EX-kermit 14 vko 41

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 24v, LA 4.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)
senora, 41v, la 26.4.08 , ensimmäinen


Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm (LA 15.9.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 29v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
 
safiiri,
Ja se on sitten työviikko. Hohoijaa sentään. Oishan ollu hiukkasen liian ihana jatkaa unia. Mää tulin kävellen töihin. Sai herätä ja lähteä aikasemmin ku pyöräillessä. Aivan säkkipimeää oli ulkona. Ja siihen vielä mukava vesitihku niin johan on meikäläinen hyvällä tuulella *tähän kulmat kurtussa -smiley*

Kenelläkäänkö ei oo vauvauutisia??? No, jatkamme odottelua.

Käytiin eilen kaupunkilaisretkellä Hiekkasärkillä. Tepasteltiin rauhallista tahtia hyväkulkuisia pitkospuita 3,5 km makkaranpaistoon ja kaakaonjuontiin ja sitte samaa reittiä takas. Pojilla meinas voimat loppua, neitokainen matkusti herroiksi rattaissa. Vaan hyvin selvittiin autolle asti, kun mentiin hitaimman tahtiin.

Horoskoopit. Mää oon rapu, mies leijona (tosin jos hän ois syntyny päivää aikasemmin, ois rapu kans), lapset vaaka, oinas ja kaksonen (tämä viimenen on tämä meidän tinttara-pikkuneiti - oikein tyypillinen kaksonen...)

Nyt työntekoon ennen ku unohan mitä täällä pitää tehdä. Vointeja kaikille!

Safiiri ja Nelkku 20+1
 
senora
Huomenta!!!

Aamulla mietinkin, että ovatko kaikki yhtenä vai onko joku lähteny vauvanhakumatkalle... Kaikki ainakin eilen illalla olleet yhtenä...

Lauantaina olikin tosi komia päivä...Vaikka aamulla olikin 6 pakkasastetta... Eilen sataa tihuutti, mutta iltapäivällä ajelin ruohonleikkurilla lehtiä pois. Huomasin kyllä sitten lopuksi ettei pyhätyöllä ole siunausta... Mies oli ripustanu pyykkinarulle haalarit. Kun ajelin narun alta nostin kyllä vaatteita.. mutta jotenkin haalarit lipsui kädestä ja ruohonleikkuri söi haalarista hihansuuta... prkl... Ny pitää sitte käydä kangaskaupassa ja tehdä uus hijansuu... mitenkähän sekin onnistuu... en oo nimittäin mitenkään omalla alalla ompelukoneen kanssa.

Vai on minusta tehty tiedotusvastaava... mielenkiintoista... Totta kai virka-aikana mulle voi laittaa viestiä... kun silloin olen koko ajan koneen ääressä ja voin viestiä välittää... Iltaisin en kyllä jaksa lähtee koneelle... Viikonloppuna päiväsaikaan voin ajella kylille ...

Anopeista oli ollu edellisessä ketjussa puhetta... Mulla ei moista sukulaista ole... Miehellä taas on ja varmaankin maailman paras ;)

Tehiksellä ollu puuduttava luentopäivä... ja kalenterissa tuntuu ohjelmaa riittävän... ja vatsakuvapäivityskin tehty... ihana ...

Kirppu käyny pizzalla laatuajalla... nam... Kyllä sitä joskus pitää irrottautua kodin piiristä.

Jokos Kapriksella meni ketutus ohi?? Ne hormoonit ...

Mitenkäs Tuulilla viikonloppu?? Olitte jossai reisussa??

Jokohan Katzu tällä viikolla uskaltautuu tälle puolelle? Edes ulkojäseneksi??
Joko Ässän 'Myy' on noin 'vanha'?? Niin ne viikot vierii... Jotenkin sitä ei itsestä tuota ajankulua huomaa... Kiva kun käyt kurkkimassa.


 
Omppu75.
Huomenet ja alkanutta viikkoa. Onpas sateista ja harmaata. Tunti piti yöllä valvoa ja kuunnella kaatosadetta ja nyt sitte silmät ristissä :/.

Ei siis jakaantuneita. No, mut tällä viikolla sit, eiks nii? Jazzille muuten hyvää laskettua päivää :)

Ihanan kuuloinen retki Safiirin perheellä! Täytys itekin vetästä se metsäretki uusiks täs joku viikonloppu, jos säät sallii. Ei taas tullutkaan meikäläisen viikonloppuna ulkoiltua, mitä nyt autolle ja takas...

