Ex asuu naapurissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja madde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

madde

Vieras
Tuli ero kun ex löysi uuden, multa tietoa yritettiin pimitää viimeiseen asti.
Mun kanssa ei ole asioita edes yritetty puhumalla selvittää, ettei jäis niin paskan maku erosta suuhun. Varmasti helpottais molempia.
Nyt sitten kuuntelen päivät pitkät kun ex kutee uuden naisensa kanssa kämpässään.
Ei ole helppoa. Koko suhteen kaikin tavoin pyrin olemaan hyvä ja rehellinen sekä ennenkaikkea keskustelemaan vaikeistakin asioista. Kai mä sit jotain niin anteeksiantamattoman pahaa tein, että mua kohdellaan nyt näin :(

Tuli ero kun ex löysi uuden, multa tietoa yritettiin pimitää viimeiseen asti.
Mun kanssa ei ole asioita edes yritetty puhumalla selvittää, ettei jäis niin paskan maku erosta suuhun. Varmasti helpottais molempia.
Nyt sitten kuuntelen päivät pitkät kun ex kutee uuden naisensa kanssa kämpässään.
Ei ole helppoa. Koko suhteen kaikin tavoin pyrin olemaan hyvä ja rehellinen sekä ennenkaikkea keskustelemaan vaikeistakin asioista. Kai mä sit jotain niin anteeksiantamattoman pahaa tein, että mua kohdellaan nyt näin :(

Et ole kyllä mitään pahaa tehnyt, mutta pahaan välikäteen olet joutunut, minusta tuntuu, että jos kohdalleni sattuisi voisi tilanne olla henkisesti sietämätön.
Harkitsisin kyllä sinuna muuttoa jo oman mielenterveytesi kannalta, jos vain moinen on mahdollista.
Tämä on sitä nykyaikaa jota vihaan, pettämistä toisensa jälkeen, ei ymmärretä pitää huolta rakkastaan eikä osata olla empaattinen, toista kohtaan vaan kohdellaan kuin ilmaa.
Joskus sydämmeni itkee tätä aikaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä