ex ja hänen kehotuksista lasten oltava hiljaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarita

Vieras
esim ex oli sanonu lapsilleni ettei mulle saa sanoa heidän juoneen övereitä ollessaan jussina ex veljen luona. Sielä oli mm vielä alaikäinen ex veli ollut myös tuhdissa kunnossa.sanoin (pojalle) et tiesin niin käyvän mut ihmettelin mielessä miks ei saanu kertoa. samaan syssyyn kertoi kun talon emäntä vaan passuutti siivoilee koko taloa.
mua myöskin ärsyttää kun pojalla allergia ja paha mm kissalle ja koiralle niin JOKA PÄIVÄ ovat mummolassa jossa molempia on.
olen sanonu asiasta ja kohta oon vuoden ajan käskyttäny käyttää lääkärissä mut ei..sai sitten lääkkeet (paremmat) kun oli astmakontrolli sairaalassa.
Ja vielä se että vaikka nykyinen avokkini ei olisi täydellinen eli meil on omat ongelmamme ym niin se ei oikeuta haukkumaan häntä lasten kuullen idiootiksi ym
Lapset ja "isäpuoli" tulee hyvin toimeen.
Tapaamiset menee päin persettä koska oon liian lepsu ja joustan.Se on oma moka.
jooh..tätä vois oikeesti jatkaa ja kertoa vaikeasta alustaki mut oon vaan jääny pohtii noita salailuja koska meillä on lasten kans hyvät ja luottamukselliset välit ja ikääki sen verran etten kakkapuheisiin usko

Alkuperäinen kirjoittaja ggggg:
Minä en antasi lapsia juopolle etävanhemmalle tai en edes semmoisiin juhliin joissa tiedän överiksi juhlien menevän eikä kukaan vanhdi niiden peräään

tiedän et talon emäntä oli selvänä ku hä on raskaana silti tuota kokonaisuutta alkanu miettii

Alkuperäinen kirjoittaja sarita:
Alkuperäinen kirjoittaja ggggg:
Minä en antasi lapsia juopolle etävanhemmalle tai en edes semmoisiin juhliin joissa tiedän överiksi juhlien menevän eikä kukaan vanhdi niiden peräään

tiedän et talon emäntä oli selvänä ku hä on raskaana silti tuota kokonaisuutta alkanu miettii

niin eikä se ex tee juoppoa .ihmettelen salailua muuten ja tuota kaikkea mitä kirjoitin

Yhteistyössä