Senora leikellyt hihansuita :)

Ja Tehiksen masu on kyllä suloinen! Eihän nyt noin nätistä voi vielä eroon haluta ;)

Jaaha, aamukahville ja sitä myöten työviikko auki. Neljäs ja viimeinen :)
Omppu ja Toivo 30+5
 
Tehotyttö.
Huomenet ja hyvää alkanutta viikkoa uuteen ketjuun!

Senora ehtikin tuon linkin jo tuoda. Meinasin just lisäillä.
Sen voisi tosiaan laittaa aina tuohon jo aloitussivulle, eikö?
Seuraavaksi, kun tulee jotain muitakin päivityksiä, niin voisi sen tuonne heittää.

Ei tainnut sitten viime viikolla vauvoja syntyä? No, tällä viikolla sitten sitäkin enemmän, eikös juu? Kirppu, Jazz ja Ninni voisivat nyt kaikki tämän viikon vauvelin punnertaa. Minä ja vaikka Kapriskin sitten jo ensi viikolla :)
Vaikka minä täällä melkein jo aloin toivomaan tämän viikon synnytystä eilisen anoppipuhelun jälkeen. 1,5 vkoa minä hälle jauhoin silloin, että enpä usko tämän vielä syntyvän ennen LA:a, eikä ole mikään hätäkään. Ja hän yritti kovasti puhua toista! Nyt sitten eilen kaikkitietävänä ilmoitti, että eipä hän usko sen ennen laskettua aikaa syntyvän. JUST! Olenkos sitä yrittänyt hänen päähänsä paukuttaa, OLENKO?!? Mutta hän nyt sitten tietää. Ja toinen juttu on se, että mun poikatoiveet nousee, mitä enemmän anoppi ja appi jaksavat toitottaa tyttötoiveistaan. Mulla ei oikeasti muuten ole kauheasti väliä, mutta ihan heidän "kiusakseen" sitä poikaa toivoisin :) Ei heilläkään mitään poikia vastaan tietenkään ole, mutta en vaan tykkää tuosta toitotuksesta.
Auts näitä hormoneja :-D

Safiirikin "päässyt" taas työmaalle... Kyllä se siitä taas lähtee rullaamaan se arki! Sulla jo puolivälikin ylitetty, onnittelut!

Jazzilla tosiaan laskettu aika tänään. Mites me sitä juhlistettais? Eikös vauvan syntymä olis aika hyvä tapa ;-)

Pitkästä aikaa tuli nukuttua yö huonosti. Sille yhdelle odottavalle tutulle oli muuten kätilöystävä sanonut, että viikkoa ennen synnytystä nukkuu yleensä tosi hyvin. Heh, minä olen vedellyt sikeästi jo monen monta viikkoa. Tässä raskaudessa tosi vähän huonosti nukuttuja öitä yleensäkään. Mutta viime yö oli kyllä tosi huono. Ja tänään iltapäivällä pitäisi olla taas skarppina koulutuksessa, plääh.
Munalukkojakin täällä taas voideltiin, mutta kyllä siitä hommasta on jo hohto mennyt. Parempia aikoja odotellessa... :) Eihän siihen montaa kuukautta olekaan, huoh.

Hitsi, olisi niin monenmoista hommelia. Nyt tarvits saada jostain se ihan viime metrien puhti päälle. Huhuuuu, missähän se viipyy???
Tai jos tässä onkin vielä kolmen viikon odotus edessä ja se saapuu vasta jonkin ajan kuluttua.

Nyt pitäis ainakin laittautua ihmismäisen näköiseksi ja suunnitella päivän ohjelmaa. Väsyttää vaan niin perskuleesti. *haukotus*

Tehis rv 39+1
 
Tehotyttö.
Niin, piti vielä noista oireista kertomani, että aamulla oli ihan sellainen olo, kun menkat alkaisi justiinsa. Tosi kovaa kipristelyä alavatsalla. Eilen oli niitä mojovampia suppareita muutamia ja illalla nukkumaan mennessa oli jotenkin sellainen olo, että mahtaakos alkaa kunnon supparit yöllä. Sen takia varmaan huonosti nukuinkin, kun kuulostelin tuota...
Ihme vekslaamista tämä homma kyllä tällä kertaa!
 
Tuuli!
Huomenta! Täällä siis kaikki vielä yhdessä koossa ;) Ja Jazzilla tosiaankin on
laskettu aika tänään! Eipä tässä taida kauheesti auttaa muuta kuin vaan odotella...kärsimättömänä...

