EX-KERMIT 22 vko 1

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
uusi ketju
Odottajat

Tuuli, 35v. LA 11.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 22.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 24v, LA 9.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)
senora, 42v, la 21.4.08 , ensimmäinen
gia 20v, la 6.6.2008, esikoinen
Katzu, 30v, la 13.6.2008, ensimmäinen


Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8.07, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm (LA 15.9.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 29v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz (vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 24v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm.neljäs, lapset -96, -98, -05 ( LA 14.10.07 )
Kapris 28v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, -------------- tyttö 08/04
Omppu75, 32 v., poika 15.12.07 3355 g ja 50 cm toinen, poika 03/04 (LA 12.12.07)

 
senora
Pikku2 kyseli neuvoja, miten pääsee suljetulle... Miten se menikään??? Pitää olla se hotmail-osoite. Tuosta osoitteesta ^ pystyy anomaan jäsenyyttä, menix se niin... Tehis hyväksyy kuitenkin suljetun jäsenet. Mailiin tulee viesti että on hyväksytty ja sit pystyy sähköpostiosoitteella kirjautumaan... Kuka muistaa... Vai pitäiskö ohjeet kaivella tuolta jostai vanhasta ketjusta viime syksyltä??

Yöllä on taas satanu lunta.. Kivaa! Ihime monotti taas illalla... Sanoin siitä miehellekki, joka vaan kyseli että ai se potkii... Yöllä ei meinannu taas tulla uni enää veskireissun jälkeen... Mutta kyl sit jossai vaiheessa olin nukahtanu.

Niin paljon mahtui taas vuoteen tähän, jota on jäljellä enää ihan vähän. Sä enkelin siivin uuteen vuoteen kulje ja keskiyöllä toivoen silmäs sulje. Anna kauniiden toiveiden sua uudelle vuodelle kantaa ja seikkailumielellä katso mitä se sulle antaa. Ihanaa ja onnellista vuotta 2008 kaikille!
 
Katzu
Huomenta

Vapaa päivät uhkaa loppua!!!! Keskiviikkona pitäisi mennä töihin..... Voi kökkö....

Olisin noista liikkeistä kysynyt. On varmaan ihan normaalia että tässä vaiheessa noita liikkeitä ei tunne joka päivä??? En ole toissapäivänä enkä eilen mielestäni havainnut sitä tuttua hipsuttelua. Eilen nukkumaan mennessä jo sitten aloin miettimään, että onkohan masussa kaikki hyvin.

Olen muuten kanssa nukkunut viime aikoina aika huonosti. Ensin en meinaa illalla nukahtaa ja sit yöllä helposti jää vessassa käynnin jälkeen pyörimään hereille.

Täällä ei edelleenkään lunta näkyvissä!!! Koko eilisen satoi vettä.

OIkein hyvää uutta vuotta minunkin puolesta :)
 
senora
En minäkään alussa tuntenu hipaisuja joka päivä... Jos ne liikkeet on selkärankaan päin, niin niitä ei niin helposti tunne... Usko vaan Katzu, että siellä masussa on kaikki hyvin... Niin se on että pitkäkin loma loppuu joskus. Kovasti jo oikeestaan ootan keskiviikkoa. Pääsis järjesteleen systeemeitä töihin.. Papruja näytti kerääntyneen ihan kiitettävästi pöydälle... Pitäis ne järkätä...
 
Katzu
Näin muuten viime yönä niin pöhköjä unia ettei niitä edes pysty ääneen kertomaan. Kertakaikkisen älyttömiä. Eipä nuo opukset turhaan asiasta ole maininnut :)

Mies oli illalla jotenkin hellyyttävä. Sille kanssa tuskailin joskus klo 22 aikoihin, että Nöpö ei ole ilmoittanut itsestään mitään pariin päivään. Sen jälkeen paijaili mahaa ja kevyesti ravisteli sitä. Sit yhtäkkiä sanoi,että kuuluukohan sieltä mitään. Sanoin että ei vielä näillä viikoilla pitäisi mutta voithan sä kuunnella. No hetken kuulosteli ja sit sanoi, että ilmaa siellä vaan kulkee.
Mentiin elokuvan jälkeen nukkumaan ja sit uudelleen laittoi korvan masun päälle. Siinä se hiljaisuudessa jonkin aikaa kuulosteli ja sanoi: ilmaa menee edelleen,mutta en tiedä mikä se toinen ääni oli. No se jäi arvoitukseksi. On muutenkin oma aloitteisesti alkanut aina välillä masua paijaamaan :)

Mulla on jännä tämä minun aamu yskä. Siis edelleekin ylösnousun jälkeen alan yskimään,mutta onneksi en oksenna siihen perää. Yskä vaan on niin voimakas,että tekee tuossa alamasussa tosi kipeää. Nytkin on vielä masu hellänä.

