Ex-kermit 23 - helmikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi lista
  • Ensimmäinen viesti
**Johanna**
Huima olo vieläkin eilisestä.

Meidän aika oli melkein kaksi tuntia myöhässä, koska paikalle saapui päivystyspotilas kahden poliisin saattamana. Meinas jo mennä hermo, kun siinä istuttiin, ja loppujen lopuksi tuli itkukin. Mies-ruppana ei vieläkään tajua tätä mun mielialanheittelyä.
No vihdoin ja viimein päästiin sisälle, ja ne alkurupattelut kesti ja kesti. Mutta odotus palkittiin, ja kaikki oli siis hyvin. Pieni sydän sykki siellä missä pitikin, ruskuaispussi paikallaan ja keltarauhanen kunnossa. Mutta siis sain sen keltahormonilääkityksen ja foolihappokomennuksen. Ja ihanaa siis, että pääsen taas kahden viikon päästä ultraan. Mä olin ihan otettu tästä kaikesta huolenpidosta, mä luulin, että varhaisultrassa vain katsotaan, että onko sykettä ja että onko alkio kohdussa.

Meilläkin kysellään aina isin perään. Isi on PARAS. Kuopus veteli eilen punaisella mopollaan pitkin kämppää ja huuteli aina välillä: "missä isi on?!" Vaikka siis tiesi, että isi on suihkussa.

Jos hyvin käy, niin meidänkin pitää vaihtaa toinen auto isompaan syksyllä. Ja se sopii ihan varmasti mun miehelle hyvin, kun se tykkää käydä Saksassa hakemassa autoja. Mä haaveilen citymaasturista, mutta se taitaa olla ihan vaan haave siihen asti kunnes lapset muuttaa pois kotoa, eli sitten joskus "isona"..

Kamala nälkä, kammottava kuvotus; mahtava fiilis..
Ihanaa torstaita everybody!

Johanna & Sintti 6+5
 
senora.
Tehis siellä touhuaa, eikä jouda sairastamaan.. Mulla on muuten sama juttu, että tauti yleensä meinaa tulla päälle ku on töissä, mutta sit ku on vapaata, niin sitte vasta tulee täysillä... Montakohan joululomaa on ollu flunssassa...

Ihana seurata tuota Johannan hehkutusta... Jokos uskallat listautua???

 
Omppu75.
Morning! Juu naurakaa vaan, kyllä mulla itelläniki oli eilen omaa kivaa itteni kustannuksella :)

Ettei noi Tehotytön flunssaoireet olis oiretta jostain muusta *silmäniskuhymiö tähän*?

Kun oli noista äitiyspakkauksista puhe, niin voitaisko tehdä sellanen kansalaisadressi, että siihen pakkaukseen vois lisätä pari tennispalloa, jotka vois asentaa kuorsaamista harrastavan miehen selkäpuolelle yöksi...Pikkasen ketuttaa yöllä, kun sekin vähä aika, jonka sais nukkua menee miehen takomiseen. Muutenki, taas rikkonainen yö takana. Herätykset 1.20, 3.40, 5.20 (syöttämistä kuuteen asti..), 7.10 ja sit jäätiinki täysin hereille. 9.30 nukahti t ja nukkuu edelleen. Jipiiiiii!!!!!!!!! No, mutta tätähän mä halusin, ts. tiesin lapsia halutessani, että tää on tätä.

Eiköhän se Johanna jo uskaltaudu listautumaan..? Aika pätkä on kyllä jo tuo odottajien lista, toivotaan, että saadaan lisää plussia. Jos ei omin voimin, niin haaveilupuolelta sitten :)

Hirveen sakee lumipyry. Kevät lähestyy ja näköjään talvikin. Nyt kahvia ja paikallislehtiä!
 
Omppu75.
*tana, potkasin vahingossa sitteriä ja t veti hirveet morot! Onneks nukahti uudelleen.. saan juoda edes kahvini rauhassa.

Ai juu! Toi kääntyi illalla vatsalleen! Tais olla vahinko, eikä kääntyny enää uudelleen, mutta kuitenkin..