Juu Senora pienessä reissussa oltiin, kumpikin tahoillamme. Oli sitten miehen viimeinen poikien viikonloppu ennen synnytystä...tai lähimpään 20 vuoteen ;)

Eiköhän se viikko tästä taas lähde käyntiin, vaikka aikas synkeeltä ja sateiselta näyttää täällä. Mukavaa viikkoa kaikille ja Safiirille onnittelut puolenvälin rajapyykistä! Ompulla ei olekaan enää montaa maanantaita tähteellä.

Hei muuten missä on Antzi?

Tuuli rv 26+3
 
Niksu1
Jazzille hyvää laskettua päivää.. =) Koittakaahan nyt hyvät naiset pinnistää jo tällä viikolla niitä pikkuisia kääröjänne maailmaan, saadaan taas jotain iloittavaa tähänkin ketjuun..

Safiirille (ja tietty muillekin) hyvää alkavaa työviikkoa. Siitä se ura taas urkenee... Joko supparit on taaksejäänyttä eloa? Toivottavasti. Mulla auttaa tuo tukivyö tosi paljon, ilman en juuri pääse liikkumaan pitkää matkaa ilman mahakipuilua ja pientä suppailua. Eilen kokeilin kun lenkitin koiria metsässä ja se oli kyllä yhtä tuskaa.

Omaan napaan ei ihmeitä. Meen taas vaihteeksi neuvolaan... =( Saan tänään ne Kelan lappuset täyteltäväksi, jee, pääsee hakemaan äitiyspakkausta. Me päätettiin sitten kuitenkin se ottaa. Eihän sillä periaatteessa mitään tee, nyt kun esikolta kaikki on tallessa ja pari vuotta vanhoja vaan. Mutta kun se pakkaus on tänä vuonna niiiin nätti.. =) Saatiin myös kummiasiat sovittua miehen kanssa, pitänee ohikulkeissaan kysäistä ko. henkilöiltä, että suostuvatko moiseen ollenkaan.. =) Kamalasti voi tuollainenkin asia vaivata, oon ollut ihan tulisilla hiilillä jo muutaman viikon, kun ei ole päästy yhteisymmärrykseen miehen kanssa kummivalinnoista. Ja nyt yhtäkkiä mies sitten itse ehdotti samoja vaihtoehtoja kuin mäkin alunperin. Putkiaivo mikä putkiaivo... =)

Ja mitäs muuta.. Hmm... Lukkoja voideltiin meilläkin, onneksi ei maha vielä ahdista tiellä - oli siis oikein mukavaa.. =) Sen lisäksi en sit ookkaan tehny muuta kuin nukkunu. Juniori veteli sekä la että su 3,5 h päikkäreitä ja minä peesasin sujuvasti... Meni siis liki koko viikonvaihde vällyjen välissä vaikka piti kovasti haravoida ja kaikkea... Ulkoilemaankin ehdittiin vasta iltahämärissä, kun lenkitettiin koko perheen voimin koiria. Noh, josko ensi viikonloppuna sitä osaisi olla reippaampi. Ainiin, keskiviikkona menen katsomaan Tampereelle sen manserockmusikaalin Vuonna '85. On varmaan aikas hyvä, innolla jo odotan.. =)

Leppoisaa ( ja toivottavasti räntäsateetonta) viikkoa kaikille säädyille!

Niksu 23+1
 
Kirppu!
Täällä.... vettä sataa ja mieli on musta.
Senora on ajellut ruohonleikkurilla. Hmm.
Ja Safiiri päässyt linjoille takaisin. Hyvä hyvä.
Tehiksen oireet on aika tuttuja. Mulla on viime päivät supistellut lähes koko päivän ja illalla kun on käynyt nukkumaan niin "naks" kaikki supparit hävinneet. Ja olen nukkunut kuin murmeli. Tyttö tosin heräilee joskus viiden jälkeen ja sen jälkeen huutelee vähän väliä äitiä. Kyllä harmittaa kun itseä vielä väsyttäisi. Nyt on parina viime aamuna ollut alapäässä aivan karsea painon tunne ja pistää ihan sikana. Sitte se aamun mittaan häviää. Tänä aamuna katsoin jo että missä se hitsin maha edes on. En tiedä onko se sitten niin alhaalla että tuntuu ettei sitä edes olisi. Alaselkää vihloo lähes koko ajan... Auts!

Nyt on rynnättävä ulos että päästään joskus takaisin sisäänkin. Pakko saada tuo neito purkamaan energiaa. Keli ei tosin mairitteleva...