Minua kauhistuttaa töihin menossa ehkä eniten se s-postin paljous. Sitä on varmaan tullut ihan kiitettävästi. Muistaakseni varasin kalenteriini pari tuntia postien yms asioiden selvíttelyyn.

Pitäisi lähteä etsimään kahdelle tytölle 4v.synttärilahjat, muuten ei olekaan kauppaan asiaa :) Sit siivoilen ja illaksi teen tortilloja kun mies pääsee töistä klo 19. Siinäpäivän suunnitellut ohjelmat.

Ai niin se unohtui mainita,että eilen hain kaverilta sen pinnasängyn. En vielä laittanut kasaan. Mieli kyllä teki..... Se on 120x60, mäntyinen, umpinaiset päädyt.

Heippa taas
 
ÄssÄ!
Voi mahoton tätä päätä... luin kyllä ed. ketjun viestit ja piti kommentoida vaikka mitä... emmä nyt enää muista xD

Noh... ainakin toivotan kaikille onnea vuodelle 2008!

p.s. tirppa se sitten sai vesirokon isolta siskolta... ei kuumetta eikä paljoa näppyjä VIELÄ...

ÄssÄ ja tirppa reilu-3kk
 
Niksu1
Ässän tirpallekin pikaista paranemista!

Kävin laittamassa suljetulle joulukuvia minäkin... Lahjalle onnittelut tosi kauniista nimestä!!

Mitenkäs Tuuli, joko on tuntemuksia..?

Emmäkään muista mitä ihmettä piti kommentoida - varmaan taas jotain tosi tärkeetä jää sanomatta... As usual.

Nyt pitää mennä ruokkimaan esikoinen, on kuulema jo nälkä ja väsyttääkin kamalasti...

Hyvää uutta vuotta uusille ja vanhoille ex-kermeille sekä heidän perheillensä!

Toivottelee Niksu (35+1) + perhe
 
antzi*
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Pikaisesti vain neuvolakuulumiset: hemppa oli laskenut 109, joten alan taas syödä rautaa. Verenpaineet, sydänäänet sun muut hyvät. Painoa oli tullut reilussa 2vk 500g, yhteensä n.5kg.

Nyt ruoanlaittoon! Ollaan ihan vaan oman perheen kesken tää uusivuosi, varmaan ekaa kertaa ei olla juhlimassa. :)

Antzi rv31
 
pikku2
Kävin yrittämässä rekisteröitymistä suljetulle.. jouduin käyttämään nimeä Pikku20 kun minun nimimerkkini oli jo käytössä.. : (

Hyväksymistä odotellessa..

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ! ! !
 
senora
Tehis oli käyny laittamassa uusia kuvia Lahjasta... Ja Niksun kuvia en sitte muistanutkaa katsoa... ähhh... se on tää dalmatia...
Kiva tää meijä pikkukylä... vain yhdestä kaupasta saa raketeita.. Tänään sit tultiin miehen kans siihen tulokseen että voisi sitä jonkun raketin ampuakkin... Ei ollu jäljellä kuin papatteja... Eli meillä ei sit ammuta raketteja, säästyypä nekin eurot... Katotaan vaihtuuko vuosi meillä yhtä aikaa kuin muillakin...

Nyt sit pitää käydä saunalla mutka, viedä puita ja tuoda vesisankot sisälle ja viedä sitten jossain vaiheessa vettä...
 
Tuuli!
Mukavaa uuden vuoden aattoa kaikille! Ja onnittelut piip Lahja piipille kauniista nimestä! Tosi kivoja ristiäiskuvia olit Tehis laittanut näytille. Kiitos niistä! Ja halauksia mun suosikkipojulle! Oli niin komean näköinen puvussa :) Mun on pitänyt ainkain kymmenen kertaa kysyä, että koskas Kapriksen pojan ristiäisiä vietetään? Joko on nimi päätetty? Ikävä tauti teille iski jouluna. Entä miten tytön flunssa?

