Hae Anna.fi-sivustolta

Evankelista rosvoamassa

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä salapoliisi 007, 12.12.2013.

1. salapoliisi 007 Vierailija

Minä olen alusta asti epäillyt uudestikastajia ja se mitä olen havainnut näiden vuosien aikana on laittanut minut miettimään turvallisuuttani.
    Evankelistojen ja jehnujen tähden, minun on kuitenkin välttämätöntä anoa sheriffiltä aseenkantolupaa, k-koolle, haulikolle(lyhytpiippuista) ja kuularuiskulle.
    Anomus koskee myös kodin ympäröivän sähköisen aidantapaisen jouluvaloilla koristellun sähköisen varauksen käyttämistä yön ajaksi jos sattuu joku evankelista kulkemaan pahoissa aikeissa ja yrittää pistää puoli kylää kylmäksi? Eihän nykyään uudestisyntyneistä evankelistoista voi muuta, kuin epäillä kaikkein pahinta.
    Heidän tekonsa muistuttavat meitä.

Meillä on pieni vedonlyönti menossa kun joku syyttää helluntailaiseksi naamioitunutta toisuskoista ko. rikoksesta ja minä lyön vetoa että vain uudestikastettu voi toimia rikollisella tavalla koska sai rahaa toimimalla uskossaan ja ollen vakuuttavasti uudestisyntynyt. Anteeksiannon jälkeen evankelista saa pyhän suudelman kylän vanhimmalta ja pääsee takaisin saarnaamaan uudestisyntymisen armosta..
    Viulut maksaa fazer.

2. visionääri Vierailija

Tehän tiedätte esim.nokia mission toiminnan ja mitä sieltä on julkisuuteen kerrottu.
    Lyhyesti: Pauli Komi eräässä lehdessä kertoo että nykyään Jumala toimii voimavaikutusten kautta ja se on tullut lain julistuksen sijaan.

Toinen uusi muoto asetettuna lain rinnalla on lähettää "profeettoja" ennustelemaan, sota on lähellä, tuho ja hävitys oven edessä. Taudit tappavat puoli maailmaa, demonit kävelevät etsien jumalattomia ja menevät heihin asumaan...jne...
    Tämän tarkoitus on pelotella ihmisiä että heidän saataisiin kuulemaan missionin julistusta.
    Uuden ajan paholaisen asiamiehet pitävät herätyksenä sitä että Jumalan laki hyljätään koska näin saadaan "karjaa" kokouksiin joka pelosta huutaa ja vapisee.
    Kun kokouksessa vielä lausutaan valittuja sanoja, kerrotaan kuinka olet sairas ja loppu lähellä, mutta me pelastamme niin ihmiset uskovat valheisiin ja heidän rahakukkaronsa osoittaa sen todeksi.

3. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    On aivan käsittämätöntä, että moista huijausta ja ihmisten pelottelua voidaan meidän yhteiskunnassa harjoittaa aivan laillisesti.
    Muilla elämän aloilla häkki heilahtaisi.

4. keskush. Vierailija

keskush.
    19.2.2014 22:15
    0
    Johannes kastajaakin kuuliaisempana, eräs seka-aineksinen helluntailainen otti mielestään vain heille kuuluva pelastus vastaan. Avaamalla pirun tekemällä tiirikalla vapaan tahdon portti jota kaksi murjaania vartioi,piru kehoitti, ottakaa vastaan pelastus rakkaat lapseni niin saatte hengen.
    Kun tämä osa on toteutettu tai askel otettu niin uskonsa itse päättänyt helluntailainen sallii hengen tulla kolistelematta avoimesta ovesta sisälle.
    Sitten onkin helppo toisella taotulla avaimella nimittäin taikasauvalla joka avaa suun josta sitten pseudokielet ja siansaksa kuullaan epämääräisenä ulinana ja joka usein sisältää pelkkiä kerakkeita.esim. hrrp, krp, khbn, prkkl..
    Ääntiöt eivät näet aina "jää"kätten päälle panemisessa.
    Vaikka siellä kokouksissa kuuluu eläinääniä, pseudokieliä ja siansaksaakin joka on se alkuperäinen kieli helluntaiseurakunnissa, sallitaan mainitut ilmiöt koska helluntailaiset sanovat ettei jumala kutsumustaan ja armolahjojaan kadu.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri