Joko olette kuunnelleet tulevat kappaleet? Mikä on suosikkisi?
Minun suosikkini on ehdottomasti Ruotsi!
http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM
Minun suosikkini on ehdottomasti Ruotsi!
http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minni:millonkas ne tulee????telkkarista siis koko euroviisut??
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No, mä äänestän Turkkia, kuten joka ikinen vuosi, ihan sama kuka siellä hoilottaa :xmas:
Sitä, mikä biisi miellyttää eniten, en oo vielä päättänyt, kun vaan pari olen kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No, mä äänestän Turkkia, kuten joka ikinen vuosi, ihan sama kuka siellä hoilottaa :xmas:
Sitä, mikä biisi miellyttää eniten, en oo vielä päättänyt, kun vaan pari olen kuullut.
Miksi ihmeessä? Tuossahan katoaa koko ajatus, ei kai niitä sen mukaan pidä äänestää mistä maasta mies on kotoisin vaan mikä on paras. En millään ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No, mä äänestän Turkkia, kuten joka ikinen vuosi, ihan sama kuka siellä hoilottaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No, mä äänestän Turkkia, kuten joka ikinen vuosi, ihan sama kuka siellä hoilottaa :xmas:
Turkin biisi ei muuten ole hassumpi. En edes tiennyt, että tää on Turkin biisi (kuuntelen justiinsa sitä).
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No, mä äänestän Turkkia, kuten joka ikinen vuosi, ihan sama kuka siellä hoilottaa :xmas:
Turkin biisi ei muuten ole hassumpi. En edes tiennyt, että tää on Turkin biisi (kuuntelen justiinsa sitä).
Onhan se ihan jees. Mä tykkään turkkipopista. Mutta viimevuotinen Mor ve Ötesin rokki (ja vuoden...ööö...2004 Athenan biisi) miellytti vielä enemmän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:siis häh??? tykkääkö oikeesti joku ruotsin kappaleesta??:x