Niksu oli kanssa laittanut hauskan jouluperhepotretin suljetulle :) Ne teidän koirat on kyl hauskannäköisiä veijareita. Olikos muita uusia kuvia? Hm, nyt jo unohdin vaikka siellä äsken seikkailin vaikka kuinka ja kauan. Niin Pikku2 kuvia odotellessa...

Hyvä, ettei Gialla ne harjoitussupparit olleet aiheuttaneet mitään ja kiva, että pääset sinne äippäpolille ylimääräiseen ultraukseen.

Vai on Senora nähnyt jo synnytysunia ja Katzukin jotain muita unia, mitä ei suostunut meille paljastamaan :) Mä nukun edelleenkin tosi hyvin, enkä ole nähnyt vielä kertaakaan unta synnytyksestä. Ihmeellistä. Pientä menkkamaista jomotusta mulla on silloin tällöin, mutta ei mitään varsinaisia supistuksia eli saas nähdä kuinka käy... Mielenkiinnolla luin tuossa äsken tammikuisten ketjua: siellä on ainakin jo kaksi sellaista synnyttänyt, joilla oli laskettu aika ihan samoina päivinä kuin mulla. Sillä toisella ei ollut paria päivää aikaisemmin (kun oli käynyt lääkärissä) ollut mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Oli sitten lähtenyt joulun viettoon ja joutunutkin jäämään vieraalle paikkakunnalle synnyttämään.

Vai on Jazzillakia alkanut samanlaiset nippailut kuin Tehiksellä...kohta täällä voidaankin alkaa taas jännäämään r-testien tuloksia ;) Hienosti kyllä kasvaa teidän poju - mistä tulikin mieleeni, että onko teillä vielä käytössä se sänky? Mietin vaan, kun ei tuosta tiitistäkään ole mitään pikkuista tulossa, että kuinkahan kauan mahtuu siihen ensisänkyyn. Ja kiitos vihjeestä niiden imetysliivien suhteen: taidan vielä käydä siellä Tarjoustalossa, niin on sitten toisetkin liivit öiksi, ettei tarvitse heti hyökätä kauppaan. Sinähän olet oikein toden teolla aloittanut uuden liikunnallisen elämän! Mulla on pitkään ollut sykemittari käytössä ja olen kyllä tykännyt siitä. Nyt mulla onkin se jumppajäsenyys jäädytetty huhtikuun alkupuolelle saakka. Siihen asti ajattelin vain lenkkeillä.

Voihan vitsit, että Ässän tirppakin sai nyt sen rokon :(

Toivottelen oikein ihanaa uutta vuotta 2008 kaikille ja kiitos seurasta ja korvaamattomista neuvoista kuluneen vuoden aikana. Tiitistä taitaa tulla sitten ensi vuoden eka kermit-vauva - jos ei Niksu päätäkin kiilata meidän edelle :) Meilläkin vuosi vaihtuu rauhallisesti, ihan kahden kesken. Huomenna onkin sitten viimeinen lötköilypäivä työssäkäyville, joten Senora ja Katzu nauttikaa siitä!


Tuuli rv 38+3
 
Omppu75.
Hyvää vuoden viimeistä päivää! Tai iltahan tuo jo meinaa olla..

Lahjalle onnittelut ihanasta nimestä! Teillä on sit nimipäivätkin jo kohta..

Ja ihania kuvia kaikki laittaneet suljetulle! Mä en kohta enää kehtaa mitään laittaa, alkaa olemaan jo aika monta :) Yks veljeskuva kyllä viel pakko jossain vaiheessa heittää näytille..

Tuulia todella saadaan kohta alkaa jännäilemään! Ihan tulee melkein tippa linssiin, muistuu tuo oma tapahtuma vielä niin kirkkaana mieleen.. Ei muuta ku tsemppiä hirmuisesti loppumetreille!!

Imetysliiveistä muuten; tein hankintoja Lindexiltä lauantaina. Parit hyvät sain sieltä ja lisäks huippukätevän imetystopin. On yöllä tosi kätsy!! Suosittelen.

Pommit paukkuu joka puolella.. mä en noista jysäreistä tykkää yhtään. Saas nähä miten kuopus suhtautuu niihin.. toistaiseks ainakin vetelee tuolla unta kupoliin. Kohta vois tinat valaa, kun esikoinen on vielä tolkuissaan.

Otin muuten puol lasia valkkaria tossa just ruuan kanssa, tai puolet on vielä jäljellä. Ei mitään himoa tohon ole, mutta kaipa sitä päivän kunniaks vähän voi maistaa..

