Evra ehkäisylaastareita käyttäneet ja käytön lopettaneet, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nereida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nereida

Jäsen
04.05.2010
693
0
16
Raasepori
Heippa. Evra ehkäisylaastari on minulla käytössä. Toinen raskaus suunnitteilla ja toivoisimme raskauden alkavan alku-talvesta / keväällä 2011. Nyt kysyisinkin teiltä arvoisat äidit, jotka olette laastareita käyttäneet ja niiden käytön lopettaneet raskautta varten, että miten kauan kesti ennenkuin kiertonne tasaantui? Entä kuinka kauan ensimmäinen vuoto kesti, (siis se joka alkaa heti kun ehkäisyn lopettaa)..? :)

Heips!
Itse lopetin evran käytön marraskuussa 2008 ja normaali kierto alkoi helmikuussa 2009 . Siitä kuukausi eteenpäin, niin olinkin raskaana jo! <3 :)
Kierto oli hakusessa tosiaan sen 2-3kk, kunnes alkoi normalisoitua...vuoto pysyi samana kokoajan (3-4pv)!

Mä lopetin laastarin toukokuusasa 2007 ja raskaana olinkin sitten jo heinäkuussa 2007. Yhdet normaalit kuukautiset ehti tulla ihan normaaliin aikaan + tyhjennysvuoto heti laastarin poisoton jälkeen. Yritin aloittaa laastarin käytön uudelleen imetyksen lopetettuani ja kuukautisten alettua, mutta se ei sitten enään sopinutkaan, vaikka ennen raskautta toimi kuin unelma.

Yhteistyössä