EX-KERMIT 22 vko 1

  • Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Tuuli!
Perjantaita ja helmikuuta vaan täältäkin! Niin se vaan Niksun kuopuskin päätti kaikesta huolimatta syntyä helmikuussa :) Ikävää Niksu kyllä tuo sun turvotus. No elämme jälleen toivossa, että tänään olisi Se päivä!

Katzulle piti sanoa, että mulla oli kanssa tuota käsien puutumista raskauden aikana ja se vaan paheni loppua kohden... aamulla sai verrytellä sormia todella kauan, että sai ne edes jotenkin toimimaan.

Tehis kyllä kirjoitti niin ihanasti tuosta sisaruusasiasta. Oikeassa olet siinä ja se laittaa kyllä miettimään sitä toisen lapsen "hankkimista"! Ja tosi hellyttävä oli tuo kuva, jonka olit laittanu suljetulle teidän tytöistä. Mun kaveri just kirjotti (hänellä samanikäinen tyttö kuin tuo teidän vanhempi + toinen tyttö, joka pari vuotta nuorempi), että heille on tulossa kesällä vielä iltatähti ja sanoi, että molemmat tytöt on jo nyt ihan innoissaan asiasta.

Voi että, ei ole Senorallakaan enää pitkää aikaa, kun äippäloma alkaa...ajatteles sitä!

Mua on yllättänyt tässä vauva-arjessa se, että päivät on niin rikkonaisia. Kaipa se rytmi sitten joskus löytyy :) Ja kyllä mulle sairaalassakin sanottiin, että toisina päivinä lapsi vaatii paljon juuri tuota Ompunkin mainitsemaa läheisyyttä ja silloin ei ehdi sitten muuta. Välillä musta tuntuu, että poika söis yhtä mittaa ja siltikään se ei nuku kuin ihan pienet tirsat ja on taas kohta vaatimassa lisää ruokaa ja syliä. Sit taas toisinaan nukkuu kolme neljäkin tuntia putkeen. Me mennään kaikki iltaisin aikaisin nukkumaan eli ensin laitetaan Tiitille yövaatteet ja syötetään se ja viedään omaan sänkyyn nukkumaan. Sit ollaan itekin menty saman tien nukkumaan, jotta saadaan nukuttua mahdollisimman pitkään ennen kuin Tiiti herää ekan kerran syömään.

Jaahas siellä on taas jollain suursyömärillä nälkä! Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! On kyllä hurja ilma täälläkin!

Tuuli
 
senora
Sonialla hyvät ultrakuulumiset... JEE !!! Missähän lienee tuorein päivitelty lista?? Eikös nyt oo jo helmikuu. Vois kai vähitellen aloitella uuden ketjunkin.. En ny muista että Tuuli olis Tiitiä päivittäny listalle.. vai ootko??? Sais Soniakin sitten pistettyä ittensä listalle vähitellen...

Pitäis kai kohta pistää iltaruokaa tulelle.. ja tehdä parit pistokset... Oon kyl ny koko ajan mussuttanu suklaata... varmaan taas sokrut ihan mitä sattuu...

Jotai valkeaa alko tippumaan taivaalta... ei kyl näytä hyvältä... Selasin maileja, enkä yhtäkkiä otsikosta osannu päätellä mikä olis se Tehiksen metsästämä viesti... Yleensä mä en noita kiertolaisia poista..
 
Safiiri,
Ja täällä taas. Mää näemmä otan urakalla kiinni tuon taannoisen nettipimennon...

Sinne lähti ekaluokkalainen leirille. Kakkonen ja kolmonen on ruokapöydän alla makuupussien päällä ja syövät sipsejä ja juovat Mehukatti-mehua. Ovat riisuneet jo yöpuvuille ja oikein innolla valmistautuvat nukkumaan majassa. Meinas muuten olla melkonen tuuli ulkona kun käytiin viemässä leiriläinen kololle. Piti kävellä typerän näköisesti (ja tuntoisesti) "ankkamaisesti" ja hyvin hitaasti. Mahassa tuntu heti ja koko matkan.

Jatkamme tästä taas.
 
Niksu1
Ainiin, Senora: uusin lista on päivitetty Tiitin syntymää seuraavana päivänä, mä sitä sillon entrailin. Missä lie sitten menee tuolla sivuilla, en uskalla edes arvailla...
 
