Kuten olen aina kirjoituksissani kertonut, olin totaaliyh-äiti vuosia, ja päivätyöni ohella sivutyössä. En saanut yhteiskunnalta tukia senttiäkään. Minimielatusmaksut menivät suoraan lasten pankkitileille.
Ikääntyneenä ja viisastuneena olen todennut, että en suosittele samaa ratkaisua kenellekään. Helena Koivu on nykyään hyvä esimerkki siitä miten olla
terveesti itsekäs. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, ja sitä ei pidä luovuttaa toisten kustannuksella eläjille.
Laiskuus, ikävystyminen ja joutenolo ruokkivat uusia ideoita ja oivalluksia.
Tein tänään Voi hyvin-lehden sanaristikon, ja sitten menin Eevan nettisivulle.
Luin sieltä kolumnin miten hallita tavarakaaosta, ja olla ostamatta mitään turhaa.
En usko radion talousoppineisiin, jotka yllyttävät kuluttamaan, jotta talous saadaan pyörimään. Järjetöntä luonnonvarojen tuhlausta.
Kun ihminen on tervepäinen ja tasapainossa, hän on fyysisesti ja psyykkisesti terve eikä kuormita sotea. Plus minus nolla. Suksikoot hiiteen ulkomaiset Suomen asioiden tutkijat ja ronkkijat. Olemme 8. kertaa tilastojen ykkönen.
Mittarina ei ole varakkuus, vaan elämäänsä tyytyväisyys.
Olen aina haistattanut pitkät rahoillaan kerskailijoille, ja jatkan samalla tyylillä.
Tuhlatkaa elämänne netissä pörssikursseja ja osakkeita kyttäämällä.
Rikastukaa vielä äveriäimmiksi pohatoiksi kuin Roope-Ankka.
Kyykyttäkää samalla netin köyhiä. Ei nimimerkki Kruuttis jaksa sitä hommaa loputtomiin yksin tehdä.