Sama muistamattomuus liikkuu täälläkin, joten eipä muuta tule nyt mieleen kuin toivottaa kaikille tätäkin ihanampaa tulevaa vuotta ja niin ikään kiitos kaikille seurasta ja ennen kaikkea henkisestä tuesta ja neuvoista! Olette kaikki todella tärkeitä mulle.

Omppu ja pojat
 
Tehotyttö.
Pikapikaa toivottelen mukavaan vuoden vaihtumisen juhlaa sekä onnea ja iloa uudelle vuodelle kaikille rakkaille ex-kermeille :)

Taitaa se Tiiti kiltistä syntyä vasta ensi vuonna. Jippii, nyt saadaan ruveta vähitellen jännäilemään ;-)

Siellä suljetulla oli myös kuva, miltä näyttää äippä raskaan ristiäisviikon jälkeen ;-)
Huoh, kyllä taas tuli valvottua ja touhuttua yökaudet.
Kiitokset kaikille onnitteluista!
Palaillaan paremmalla ajalla ensi vuonna.

Tehis
 
Niksu1
Mielelläni Tuuli suon teidän Tiitille kunnian olla vuoden ensimmäinen kermit-vauva.. =) Kovasti on kuitenkin tänään supistellut ja alkaa repiä jo reisiinkin saakka... Taitaa kuitenkin mennä vielä levolla ohitse. Ja kello on jo niin paljon, ettei ihan varmasti synny enää vuonna 2007...

Taidan oikeasti jättää uuden vuoden vastaanottamatta ja painua pötköttämään, ei tuon kuopuksen oikeasti ihan vielä tarvitsisi sieltä tulla tupsahtaa.

Ihanaa Uutta Vuotta ja ehdottomasti edellistä parempaa sellaista kaikille teille!

Niksu
 
senora
Tuuli ja Niksu pääsivät tämän vuoden puolelle jakautumatta.. Kovasti jo odotellaan Tiitin esiintuloa. Mutta vielähän tässä on toista viikkoa aikaa. Ja oireita ei vieläkään??

Niksulla ollut jo kovasti suppareita. Pidähän kaveri vielä kyytillä. Ei sillä vielä ole mitään kiirettä maailmaan... Kivan perhepotretin olit suljetulle laittanut.

Ei Tehiksestäkään kyllä kovin väsymystä huomaa... Hoksasithan että pikku2 on anonu jäsenyyttä suljetulle??? Tuleeko anomuksesta sulle viesti mailiin, vai miten toi systeemi toimii??

Olin illalla ihan varma kun tultin saunasta, että simahdan siihen paikkaan. Mutta niin vain jaksoin valvoa ja hereillä siirtyä uuteen vuoteen... Mieskin malttoi tulla viekkuun ja vuosi vaihtui rakettien paukkuessa vällyjen välissä touhutessa... Tapa tuokin... ja ekakerta... Monta vuotta on ollu kavereita kylässä ja puolilta öin ollaan oltu ampumassa raketteja pihalla... Pitää katsoo jos ens vuodeksi saatais raketit hommattua.. No sinne on vielä aikaa.
 
Niksu1
Sitkeästi sinnittelin minäkin hereillä puoleen yöhön saakka. Uni voitti sitten vähän ennen puolta yhtä... =) Supistelut loppuivat, mutta menkkamainen juilinta jäi ilmeisen pysyväksi olotilaksi. En tiedä olisiko kuopus nyt laskeutunut lähtökuoppiinsa, ainakin pää painaa kovin alhaalla ja hikka tuntuu entistä alempana (siis vauvan hikka, ei oma...).

Ekan synnytysunen pukkasi myös.. Sain vauvan (taisi olla poika, mutten ole ihan varma) hyvän ystäväni toimiessa kätilönä. Ei tikannut ja kun kysyin tuliko repeämiä niin hän tuumasi ettei ole ihan varma kun ei katsonut... =) Hyppäsin sängyltä ylös ja lähdin kotiin kertomaan isännälle että valmista tuli. Siinä matkalla tuli sitten mieleeni, että pitäisi varmaan se vauvakin hakea kotiin. Siihen sitten heräsin. Sen verran sytkäytti tämä uni, että ekat vauvanvaatteet pyörii koneessa... =)

Noo, mutta uusi vuosi ja uudet kujeet.. Katsotaan joko kohta saadaan lisää ex-kermettejä meidän ketjuun, ennen kuin kaikki "vanhat" ovat jo vallan vauvautuneet. Tai sitten pitää tosiaan jo vauvautuneiden aloittaa uusi kierros..=)

Hyvää vuoden ensimmäistä päivää itse kullekin säädylle. Pakko ryhtyä valvomaan hiukka aktiivisemmin tuon esikon touhuja, syö pirulainen mun rennieitä heti kun silmä välttää.. =(

Niksu 35+2
 
Katzu
Huomenta ha hyvää tätä vuotta.

Just tulin kävelyltä, oli ihan mukava ilma. Huomaa kyllä että ulkoiluttaa yhden sijasta kahta. Ei jaksa kävellä ihan niin kuin ennen....

Me mentiin hieman ennen klo 24 nukkumaan. Nukahdin kyllä vasta puolen yön jälkeen. Oli kyllä melkoinen pauke ja räiske.

Tuulilla ja Niksulla senkun H-hetki lähestyy :)

Tänään ajattelin hieman ommella. Ostin eilen Nöpön huoneeseen verhokankaan. Pesin kankaan eilen ja tänään sit ompelen päärmeet. Eilen nauroinkin miehelle,että kohta huoneesta ei puutu enää kun se vauva :)

Myöskin pitäisi mennä sinne 4v synttäreille tuossa iltapäivällä. Ovat ihan tuossa lähellä. Pääsee syömään kakkua!!! Nyt muuten olen huomannut, että ruokahalu on selvästi kasvanut. Vähän huono omatunto kun tuli syötyä juustonaksuja aika paljon....

Nyt taidan siirtyä vielä tuohon lattialle hieman jumppaamaan ja venyttelemään. En ole meinaan venytellyt yhtään sen jälkeen kun olen raskaaksi tullut.... Ehkä korkea aika tehdä sitäkin, ennen kuin ihan jäykistyn. Vasen jalka alkanut olemaan iltaisiin ja öisin hieman levoton. jospa auttaisi siihen vaivaan.

Ai niin unohdin kommentoida, että myös minusta Lahja saanut ihanan nimen.

Viimeinen vapaapäivä.... AAARRGGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!
 
pikku2
Hyvää tätä vuotta ! ! !

Kävin tuolla suljetulla tiirailemassa teidän/teidän lasten kuvia jne. Sain aikaa kulumaan ihan kiitettävästi.. Yritän tässä joku päivä opiskella sen verran, että saan meistäkin jonkin kuvan siirrettyä ja vähän tarinaa kerrottua.. ; )

Uusi vuosi vaihtui ystäväperheen luona ihan rattoisasti. Ajettiin aamuyöstä kotiin ja neiti veteli unta oikein reilusti. Ajatteli varmaan äitiä.. Isännän kanssa oli vähän sukset ristissä yöllä, mutta näköjään asia on taas vain unohdettu.. Välillä inhottaa tuo miesten tyyli selvittää kesken jääneitä "riitoja".. Minäkun haluaisin käydä hyvillä mielin nukkumaan tai viimeistään aamulla haluaisin päästä sopimaan.. mutta, mutta..

Nyt pitää lähteä esikoisen kanssa rakentamaan legoja.. isäntä ja neitokainen ovat nokosilla..

Joten palaillaan astialle..

Pikku2 & Siiri 3kk
 
Tuuli!
Tosiaan hyvää tätä vuotta! Ja voi apua, aikooko se Niksu sittenkin kiilata meitsin edelle supistuksineen ja synnytysunineen ;) Kattelin tossa kyllä kalenterista, että jos mulla menee viikonkin yli ja sulla taasen tulee pari viikkoa etuajassa, niin ihan hyvin on mahdollista.