Sit piti vielä tännekin kirota, että tein tos aamulla kerrankin kattilassa kaurapuuroo, että sain itelleni samalla (yleensä teen mikrossa esikolle). Niin eikös se piru kiehunut yli! Pari kirosanaa tuli taas julkaistua ja T tietysti korvat hörössä komppas, että no p*kle, kyllä on kurja aamu..No nyt jo naurattaa tuokin episodi.

Joo, palaan taas kohta muistipätkieni kanssa..
 
Omppu75.
*tana, potkasin vahingossa sitteriä ja t veti hirveet morot! Onneks nukahti uudelleen.. saan juoda edes kahvini rauhassa.

Ai juu! Toi kääntyi illalla vatsalleen! Tais olla vahinko, eikä kääntyny enää uudelleen, mutta kuitenkin..

Sit piti vielä tännekin kirota, että tein tos aamulla kerrankin kattilassa kaurapuuroo, että sain itelleni samalla (yleensä teen mikrossa esikolle). Niin eikös se piru kiehunut yli! Pari kirosanaa tuli taas julkaistua ja T tietysti korvat hörössä komppas, että no p*kle, kyllä on kurja aamu..No nyt jo naurattaa tuokin episodi.

Joo, palaan taas kohta muistipätkieni kanssa.. Tai sit en, näköjään nettiyhteys pätkii.
 
Tehotyttö.
Just just, Ompun monologi :-D
Ja flunssaoire on flunssaoire, believe me!

Kaivoin tossa H:lle vanhoista leluista Muumilaivan. Vähän riittää touhua. Ei huvita lähteä ulos, kun kurkku on todellakin karhea.
Hitsi kun vetää vinttiä pimeeksi, kun nousee nopsaan... Taitaa olla paineet ihan nollassa. Vai onko se oire? Enpä usko. Ei meillä siis ennenkään ole raskaaksi tultu, jos ei tosissaan halua. Mulla on henkinen ehkäisy ainaki tähän asti toiminu ;-)
 
Niksu1
Antzille ja perheelle onnittelut ei ihan niin pienestä - prinsessasta!!!!!!!

Ja Johannalle isot halitukset ihanista ultrakuulumisista!!!!

Meillä sairastetaan nyt sitten mahatautia... =( Yöks. Esikon hoidossa oli yksi poika oksentanut ihan hillittömästi ihan yllättäen toissapäivänä ja sitten tietty meillä sama homma eilen. Isäntä käväisi eilen kotona ja joutui heti autonhakureissun jälkeen palaamaan takaisin eteläiseen Suomeen töihin. Nyt mä täällä pesen miljoonatta koneellista pyykkiä ja ihailen hemmetin hienoa autoani aina ikkunan ohi kulkeissani. Sen lähemmäs mä en sitä varmaan ennen huomista pääse..... Esikko onneksi lakkasi oksentamasta viime yönä, nyt on enää kuriksella, joten toiveita on että saadaan poika nopsasti kuntoon. Kun olis niitä ristiäisjärjestelyjäkin tässä vähän hoideltavana ennen sunnuntaita.

Nyt tarvii mennä laittamaan pyykit kuivausrumpuun, uusi koneellinen käyntiin, esikolle tyyny paremmin ja kuopukselle tissi suuhun. Palaan taas joskus, jos tästä rumbasta selvitään kunnialla. Hatunnosto vaan oikeille yh-äipille ja -isille....!

Niksu ja ännät
 
Päivitys
Odottajat

senora, 42v, la 21.4.08 , ensimmäinen
gia 20v, la 6.6.2008, esikoinen
Katzu, 30v, la 13.6.2008, ensimmäinen
Sonia, 36v, la 12.9.2008, toinen, tyttö -98
Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8.07, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm esikoinen (LA 15.9.07 )
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 29v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 24v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm.neljäs, lapset -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 28v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, -------------- tyttö 08/04
Omppu75, 32 v., poika 15.12.07 3355 g ja 50 cm toinen, poika 03/04 (LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 28v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 35v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 24v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
 
Tehotyttö.
Jatkaa epätoivoista monologiaan tämä... :)