Kirppu 38+2
 
senora
Piti käydä kelaamassa viime viikon tapahtumat, kun Tuuli kaipaili Antzia... Viime maanantaina oli Antzi viimeksi linjoilla... valitteli kiirettä ja la oli sillä ne häät, joissa oli kaasona... Toivottavasti Antzi ei oo rasittanu itseään liikaa...
Ruusa on kyllä kadonnu ihan kokonaan!! Hu-huu!!!

Pitäiskö selventää, etten ajellu ruohonleikkurilla, vaan työntelin sitä... Keräävä, muttei vetävä vekotin... Tosi kätevä lehtien keruussa... Ei tarvi haravan kanssa huhkia. Kai tänään pitäis yrittää jatkaa urakkaa. Jos taas yhden säiliöllisen keräisi. Ruusupuskissa ja sireenissä on vielä lehtiä, mutta lehtipuut ovat lehtensä pudottaneet...

 
Tehotyttö.
Pikaisesti vielä piti palata, kun aina välillä on muistunut mieleen, että Jazzille ei kukaan huomannut sanoja neuvoja tuohon kuvan liittämiseen...
Se kuva, jonka yritit Jazz silloin liittää, ei varmaankaan ollut netissä? Pitää olla jollakin sivustolla, jotta voi tänne tuoda. Ei siis koneella olevia suoraan.
Mutta tuo on tosi helppo juttu esim. aijaa.com:n kautta. Kokeile ihmeessä ja muutkin, jotka eivät vielä ole uskaltautuneet. Sinne siis tuodaan kuva koneelta ja sitten vaan tänne.
Sieltä pystyy tuomaan kopioimalla joko linkin tai sitten liittämään kuvan suoraan.

Puistoilemaan tässä yritetään myös vääntäytyä... Laitoin tuossa viestiä kamuille, jotta varmasti tulee lähdettyä. Nyt on niin sellainen olo, että sohva ja laiskotus meinaa viedä vallan!

Kirpulla taitaa vatsa olla tosi alhaalla! Mulla on edelleen tosi ylhäällä, kuten kuvasta näkyy... Tästä samasta tilasta kuitenkin ne synnytykset on ennenkin lähteneet. Mulla on jotenkin omituinen lantio vissiin, kun eivät voi laskeutua ennen...

 
*kapris
huomenet täältäkin!!!

Mukavaa työviikkoa kaikille töissä oleville ja muuten vaan mukavaa viikkoa kotona "löhööjille" :))
Ja Jazzille tosiaan kivaa laskettua.

Täällä ollaan näemmä ahkerasti ulkoiltu ja nurmikkoa ajeltu.
Oli kyllä ihanat ilmat täällä viikonloppuna - aina sateiden välillä ;)
Ulkona oltiin myös paljon ja kyläilyä ja sitä löhöilyä kuului myös kovin viikonloppuun.

Niksulla ollut mukavat höyläilyt :))
Täällä myös ihan kahteen kertaan romantisoitiin viikonloppuna.
Ei kyllä mitenkään herkkua ollut, kun on niin pökkelö tämä vartalo, että hiukka kankeaa se kyllä on. Mutta valkovuoto on niin megarunsasta, että isäntä varmaan aatteli mun olevan ihan hirmu kiimassa - hih!
Mutta kyllä odotan taas aikaa, kun normaalisti voi jotain tehdä!!!!

Ai kirpun masu valahtanut pois... toivottavasti jostain löytyy kuitenkin, ettei ihan häviä ennen aikojaan.
Kurjaa jos ihan kipuillen menee vikat viikot =( Toivottavasti nyt kakkonen älyäisi syntyä, kun niin sitä toivot!
Täällä ei ole tällä hetkellä mitään kiirettä jakautumiseen. Vauva on vaihtanut asentoa ja nyt ei kolota ei satu mihinkään ja mummokävelykin on taaske jäänyttä *kop, kop*
ja nukkuminenkin on tosi hyvää nykyään, ton huonon jakson jälkeen.

En halua mitään "paineita" senoralle laittaa siitä välitystoimistosta :))
Laitellaan viestiä sille kenen puh.nro sattuu olemaan kännyssä. Mulla ei ole vielä kenenkään...
täytyypi joku käydä napsasee.
Ja ei ole enää ketutusolo ainakaan tällä hetkellä. kiitos kysymästä.

haleja kaikille!!