Mekin jaksettiin eilen jopa valvoa pikkasen yli puolenyön ja katella raketteja. Kaupungille ei kyllä viititty lähteä. Kotona oltiin ja syötiin ja juotiin hurjasti ;) Siis ihan extra rauhallista oli kyllä. Mies sanoikin, että ens vuonna onkin vähän enemmän toimintaa, kun tiiti sitten varmaan jo juoksentelee hurjana ympäriinsä (juu hänen ihmelapsensa kuulemma alkaa kävellä 8kk ikäisenä...). Tänään on sama rauhallinen tahti jatkunut. Kaksi kävelylenkkiäkin on tullut jo tehtyä. Pitää tehdä vähän lyhyempiä lenkkejä, kun muuten pissahätä tulee ihan sietämättömäksi. Supistuksia ei ole kyllä tullut yhtään. Täällä on kanssa ihan selvästi viilenemään päin - nyt taitaa olla nollassa ja kova viima. Ostin muuten ne Ruskovillan villasilkkiset rinnanlämmittimet (etkös sä Jazz ostanut ne kanssa?). Olen niitä jo pitänyt, kun olen käynyt ulkoilemassa. Mulla on meinaa tullut takaisin se alkuraskauden juttu eli nännit on tosi kipeät eli kai siellä jotain on tapahtumassa...josta taasen tulikin mieleeni nuo imetyshommat ja Ompun mainitsema Lindexin imetystoppi. Onko siis semmoinen, ettei sinne laiteta liivejä alle ollenkaan? Täytyypä mennä Lindexillekin. Senhän vois ottaa laitoksellekin vai?

Kiva, että kohta "nähdäänkin" sitten Pikku2 pesueineen eli innolla odotellaan jo valokuvia! Muistaessani laitan jo paljon synttärionnitteluja sinne päin!!! Huomennahan ne sun synttärit on ja lauantaina teillä on sitten vasta ne juhlat? Varmaan mukavaa!

Katzukin on ollut ahkerana, kun verhoja olet alkanut ompelemaan. Toivotaan, että sama ahkeruus jatkuu huomenna töissäkin ;) Onneksi on kumminkin lyhyt työviikko!

Tuuli
 
Tuuli!
Ai kun kiva, kun Katzukin oli laittanut ensimmäisen mahakuvan suljetulle! Ja Ässän tonttutytöt oli tosi hauskoja :) Pikkunen oli niin suloinen, kun ihmetteli sitä joulupalloa. Pikaista paranemista koko poppoolle!
 
Jazz*
Oikein hyvää alkanutta vuotta 2008 kaikille teille rakkaille nettikamuille!

Tuulille tulin pikaisesti vastaamaan, että sänky on vielä käytössä mutta viimeisiä hetkiä viedään. Pieni mies täyttää sängyn täysin ja nukkuu jo hieman rauhattomasti sängyssään.
Rinnanlämmittimet löytyvät myös ja ovat olleet mainiot. Kannattaa muuten jo nyt suojata rintansa, sillä rintatulehdus voi iskeä jo odotusaikana.

Nyt on mentävä viihdyttämään poitsua, joka muuten uuden vuoden aaton kunniaksi oppi kääntymään mahalleen. =)

T. Jazz ja lapsukaiset
 
*kapris
piti tulla kiittämään Jazzia makeista nauruista...
... toi sun unkarilainen kuulantyöntäjä-kuvaus oli niin hauska että edelleen hihittelen täällä kun sitä muistelen :))

Ja edelleen hyviä uusia vuosia kaikille!

teretulemasta pikku2:lle vaan tonne suljetulle.
mitäs kirpulle kuuluu????
 
pikku2
Jepulis. Nyt pitäs löytyä muutama kuva meidän kakaroista suljetulta..

Minun omaa kuvaa saatte odotella vielä, jos vaikka joutuisin ensi
viikonloppuna johonkin kuvaan.. Meillä kun minä yleensä otan valokuvat
niin harvoin löydyn itse kuvista.. ; )

Isäntä sai taas selän kipeäksi.. on menossa huomenna terkkarin juttusille. Maanantaina kävi työterveyslääkärin juttusilla ja hän määräsi miehelleni tulehduskipulääkkeitä vuodeksi eteenpäin.. Minusta aika mielenkiintoista. Johan sillä kohta maksa sanoo poks.. Ja muutenkin, popsi lääkkeitä monta päivässä, mutta muista käydä töissä.. On vaan niin kurjaa kattella kun iso mies tihrustaa kun joutuu olemaan pois töistä..

Huomenna tulis takan muuraaja. Saadaan vihdoin ja viimein takka tuonne aitta/varastoon.. Siellä kun on nyt ollut väliaikaisena lämmön lähteenä vanha saunan kiuas niin tietysti sitä on pitänyt lämmittää joka päivä.. ja arvatkaa vaan kenen tehtävä se on ollut.. Nyt päästään lämmittämään tulikiven takkaa, joka pitää varaston lämpimänä useamman päivän ajan..

Jaahas, jos lähtis tästä vaikka löhöämään sohvalle.. meillä kun kuuluu kaikki muut nukkuvan.

Pikku2 & Siiri
 

Yhteistyössä