Ninnieijk
Moikka!
Ajattelin tulla tänne hieman purkamaan väsymystäni..eli valitusta tulossa..tääkin tuntui melkein mahdottomalta päästä kirjoittamaan, mulla ei tunnu olevan hetkeäkään vapaata! Tuo pikkuneiti on aika vaativa tapaus. Nyt ollaan käyty monena yönä 1-2 aikaa nukkumaan ja herättykin aikasemmin, mut oon silti aika puhki. Cuplatonia syötetty viikon verran, mut ei niistä oikein apua ole ollut, nyt alotin maidottomandietin, ku neuvolassa sanoi, et voi olla allergiaa...nyt on sitten kaikki kiva pannassa, ei suklaata, kahvia, juustoja, jäätelöä, eikä seksiä (jälkimmäiseen ei ole ollu aikaa reiluun kuukauteen) Diettiä pitää noudattaa muutaman viikon ajan, mut luulisi että aika pian alkais näkyy vaikutuksia, jos allergiaa on.
Alan olee kyl niin kypsä..tuo tyttö itkeskelee kaiket päivät ja yöt..nukkuu kyllä sitten hyvin 2-11.
Ois ollu paljon kommentoitavaa, mut on ihan mahdotonta kirjottaa mitään, kun typy ei kauaa viihtynyt taaskaan tuossa isin sylissä.
Mulla on myös kamalan huono omatunto tästä, kun oon näin väsynyt huutoon, kun eihän se kiusallaan huuda vaan on kipeä..ja vain äitin sylissä on hyvä.

Vilkutuksia kaikille!
Ninni
 
Jazz pikaisesti
Iltaa!

Sonialle suuren suuri onnitteluhali hienoista ultrakuulumisista! Ihana juttu! =)

Ninnille kovasti jaksuja ja voimia lähetän. Toivottavasti maidoton dietti auttaisi ja teidän neitokainen rauhoittuisi. Tietty tosi ikävää, jos kyseessä on allergia, mutta parempi että se saadaan selville nyt ja pääsette sitten hoitamaan oireita eikä teidän pienokaisen tarvitse enää itkeä kipuaan ja huonoa oloaan. Mikäli kyseessä ei ole allergia, voisi vyöhyketerapiasta olla apua.
Voi kunpa saisit jostain hieman apua, että pääsisit hetkeksi itseksesi tuulettumaan tai vaikkapa nukkumaan kunnon päikkärit. Halauksia!

Safiirilla on sitten synnytyspäiväkin päätetty, huisia! Ja prinsessaa povataan, ihanaa. =)

Nyt ei kerkiä muuta kuin toivottaa kaikille teille ihanaista viikonloppua ja hyviä vointeja!

Niksun tilannetta en viitsi päivitellä, ettei mene herne nenuun. ;) Tsemppiä lähettelen oikein roppakaupalla.

Haleja ja pusuja!
 
Jazz*
Ninnille piti tosta vyöhiksestä vielä sanoa, että meillä oli siitä apua iltaitkuisuuteen ja yhdellä kaverilla muuttui myös vauvan ääni kellossa kun olivat käyneet muutaman kerran hoidossa.
Voin siis lämpimästi suositella sitä hoitomuotona.
 
Tehotyttö.
Sonialla onnittelut hyvistä ultranäkymistä!

Voi Ninni, kuulostaa hirmu raskaalta. Oletko neuvolan kautta yrittänyt saada apua? Voisko esim. kodinhoitajaa saada? Sinun pitäisi ehdottomasti saada levätä! Toivotaan, ettei allergiaa olisi.

Saapas nähdä, joko Niksu viikonlopun aikana pääsisi tositoimiin... Oisko 2.2. hyvä synttäripäivä? Sanovat sitä muuten kyllä homojen vuosipäiväksi; toinen toista, hahaa. Joo, Niksulle varmasti aivan sama, vaikka syntyisikin sinä päivänä, kunhan nyt ulos tulisi vähitellen ;-)

Mahtaakohan Safiirin nelkku sitten syntyä 8.2.2008 :)
Noh, numeroista viis! :-D

Voi hitsi, oli muuten terapeuttista ystävän kanssa rakentaa oikein iso lumiukko. Oli siinä lapsetkin osittain mukana :) Huomattiin kyllä välillä, että lapset jossain ihan muissa puuhissa ja me posket punaisina rakennettiin ja paasattiin murkkuiästä ym. Naurettiin ihan vääränä, kun tajuttiin oman hassuus :-D

En tiedä, onko täällä kans joku tauti iskemässä. Kaamee palelu ja päänsärky iski päivällä. Meni ohi pienellä levolla. Kauppareissulla iski muutenkin öklö olo. Toivottavasti ei tule mitään vatsaflunssaa.

Paljon jäi taas kommentoimatta, mutta taidan mennä lehtiä lukemaan ja syömään vähän sipsejä ;-)

Tehis
 
Katzu
Pikaiset huomenet

Ensinnäkin Sonialle onnittelu ultrasta :) Varmaan helpotti oloasi.

Ninnille jaksamista tytön kanssa. Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu.

Mutta mites Niksu???

Nyt täytyy mennä hiusten pesuun, sit kampaajalle hiusten laittoon ja lähden ajelemaan kaverin häihin.

Mukavaa viikonloppua

 

Yhteistyössä