Ai tuulin miehellä ollut vika poikien viikonloppu 20 vuoteen ;)) hienoa!!!!

taas haleja

kapris 36+4
 
senora ejk
Vai on Tuuli laittanu miehen ulkonaliikkumiskieltoon ??? ;D Ja vielä aika pitkäksi aikaa... Tietääkö mies itse??? Meillä ei mies oikeestaan poikien kanssa kulje juhlimassa ja muutenkaan ulkona.. Mitä nyt koko syksyn ramppaa hirvijahdissa, mutta se onkin eri asia, yöksi tulee kotiin.

Kaikki taitaa olla omissa hommissaan ... nostelen ettei ihan toiselle sivulle tiputa.
 
Tehotyttö.
Täällä omissa hommissa juu... Ihan jopa oikeasti vähäsen. Siirsin just tikulle tuon lisurintekeleen, kun sitä tänään tarvitaan iltapäivällä&illalla. Mistähän sais motivaation keskittyä taas tuohon hommaan vähäksi aikaa?

Meillä muuten paistaa aurinko niin komeasti! Onneksi tuli raahauduttua kuitenkin ulkoilemaan. Poitsu veteli kauhean annoksen ruokaa ja nukahti jo klo 12.15. Vähän väsy viikonlopusta. Aina tuo rytmi vähän pyllähtää...

Ai Kapriksellakaan ei ole mitään kiirettä jakautumishommiin? No ei sitten vielä buukata sulle ensi viikon synnytystä :)
Minä kyllä mielelläni ensi viikolla synnyttäisin, kun on tosiaan tuo lasten loma. Olisi paljon helpompi sillon järkätä kaikki hommelit. Ja iskäkin jäisi sitten isyyslomalle. Oltas koko perhe lomilla samaan aikaan.

Vai Tuulin mies saanut pitkähkön ulkonaliikkumiskiellon, heheh :-D
Meilläkään ei muuten mies harrasta mitään varsinaisia poikien iltoja. Hällä tuo työ on sellasta riekkumista, että se ihan riittää. Varsinkin mulle!!! :) Joutuu tosiaan töiden puolesta olemaan millon missäkin illanvietoissa ja paljon on niitä monen päivän reissujakin. Se nyt vielä puuttuis, että viikonloput hilluis jossain kavereiden kanssa ;-) Meillä siis viikonloppuja vietetään joko perheen kesken tai sitten joidenkin ystäväperheiden- tai pariskuntien kanssa. Minä sitten tämän kotona olemisen vastapainoksi joskus käyn tyttöporukalla jossain, about pari-kolme kertaa vuodessa.

Nyt täytyy mennä keittämään päiväkaffeet. Vaikka päiväunet kyllä enempi nyt houkuttelis...

Tehis rv 39+1
 
senora ejk
Jazzilla on tosiaan tänään jännä päivä... Eipä ole näkynyt linjoilla.. Tuolla Kermien puolella olis Gialla jotain kysymistä Jazzilta.
Ja Tl:llä on aika jännä tilanne...
 
Tuuli!
Juu meillä on kova kuri ;) Meillä on itse asiassa pari kertaa vuodessa ollut näitä "omia" viikonloppuja, sillä meillä on molemmilla opiskeluajoilta ja ulkomailla opiskelu/työajoilta periytynyt oma tuttavajoukko, jota sitten harvakseltaan nähdään. En ole nähnyt tarpeelliseksi tutustuttaa miestäni kaikkiin vanhoihin opiskelukavereihin. Meillä on kumminkin aikas sisäänpäin lämpiävät jutut niissä tapaamisissa; muistellaan lähinnä kun oltiin nuoria, nättejä ja villejä ;) Mutta on kyllä käynyt niinkin, että minä olen ulkomailla ollessani ystävystynyt jonkun kanssa ja nykyään vieraillaan sitten miesten (ja lasten) kanssa toistemme luona. Mukavaa tuollainenkin on, kun on saanut ihan uusia yhteisiä ystäviä aikuisiällä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että on hyvä, että molemmilla on omiakin ystäviä.

Näinhän se tosiaan tais olla, että Antzilla on vain kiireitä. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Mitä Niksulle sanottiin neuvolassa? Kateellisena luin, kuinka olitte jos saaneet kummitkin päätetyiksi. Meillä keskustelu tyrehtyy aina siihen, kun sanon, että ketkä ihmeessä pyydetään kummeiksi? Mies sanoo, että jaa...Ja minä, että niin...Kummallakaan ei ole mitään vahvoja mielipiteitä asiasta. Onkin yllättävän vaikea juttu. Mutta pojan etunimi ollaan saatu päätetyksi ;) Ja toinen nimikin ehkä. Meillä tulee kaksi nimeä, joista kummatkaan ei ole suvusta periytyviä.

