välit poikki kun ei saanutkaan lasta hoitoon kesällä just sinä viikkona ku halus :/. Meillä on ollut hyvät välit, mutta nyt tuli extemporee sellainen matka, ettei onnistukaan se viikko, minkä ex-anoppi alunperin halus.
Siis voiko tämmösestä edes loukkaantua (kuukauden varolla)?? Sanoin että voi ottaa kesälomallaan toisen viikon. Ei tää reissu ollut suunniteltu jne. Vastaus tuli takas "hyvää kesää, eläkää rauhassa"
:/
Siis voiko tämmösestä edes loukkaantua (kuukauden varolla)?? Sanoin että voi ottaa kesälomallaan toisen viikon. Ei tää reissu ollut suunniteltu jne. Vastaus tuli takas "hyvää kesää, eläkää rauhassa"