Tultiin itsemme kanssa siihen tulokseen, että kyllä tässä on pakko r-testi tehdä. Jos kerran edellisestä on 2,5vkoa ja näin epämääräistä oloa&kolotusta. Mitä tässä turhaan itseä ja TEITÄ kiusaamaan. Alan olla nimittäin aika hermoraunio, muksutkin jo kärsii ;-) Mitäs sitä sitten jahkailemaan; nega on nega tai plussa on plussa. Lähinnä mietin, että jos tuleekin se plussa, niin miten kokoan itseni tuohon lauantain esitykseen. Voi olla ajatukset kateissa... En tiedä pitäiskö yrittää jotenkin kävästä apteekissa tossa matkalla kun lähdetään. Jos jättäis katraan autoon ja salaa käväsis... Harkitaan.

Terkuin omanapainen Tehis
 
Omppu75.
Voihan yöks, pikaista paranemista Niksun sakille!

Haluutteko kuulla mun uusimman oireen? Repäisykivut :) Puunasin tossa jääkaappikompleksin ovia (olihan muuten p*skaset) ja siitä ku nousin, niin johan viilsi. Mulla muuten oli taas viikonloppuna niitä jälkisupistuksia, voitteko kuvitella!

Tainnutuslenkki heitettiin tossa tunti sitte ja johan tässä on joutunu käydä vaunuja lykkimässä kertaalleen. Vähän väliä suhisee itkari. Ä R S Y T T Ä V Ä Ä !! Ihan ton pienen itsensäkin kannalta toivois, että sais nukutuksi hän. Muuten, voikohan sillä olla jotain ienkutinaa jo, hinkkaa meinaan ihan raivopäänä nyrkillä ikeniään?!

Joo, häivyn taas... mut kiva Johanna nähdä sut listalla! Ootteko muuten kiinnittäneet huomiota, että suurin osa ketjun lapsista on syntyneet "eri päivinä". Siis äkkiseltään katottuna vain 1. ja 20. pvä jotain kuukautta on syntynyt kaksi lasta. Tajuskohan kukaan..
 
Tehotyttö.
Omppu, the Ketjuntoinennumerologi tehnyt taas analyysiä, hih.
Tsemppiä sinne heilutuksiin, siis vaunujen tällä kertaa...

Vai repäisykipuja.. hmm. Mulla muuten oli sillon ennen plussaa niissä kierroissa, joissa en ollu raskautunut. Mutta sehän ei mitään tarkota sun kohdalla, heheh.

Näen silmissäni, kun Omppu yrittää mulle peukuttaa. Silmät pyörii, kun ei tiiä mitä peukuttais :-D Mutta älä välitä, en mäkään tiedä. Ehkä kummiskin ennemmin sen negan puolesta. Molempi parempi!
 
Omppu75.
Niin no sua varmaan Tehis helpottaa kumpi tahansa tieto, että saat selvyyden tilanteeseen. -Tai sitten et, hihhiti! Veikkaan jotain epämääräistä haamua :) Joka yöllä roskiksessa muuttuu plussaksi =D
 
pikku2
Päivystystä!

Vai on Tehis päätynyt päästämään "hullut" jännityksestä.. ; )

Täällä alkaa siivoukset olemaan loppusuoralla.. tai siis kaikki laatikot on tyhjennetty, mutta olkkarin lattialla on vielä jonkinmoinen kasa paperitavaraa.. Meinasin kyllä laittaa vielä yhden sekalaisen laatikon vaatehuoneeseen.. vaikka isäntä kuina yrittää selittää, että kaikki tuo roina on minun niin löyty sieltä sen verran hänenkin papereita joista en oikein tiedä tarviiko vai ei..

Eilen jäi illalla käymättä koneella kun haettiin postista Jotexin paketti.. Piti sitten illalla kun nää tenavat nukku ruveta verhoja silittämään.. No, siinä sitten vaihdoin vihdoin jouluverhot olkkarista pois.. Kyllä pitäs isännänkin huomata, että jotain on tapahtunut kun tulee kotiin..

Pitäs lähteä päiväkahvin keittoon ja tälle sylissä säpertävälle neidille täytys sapuskaa antaa.. Joten palailen illalla..

Pikku2
 
Ninni eijk
Täällä on taas kerennyt tapahtumaan, kun ollut muutaman päivän poissa..Kyllä oli aikamoinen luku urakka.