No niin eipä kai sitten muuta tällä kertaa. Josko taas keskittyis vielä vähäksi aikaa tähän olennaiseen eli työntekoon. Heips!

Tuuli
 
Niksu1
Mitäs siellä. Täti taas tohelsi omiaan. Hiukka on heidän ja sairaalan vaakoissa eroja, mittausten mukaan mulla olisi tullut viime torstaista tähän aamuun mennessä 1,5kg painoa lisää... En oikein jaksa uskoa, tai ainakaan en halua uskoa moista pompsahdusta tässä vaiheessa raskautta. Joo, mut siis hemppa laskenut entisestään ja sain nyt ne obsidanit, aloitan välittömästi että saan tän väsyn kuriin. Paineet oli nyt tosi hyvät (viimeksi siis kohollaan..) ja pissi puhdas. Kuunneltiin myös sydänääniä, kun täti tuumasi että on niin vahvoja että niitä on ilo aina kuunnella.. =) Sykkeet tasaisesti olleet nyt 145-146, niin tälläkin kertaa, mitä lie sitten povaakaan... Varasin myös ajan sinne sokerirasitukseen, on tän kuun lopussa, Y-ÄK!!!! Onneksi sen tulokset ehtii tulla sitten seuraavaan neuvolaan mennessä.

Ja sain Kelan paprut jo palkanlaskijalle saakka lähtemään, täyttelin ne heti kun pöydän ääreen pääsin töissä... Ja mullako kiire näiden kanssa, ei pidä paikkaansa... Kummit on päätetty tosiaan vihdoin ja viimein, nimet meillä on olleet alusta saakka valmiina. Kolme nimeä molemmille (siis tytölle ja pojalle), joista ainoastaan pojan etunimi ei kulje suvuissa. Sen nimen olisin ehkä halunnut jo esikolle, mutta laitoksella lyötiin miehen kanssa kättä päälle että sen saa sitten seuraava poika.. =)

Jokohan se meidän Jazz on kiitänyt tositoimiin, kun ei ole täällä käynyt vielä ilmoittautumassa tänään...???

Ainiin, pakko mainita. Me myös päätettiin vkonloppuna että meidän koko perhe siirtyy nyt karkkipäiväkäytäntöön. Ei siis mitään mässäilyjä muuten kuin lauantaisin... =) Pakko, maistuu kaikki hyvät ihan liiiian hyvälle. Ja kun kerran mä syön koko ajan jotain pientä, niin syö sitten mieskin. Ja sen paino varmaan kasvaa nopsempaa kuin mun... =/ Joten, nyt herkutellaan rajoitetusti ja väliaika pupelletaan hedelmiä ja vihanneksia. Vieraiden kanssa saa toki ottaa pullaa/keksiä, mutta rajoitetusti. Toivotaan että näillä konsteilla saadaan meidän molempien painot pysymään kurissa.. =)

Kai munkin pitäs niitä töitä.. Hurjaa menoa muuten tuolla kermeissä, toivotaan että siellä jutustelevien tilanteet selkiää parhaalla mahdollisella tavalla ja nopsaan.
 
Ninni83
Tosiaan Jazzille hyvää laskettuapäivää!!

Hyvinhän Tehiksen masukin on pyöristynyt!
Voin hyvin luovuttaa oman paikkani, en vielä tällä viikolla ajatellut synnyttää..ehkä sitten ens viikon loppupuolella..Meillä miehen syysloma alkaa muuten 22pvä. niin senkin puolesta ois hyvä säästellä ens viikkoon, ja etenkin koska opiskelijalla ei ole oikeutta isyysvapaaseen! mikä on ihan älytöntä!!

Mulle on muuten tullut ihan älytön pelko tän vauvan menettämisestä. Pelkään, et synnytyksessä käy jotain. Huomenna ois kait päätettävä tuo synnytystapa, kun on aika lääkärille. Ois niin paljon helpompaa, kun sanoisivat vain vaik, et paras on leikata..vaikka ehdottomasti olen alatiesynnytyksen puolella, jos se vain on lapselle turvallista. Yölläkin valvoin pari tuntia miettien tuota kumpi ois parempi. Kunpa vauva vain tulisi turvallisesti maailmaan!!!

