Ex-anoppi laitto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
välit poikki kun ei saanutkaan lasta hoitoon kesällä just sinä viikkona ku halus :/. Meillä on ollut hyvät välit, mutta nyt tuli extemporee sellainen matka, ettei onnistukaan se viikko, minkä ex-anoppi alunperin halus.

Siis voiko tämmösestä edes loukkaantua (kuukauden varolla)?? Sanoin että voi ottaa kesälomallaan toisen viikon. Ei tää reissu ollut suunniteltu jne. Vastaus tuli takas "hyvää kesää, eläkää rauhassa" :laugh: :o :laugh: :laugh: :/
 

Yhteistyössä