Antzille suuret onnittelut tytöstä!! Ei siis ihan kirppu ollutkaan..

Johannalle onnittelut ultrasta!! Tuo odottelu on kyllä tuttua..Minäkin jouduin odottelemaan sektiota leikkausvalmiudessa reilu 10 tuntia, mutta kyllä tuo odotus sitten palkittiin.

Jospa se Tehis tekiskin sen plussan..mulla on kyllä salaa peukut pystyssä :)

Mulla maidoton jatkuu...vienyt jo 4 kiloa neljässä viikossa. Ihottuma on levinnyt, mut maha oireita ei ole enää ollut ja hyvin ollaa yöunille päästy 9-11 aikaa. Löysin kaupasta maidotonta puurijauhetta, jota saa antaa 4kk alkaen. Eilen testasin sitä, kyllä tyttö mielellää sitä söi..ja yölläkin nukutti paremmin. Perunaa ollaan myös syöty,mutta se on alkanut nyt takkuamaan. Jazzille vinkiksi,itse lypsän vähän sekaan maitoa ja hienonnan ihan hienoksi velliksi.

Meillä tytöt olleet flunssassa, saatiin tuolta reissusta mukaan, mut alkaa jo helpottamaan.

Kyllä on muuten ollut ihanaa, kun typy nukkui eilen kahdet 2h päikyt parvekkeella, muutaman kerran piti käydä heijaamassa. Samoin tänään nukkui 1 h parvekkeella ja pienen tankkauksen jälkeen tunnin vielä sisällä. Jaksoin jopa vähän siivota. Kyllä on itselläkin pirteempi olo, kun saa hetken huilata.

Suljetulla oli muuten ihania kuvia!!

Siellä oli puhetta stressaamisesta..itse olen herkästi stressaantuva, mut oon yrittänyt hieman hellittää, on nimittäin tosi stressaavaa stressata koko ajan! :) mut minkäs luonnolleen voi..

Meillä vois muuten olla isoTypy ja pikkutypy..kun on noita pikku teetä yms.

Nyt pitää taas mennä, kun tuo typy tuolta heräsi äsken ja taitaa olla äitiä vailla, ei isin seura kelpaa..

Ihan pakko vielä se sanoa, että tup pikkuinen osaa peruuttaa ja pari kertaa kääntynyt vatsalleen.

Mut nyt meen.
 
gia
Joo, ei oo äitiyspakkaus tullut.. Alkaa jo ärsyttää, kun lupasivat sen kahdessa viikossa. Oon muutenkin kärsimätön ihminen ja vihaan odottamista..

Tuli eilen pähkäiltyä kaikenlaista ja sellainen juttu tuli mieleen, että puetaanko vauva sairaalassa jo omiin vaatteisiin vai saako sieltä vauvalle jotkut sairaalan vaatteet? Siskolta piti tota kysyä, mutta oli niin paljon kaikkea muuta että pääs unohtumaan.

Pikku2 ollut siivousurakka menossa. Sama homma olis mullakin edessä.. Pakkohan se olis melkein tehtävä vielä kun taipuu:D Tuli mieleen noista jouluverhoista, että meillä on naapureilla jouluverhot ympäri vuoden ja jouluvalotkin löytyy.. On kuulemma kätevää:)

Niksun perheelle pikaista paranemista yrjötaudista!

gia
 
senora
Gia: luin jostaki, että sairalassa vauva käyttää sairaalanvaatteita... silloinhan ei tartte itse huolehtia pyykistä... Vasta kotiinlähdettäessä puetaan omiin vaatteisiin...
No joo... juutuin taas tänne palstalle.. itse asiassa tulin sen tautta kun pitikin surfata jos netistä löytyis joku lista mitä sille vekaralle puetaan päälle kotiutumisvaiheessa... Varmaan oon listan jossain nähny... Voi olla joko vau-kirjassa tai sit siinä toisessa vihkossa jonka sai ekalla kerralla neuvolasta...

Pyykkikoneessa nyt vähä isommat vaatteet pyörimässä... Sit ois vielä yks koneellinen 40 asteessa pestäviä...