Meillä tuo esikoinenkin odottaa tosi kovasti vauvaa. Pahin uhmikkuus ja tarrautuminen jäi, kun aloitti taas sen tarhassa olon, siis 2 pvänä viikossa. No mut edelleen joka yö kömpii meidän väliin..ja uus asia, mikä on tullu riesaksi on vaipanvaihto. yks aamu oli nimittäin tullut pissit vaipan läpi, oli niin täys, ja meidän sänky märkä. Sen jälkeen oon lähes joka yö vaihtanut vaipan, ja tyttö on sentään kohta neljä. Pitäis päästä jo eroon vaipoista, mut turha toivo. En ymmärrä, miten sitä pissiä yölle riittääkin niin paljon. Ilta juomista ollaan kuitenkin rajoitettu ja ennen nukkumaanmenoa käy pissillä.

Mulla välillä vihloo alas niin, et jalat meinaa pettää alta, en tiedä asetteleeko pyllyään lähtöasemiin? Yöt nukun aika sikeästi, vaik pari kertaa on käytävä pissillä ja vikalla kerralla on myös haukattava jotain, kun on niin kova nälkä.

Tuli taas kovin omanapainen viesti, pahoittelen!

Ninni rv 38+4
 
Jazz*
Heipä hei!

Täällä minä edelleen kärvistelen. Kiitokset onnitteluista, tänään on tosiaan THE laskettu päivä ja fiilikset korkealla, NOT. Minä juhlistan tätä merkkipaalua canesten hiivalääkekuurilla. Ai että mua ottaa päähän. Ei olisi pitänyt ihmetellä valkovuodon puuttumista kun se heti seuraavana päivänä palasi kuvioihin, kokkareisena. Kreit. Eikös se olekin yksi hiivatulehduksen oireista?

Kaikilla on ollut ihanat viikonloput, hieno homma!

Kapriksella tosin vähän mieli maassa ja napanuora tiukemmin kiinni esikoiseen. Sun fiilikset kyllä kuulostavat niin tutuilta. Mutta eiköhän sitä rakkautta riitä kummallekin lapselle. Onneksi sun mieli on jo parempi!

Safiirille tervetulotoivotukset, kiva kun olet back in business! Toivottavasti olosi on jokseenkin hyvä.
Kaksosena rupesi heti kiinnostamaan millainen tyypillinen kaksonen on sun mielestä. =)

Niksulla pysynyt supparit aisoissa, tosi hieno homma! Ihanaa kun pääset odottamaan sitä äippäpakkausta, se on kyllä aivan mahdottoman ihana tänä vuonna.

Tehiksellä myös anoppiärsytystä havaittavissa, hihii, ymmärrän täysin tunteesi ja minäkin sinuna toivoisin kovasti että vauvanne on poika. Meillä on nimien suhteen vähän sama tilanne ja tekisi mieli anopin kiusaksi antaa hänen inhoamansa nimi lapselle... mutta niin radikaalisti en jaksa kettuilla hänelle kuitenkaan.
Kiitos muuten kuvanliittämisneuvoista, näin mä vähän itsekin ajattelin mutta kokeilinpa kuitenkin.
Ihana masu sulla kyllä on!

Senora pääsee käsitöihin, voihan nenä että sillai piti käydä. Täytyypä käydä tuolla kermiteissä kurkkimassa mitä Gia minusta kaipaa, kiitos vinkistä.

Tuuli on pistänyt miehen piiiiiiiiiitkäksi aikaa ulkonaliikkumiskieltoon, hihii.
Meillä on muuten aika lailla sama ongelma kummien valinnan suhteen, yksi kaveripariskunta on yhteisesti valittuna mutta toisista kummeista ei vielä tietoakaan.

Kirpulle kovasti tsemppiä! Toivottavasti pikkuinen nyt syntyisi pian kun sitä niin kovasti toivot ja olosikin on noin tukala.

Höh, tyttö kaipailee jo ulos joten nyt täytyy pistää hösseliksi.
Mulla on Tehiksen lailla ihan sellainen fiilis että menkat alkavat. Alaselkää ja -masua polttelee kovin. Viime yö meni taas supistellessa, mutta sain kuitenkin nukuttua ihan hyvin. Eli eivät ole mitenkään järjettömän kipeitä. Tänään tuli aavistuksen verran punaista paperiin, mutta johtunee täysin siitä että limikset ovat nyt koetuksella tuon lääkekuurin vuoksi. Vihlonta alapäässä on kyllä infernaalista, eli olisiko se merkki siitä että siellä kohdunsuulla jotain tapahtuisi? Huomenna sen sitten näkee kun mulla on illalla lääkäriaika. Ellei tässä sitä ennen suunnata laitokselle, tuskinpa.
Fiilikset tällä hetkellä: tekisi mieli vetää peitto korviin ja olla puhumatta ja näkemättä ketään.

