiden sentin päästä anuksen suulta ja sen tuntee kyhmynä, kastanjankokoinen. Sitä hierotaa hellästi sormin tai vaikkapa tekokalun kanssa. Mies saa usein erittäin voimakkaan siemensyöksyn jossa kivekset tyhjenee kunnolla. Hyvin rasvattuna ei tunnu pahalta, eturauhanen tykkään hieromisesta. Joutuu hieromaan viidestä kymmeneen minuuttia normaalisti. Olen kokenut sellaisen muutaman kerran, tuloksena voimakas siemensyöksy.
Ei kai se lasti kiveksistä lähde, vaan juurikin tuolta eturauhasesta. Meilläkin isäntä tykkäsi, kun lopulta uskalsi kokeilla. Jos hän saa työntää ison kyrpänsä mun perseeseen, niin kai hänkin voi sinne sentään yhden sormen ottaa, edes kokeeksi. Sen verran voin siskoja varoittaa, että vuoto saattaa tuon hieromisen jälkeen tosiaan olla kuin orhilla, eli älkäät yllätykö :D
 
anu saukkonen
Ei siinä mitään kumihanskoja tarvita. Ei pepussa ole sen enempää pöpöjä kuin suussakaan. Ja tokihan ne kädet pestään sitten jälkeenpäin. Minusta se olisi jotenkin loukkaavaa, jos käyttäisi hanskoja, ihan kuin toisen kroppa olisi jotenkin saastainen. Ja se tuntumakin on ihan erilainen hanskat kädessä, ei kannata, se voi jopa sattua.

Harvalla ensimmäinen anaalikokemus on mitenkään järisyttävä. Sitä ei osaa olla rentona ja kiinnittää liikaa huomiota siihen mille tää nyt mun mielestä tuntuu. Vasta muutaman kerran jälkeen siitä tulee nautinnollista, siitä pitää oppia tykkäämään vähän kuin homejuustosta tai oliiveista tai viinistä ;)

Tutustutin nykyisen mieheni anaalin saloihin ja alkuun hän oli kovasti sitä vastaan. Hän antoi minun sormeilla anaaliaan koska tykkäsin siitä, vaikkei hän itse siitä mitään fiboja saanutkaan. Mutta muutaman kerran jälkeen hän alkoi nauttia siitä ja nykyään hän pyytää sitä jos en ole muistanut sormeilla vähään aikaan. Siihen pitää siis oppia.

Kun työntää sormen pyllyyn, kynnen pitää ehdottomasti olla aivan lyhyt ja tasainen (ei terävä). Kannattaa käyttää liukkaria (eli liukastetta, liukuvoidetta) kunnolla varsinkin ekoilla kerroilla. Ja ihan ekoina kertoina ei edes tarvitse työntää sormea sisään, voi vain hyväillä siitä suuaukolta liukkarin kanssa. Vasta kun tuntee, että sulkijalihas vähän rentoutuu, kannattaa sormi työntää sisään. Ja ihan ekoilla kerroilla sitä ei tarvitse työntää kuin sentin verran. Anaali on molemminpuolista opettelua ja luottamusta, siinä harvoin on heti hyvä sen enempää antajana kuin vastaanottajana.

Jos mies makaa selällään, eturauhanen sijaitsee peräsuolesta ylös, eli siellä puolella missä munatkin on. Työnnä sormi sisään parin sentin verran niin että kynsi on alaspäin ja tee sormella sellaista "tule tänne"-liikettä, eli koukista sormea ensimmäisen nivelen kohdalta. Näin eturauhanen saa parhaan hieronnan, useimpien miesten kohdalla siis. Jokaisen anatomia on yksilöllinen ja jokaisella on vähän omat mieltymykset. Joku voi tykätä siitä, että työnnät mahdollisimman syvälle, jollain ei sormi riitä vaan pitää olla jotain paksumpaa jne.

Jos tunnet, että sulkijalihas jännittyy kovasti sormesi ympärillä, pysäytä sormen liike, jotta et aiheuttaisi kipua tai vauriota. Odota kunnes sulkija rentoutuu ja jatka hommaa vasta sitten. Samalla voit hyväillä pakaroita, palleja tai munaa toisella kädellä tai suulla, se auttaa rentoutumaan ja nauttimaan. Ekalla kerralla ei kannata jatkaa kovin pitkään, ettei suoli ärry. Oma mies tykkää siitä kun otan pallit suuhun ja nuolen ja imen niitä samalla kun sormetan tai työnnän pientä dildoa peppuun. Myös kruunukynttilä (ts. semmoinen pitkä ja kapea, mielellään kierteinen) on hyvä väline. Anaaliin ei tarvita mitään kovin paksua, eikä yleensä kannata yli 10 senttiä yrittää työntää sisään pituussuunnassakaan, mutta mieltymykset on tietty yksilöllisiä.

Antoisia opetteluhetkiä! Anaalin kanssa pitää aina edetä hitaasti ja rauhallisesti, kiirettä ei ole ja sisään työntymistäkin voi joutua odottelemaan. Peppu ei välttämättä suostu eka kerralla ja jännittyneeseen suoleen ei saa työntää väkisin mitään, se aiheuttaa vain kipua ja epämieluisuutta koko touhua kohtaan.
 
never say never
Kun tätä ketjua aloin lukemaan (olen siis mies) niin ensimmäisenä mieleeni tuli että ei ikinä, kuten Halme sanoisi: exit only. No on sitä joskus kokeiltukin mutta en saanut minäkään siitä mitään fiboja, päinvastoin, stondis katosi. Mutta nyt kun luin tuon nimimerkin "anu saukkonen" tarinan niin ei voi muuta kuin todeta että ehkä minulla oli väärä harjoittelu kumppani silloin joskus. Vaikutti tuo "anu saukkonen" olevan sen verran asiantuntija että voisin ehkä hänen käsittelyyn heittäytyäkin, tarvitaan vaan näköjään oikeanlainen opettaja.
 
anu saukkonen
Kiva kuulla kehuja "never say never", ja kiva kuulla, että innostuit uudelleen ajatuksesta. Toivottavasti löydät oikeanlaisen opettajan. Minä kyllä mielelläni opettaisin, mutta keskityn nykyään vain oman mieheni perään. Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia, tämä on suosikkiaiheeni :)
 
Kokeileva
Valitettavasti en ole päässyt vielä kokeilemaan :-(

Tuli nyt mieleen tuosta nimimerkin "never say never" epäonnistuneesta ekasta kerrasta....millä tavalla se kumppani toimi väärin? Ihan vain siksi kysyn, että osais itse välttää samoja virheitä. Ja onko niin, jos ekalla kerralla ei tunnukaan hyvältä, niin sitä toista kertaa ei saman kumppanin kanssa tule? Tämä tuli mieleeni, kun en kuitenkaan ole heti yhtä hyvä asiantuntija kuin "anu saukkonen" ;-)
 
anu saukkonen
Kyllä saman kumppanin kanssa uusiakin mahdollisuuksia tulee, ajan kanssa. Ei se mikään kertajuttu kai yleensä ole. Kyllähän suurin osa ihmisistä suostuu maistamaan ruokiakin joista ei ekalla kerralla tykännyt. Se on ihan persoonasta kiinni, on näitä perunat ja läskisoosi -miehiä ja sitten on niitä kokeilunhaluisia, joista minä ainakin pidän ehdottomasti enemmän.

Mokia, joita olen itse tehnyt: en ole malttanut aina odottaa tarpeeksi pitkään, että mies ja peräaukko rentoutuu. Joskus mulla on ollut liian pitkä kynsi (pitää olla ihan lyhyt jos sormea käyttää). Joskus olen innostunut liian kovakouraiseksi liian varhain tai ylipäätään työntänyt jotain liian syvälle (tämä on vaarana erityisesti kovien, ei periksiantavien esineiden kohdalla, kuten porkkana tai kynttilä). Tai sitten olen yrittänyt liian paksun esineen kanssa liian aikaisin. Joskus olen alistanut liikaa miestä, joka ei sellaisesta pidä, peppuilun ei tarvitse olla alistavaa, mutta se voi olla sitä (minä tykkään vähän alistaa siinä touhussa).
 