Paljonko teillä on noita liinavaatteita käytössä.. Riittääkö kaksi settiä?? toinen käytössä ja toinen pesussa/vaatekaapissa?? Tartteeko vauva tyynyn? Oliko jollakulla se Vaavi-sänky vuokralla?? vai oliko se suunnitelmissa vaan??

HItsi kuulin itteni sanovan tänään, että silloin joulun alla kun syntyi tutulle se vauva joka toimi aasinsiltana pomolle kertomiseen ... niin se syntyi viikolla 33...eli jos mulle kävis niin, niin se tulis ens viikolla... huh... Tää synnytys oli tutun kolmas...

Ei mut pakko mennä...
 
safiiri,
Loistavia ultakuulumisia Johannalle! Onnittelut. Nyt ei kun hyvää ja rauhallista odotusaikaa teille.

Tehis kyseli meiän lapsilukua. Ollaan vähän sitä mieltä että nyt ois koko perhe koossa (enkä aio ollenkaan jatkaa tätä ajatusta pidemmälle, muuten iskee vauvakuume...) Joten jossain vaiheessa täytyy alkaa miettiä niitä klipsejä. Paitsi ettei sellaseen oo takuulla minkään valtakunnan kiirettä. Nelkkuki anto oottaa itteään niin kauan.

Senora, meillä Nelkku nukkuu (tai pitäis nukkua) nyt alkuksi äipäpakkauslaatikossa. Kohta hän siirtyy pinnikseen. Paitsi että ei suostu laatikossa uinaileen vaan ilmeisesti haluaa olla meidän sängyssä. Viime yö muuten meni suhteellisen mukavasti. Nelkku nukkui hyvin ja heräs välillä syömään. Muttei kukkunut! Nyt jos jatkuis tähän malliin niin oispa hyvä. Ja vielä jos suostuis nukkumaan omassa sängyssä. Onneksi tuo parisänky on sen verta leveä, että siihen mahtuu turvallisesti myös vauva.

Tyynyä meillä ei ole, ainoastaan tyynyliina, jota vaihdetaan tarvittaessa puklausten jälkeen puhtaaseen. Liinavaatteita on kertynyt pinnikseen sopivia kymmenkunta, muttei tosiaankaan tarvi niin paljoa.

Meillä Nelkku tuli kotiin kietasupuserossa, puolipotkareissa ja collegeasussa ja nilkkasukissa. Toppahaalari, villasukat, toppatöppöset, toppakäsineet,kypärämyssy ja toppalakki oli päällyvaatteina. Uniharso oli kans mukana, muttei hän sitä tarvinu. Samoin tutti oli varalta. Kannattaa muuten varmistaa synnäriltä, onko siellä tutteja vai pitääkö tuua oma - jos tuttia aikoo käyttää (Nelkku ei jostain syystä tuttia suostu syömään). OYS:ssa My:n ja my:n aikaan oli. Jyväskylässä löysin keittiön laatikosta itse, nyt viimeksi laitoksella ei ollu.

Nyt ei sitte muuta kerkeäkään. Pienokainen heräilee. Palataan taas.
 
Omppu75.
Ihanaa, kun Ninnillä oli noinkin hyviä kuulumisia!
Onnittelut Pikku2:n loppusuoralle. Siis siivouksen.

Nää lähtee ny sulostuttamaan pääkaupunkia olemuksellaan, palaillaan lauantaina.
Ja odottelen Tehiksen raporttia ;)
 
ÄssÄ!
Sain s.postin ja tulitte rakkaat virtuaaliystävät heti mieleeni!
Tässä kaikille PIMSSEILLE xD