Ihanaa oloa teille kaikille!

T. Jazz rv 40 tasan
 
Tehotyttö.
Iltaa!

Täällähän on ollut hiljainen ilta. Tuleekos telkusta jotain kiinnostavaa näin maanantaisin vai missä kaikki luuraa? Vai joko on sännätty synnyttämään...

Ai Ninnilläkään ei ole kiirettä? No, eiköhän me nyt usuteta nuo Kirppu ja Jazz hommiin. Just mietiskelin, että tämä on kyllä tosi hauskasta, kun meitä niin montaa jännääjää samaan aikaan. Ja kun sitten on noita jännättäviä vielä "oikeassa elämässäkin"... Pikkusisko laittoi just viestiä siihen malliin, että ois syytä ruveta kohta jakautumaan, niin hän pystyisi hoitelemaan tuon lastenvahtikeikan. Torstaina aloittaa yövuorot, joten siihen mennessä toivoi hän :) Tuntuu olevan kaikilla muilla paljon kovempi kiirus tämän kanssa!

Tänään on ollu kyllä tosi kova menkkakipupäivä. Viimeksi tällasen päivän jälkeen tuli se suppariyö. Katotaan miten käy ensi yönä. Tahtois kyllä nukkua! Ja sitä vihlontaa on kans täälläkin. Erityisesti makuuasennossa tuntuu mulla nuo. Mites muilla vihlottavilla?

Ai meillä Jazzin kanssa vähän samat jekut anopin suhteen. Meillä anoppi TIETÄÄ jo pojan nimenkin kuulemma, hahah. Aikas kaukana on kyllä hänen tietonsa oikeasta.

Tänään olikin muuten antoisa koulutusjuttu. Ja sain vielä sovittua, että seuraavaan istuntoon menen vauvan kanssa. On sen verran vapaamuotoista hommelia... Kiva juttu, että näin onnistuu. Tuo onkin vasta marraskuun loppupuolella.

Voihan tuo Jazzin punainen olla merkki jostain muustakin... Mielenkiinnolla odotellaan lääkärikuulumisia, jos et nyt hommiin pääse ennen sitä!

Kummiasiat on täälläkin muuten vielä auki...

Nyt ei muuta kuin kauniita unia kaikille!

Tehis
 
Sanna.
Minutkin varmaan uskaltaisi riskillä laittaa plussanneisiin, vaikka usko on huteralla pohjalla ja piiiiiitkä tie edessä.
Terkuin Sanna. (sanna m)
Jos joku voisi minut johonkin listaan lykätä... Kiitos!
 
Jazz*
Voi, ihania uutisia Sannalta! Paljon onnea plussasta!! Suojelusenkeleitä lähetän kovasti varjelemaan teidän matkaanne.
Senora varmaan lisännee sut listaan kun osaa sen niin hienosti boldauksialla tehdä. Heh, lisää hommia tiedotusvastaavan lisäksi. =)

Mielenkiinnolla odotan minäkin huomista lekuriaikaa. Täytyy pyytää sitä ronklaamaan oikein urakalla sisätutkimusta tehtäessä niin eiköhän sillä saada jotain vauhditusta tähän synnytyspuuhaan. Tosin mulla on kyllä itselläni aika vahvat fiilikset siitä ettei tässä kovinkaan pitkään enää voida kärvistellä. Sitä kokkareista valkkaria ei ole aamun jälkeen tullut eikä oikeastaan muita oireita hiivan suhteen ole, joten jätin vielä tuon canestenin ottamatta. Täytyy kysyä lääkäriltä huomenna miltä siellä alakerrassa näyttää. =)
Aamulla on neuvola, eli koko päivä on taas yhtä menemistä ja tulemista. Onneksi äiti lupautui tulemaan meille tyttöä viihdyttämään.

Kiva että Tehiksellä oli antoisa päivä. Saapi nähdä miten sua ensi yönä supistaa, ehkä siskosi pääseekin lapsenvahdiksi ennen torstain yövuoroaan. ;)

Ninnille tsemppiä, eiköhän nuo yöt teillä rauhoitu kunhan vauva tosiaan syntyy. Hienoa että pahin uhmakkuus on kaikonnut tarhassa aloittamisen jälkeen. Teidän tytteli on niin reippaan näköinen, että varmasti oppii piankin kuivaksi ja huomaa ettei se vauva nyt niin kauheasti hänen asemaansa horjuttanut.

Nyt sohvalle pötköttämään.

Mukavaa iltaa!
 

Yhteistyössä