__L
Miehen osuus hommassa on siinä, että peräsuolen pitäisi olla tyhjä. Eturauhashommaan kannattaa ryhtyä esim. silloin, kun mies on käynyt vähän aikaa sitten wc:ssä, jolloin miehellä ei ole sellaista tunnetta, että jotakin isompaa tavaraa on tulossa.
 
never say never
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeileva:
Valitettavasti en ole päässyt vielä kokeilemaan :-(

Tuli nyt mieleen tuosta nimimerkin "never say never" epäonnistuneesta ekasta kerrasta....millä tavalla se kumppani toimi väärin? Ihan vain siksi kysyn, että osais itse välttää samoja virheitä. Ja onko niin, jos ekalla kerralla ei tunnukaan hyvältä, niin sitä toista kertaa ei saman kumppanin kanssa tule? Tämä tuli mieleeni, kun en kuitenkaan ole heti yhtä hyvä asiantuntija kuin "anu saukkonen" ;-)
Enpä nyt valitettavasti enää oikein osaa sanoa mikä siinä meni väärin. Aikaa siitä on jo jokunen vuosi joten ei ole enää ihan tuoreessa muistissa. Muistan vain sen että ikinä ei ole stondis kadonnut niin nopeasti kuin silloin, ehkä kalu säikähti että mitä tapahtuu :). Ja ehkä vaikutti sekin että itse en ollut niin innostunut asiasta kuin silloinen kumppani oli, en oikein nähnyt mitä hauskaa moisessa touhussa voisi olla.

Ainakaan silloin sitä toista kertaa ei enää tullut koska en todellakaan silloin nähnyt miten tuosta voisi muka nauttia. Ehkä avainsana kuitenkin on se rauhallisuus eli asiasta voi ensin jutella ja edetä rauhassa. Luottamus toiseen on varmankin kaiken alku ja juuri. Ekalla kerralla ei varmaankaan kannata yllättää toista tunkemalla sormi salaa sisälle. Ehkä se on sama asia kuin eihän nainenkaan pidä siitä että pilluun työnnetään sormet jos nainen ei ole vielä riittävän kiihottunut.

Mutta kyllähän tuo "anu saukkonen" tuossa jo kertoikin taas aikas paljon mikä voisi mennä vikaan. Selvästi asiaan perehtynyt ja vieläkin voisin heittäytyä hänen käsittelyynsä, tuntuu että ajatushan alkaa suorastaan kiihottamaan ;)
 
miinäää!
Joo, oon 23 vuotias jätkä ja kokemust on moisesta. eka oli pari vuotta sitten (en ees ollut kuullut muistaakseni koko eturauhasesta) lääkärillä. lääkäri tutki ensin niitä näitä kunnes pyysi menemään tutkimuspöydälle makaamaan ja ryhtyi painelemaan alavatsaani (muistaakseni oli kysynyt jotain mahdollisista kivuista jne) jonka jälkeen piti mun riisua housutkin pois. sen jälkeen tunnusteli kivekset multa ja pyysi kääntymään kyljelleen ja vetää polvia koukkuun. pakko sanoo et nolotti ja ihmetytti aika paljon. en nähnyt mitä lääkäri teki ja katselin aivan muualle (koska oli selkäni takana), mutta siinä se liukasti sormiaan huolellisesti ja ilmoitti että tunnustelee mun eturauhasen vielä. =/ sitten tunsin kun se työnsi sormensa mun perseeseen ja tunnusteli eturauhasta painelemalla sitä huolellisesti sormin. oli aikamoinen yllätys siin vaiheessa (onneksi naislääkäri,luojalle kiitos niistä). mut niin vaan tunsin sitten kun kalu alkoi nykimään seisokkiin ja tuntui siltä että laukeaisin siihen paikkaan paineesta. sitten lääkäri ilmoitti kaiken olevan kunnossa ja otti sormensa ulos. ja mitä tossa aikaisemmin joku sanoi että "Sen verran voin siskoja varoittaa, että vuoto saattaa tuon hieromisen jälkeen tosiaan olla kuin orhilla, eli älkäät yllätykö :D" niin paikkansa se pitää. mutta vaiks toi ei varsinaista hierontaa ollut, niin silti nyt tuli mieleen kirjottaa. jee, eka viesti tälle palstalle, whoaa! :)
 
anu saukkonen
Alkuperäinen kirjoittaja never say never:
Mutta kyllähän tuo "anu saukkonen" tuossa jo kertoikin taas aikas paljon mikä voisi mennä vikaan. Selvästi asiaan perehtynyt ja vieläkin voisin heittäytyä hänen käsittelyynsä, tuntuu että ajatushan alkaa suorastaan kiihottamaan ;)
Kylläpä sitä nyt imarrellaan... :) hienoa, jos sain sut kiinnostumaan ajatuksesta. Olis kyllä kiva opettaa, kieltämättä kiihottava ajatus.. Mutta eiköhän noilla ohjeilla muutkin jo osaa sua käsitellä.
 

Yhteistyössä