Kysymys:
Kuinka monta PMS-oireista kärsivää naista tarvitaan vaihtamaan lamppua?
Vastaus:
Yksi. YKSI!! Ja tiedätkö MIKSI siihen tarvitaan vain YKSI? Koska KUKAAN MUU tässä talossa ei tiedä MITEN lamppu vaihdetaan. TÄÄLLÄ ei JUMALAUTA edes tajuta että lamppu on PALANUT. Ei kun istutaan pimeässä KOLME PÄIVÄÄ ennen kuin TAJUTAAN se. Ja kun SITTEN tajutaan, niin EI LÖYDETÄ uusia lamppuja vaikka ne on ollut SAMASSA KAAPISSA viimeiset SEITSEMÄNTOISTA VUOTTA!!! Ja jos IHME JA KUMMA löydetään lamput, JÄÄ SE TUOLI, millä noustiin hakemaan niitä lamppuja KAHDEKSI PÄIVÄKSI kaapin eteen lojumaan. JA SEN TUOLIN ALLA OLISI VIELÄKIN SE RYPISTETTY LAATIKKO, JOSSA SE PERKELEEN LAMPPU OLI!!
ai MIKSI???
SIKSI ETTÄ KUKAAN TÄSSÄ TALOSSA EI KOSKAAN VIE ROSKIA ULOS!!! ON SAATANANMOINEN IHME, ETTà VIELÄ HENGITETÄÄN LATTIALLA OLEVIEN ROSKIEN MYRKKYHÖYRYJEN SEASSA!!! JA KOKO TALOSTA PUHUMATTAKAAN!! TARVITTAISIIN ARMEIJA SIIVOOJIA….
 
Tehotyttö.
Heh tuota Pimsiä...

Helpotuksen huokaus, täällä IHAN OIKEASTI tuli nega! Ja tuo on Apteekin testi, joka tietää kaiken. Jatkamme siis menkkojen odottelua, koska pakkohan niiden on tulla ovistestien perusteella. Kai ne tulee sitten lauantaiksi, kun on ne valkoset haaremipökät jalassa ;-) Hainkin mammaltani vähän hienoja paitapuseroita lainaan "keikkaa varten".

Liinavaatteita ei vauvalla tosiaan tarvitse kovin monia olla. Meillä pärjättäis yksilläkin. Mulla kun muutenkin se tyyli pussilakanoissa, että aamulla pesuun ja illalla sänkyyn. Ei mitään ylimääräsiä välivaiheita!
Tyynyä tosiaan ei tarvita. Mä pidän pään allakin harsoa. Eli niitä saa tosiaan olla... On monikäyttöisiä. Meillä ainakin toimii vallan peppupyyhkeinäkin.

Heh, samalla tässä tekstaan raporttia Ompulle :)

Taisi olla aika kaamee tuo meidän lauantaita varten tehty "levytys", kun isälläni ihan silmät kostui :') Kuuntelutin vanhemmillani ja pikkusysterillä tuon ja annoin pientä näytettä koreografiasta.

Nyt on pakko mennä heiluttamaan vielä vähän kutimia. Vielä on SÄÄRYSTIMET kesken ja lauantaina niitäkin tarvitaan ;-)

Tehis

 
senora
Vitsit ku nauran täällä veet silmissä tuota ÄssÄn viestiä... Vaikka ei mulla kauheesti noita pims-oireita olekkaa... Mutta välillä on tuommoinen olotila...

Täällä suonenveto liikkuu kulkutautina... viime yönä veti kyynärpäästä suonta :( ja siitä ranteeseen päin... mikä-lihas-se-sitten-onkaan ... dalmatia ;) jos se ois jalka, niin se ois pohje...

Antzilta tuli aamusta viestiä... Tänään on Kirpulla lääkärintarkastus ja jos siellä on kaikki ok, niin päästään kotiin. Ruokakin on alkanu maistua, mutta tissin ideaa ei edelleen oikein hoksaa. Imee kuitenkin paremmin kuin eilen. Pumpulla olen koittanut saada maidon nousemaan. Pikkuhiljaa on alkanut tulemaan! Kirppu oli 4h hoidossa yöllä kätilöllä, että sain vähän nukkua. Tiistai aamusta tähän hetkee unisaldo on n. 7h, joten vähän väsyttää.. Silti teki tosi pahaa jätää kirppu hoitoon! Itkuhan siinä tuli. Mutta terkkuja kaikille! Jos kotiudutaan tänään, niin käväisen varmaan palstalla. ;) (klo 6.15)

kyselin miehen isyyslomista ja onnittelin kotiinpääsystä ja välitin meijän terkkuja...
tuli vastausviesti: Ei ole mies lomalla, pitää säästää ne marraskuulle kun on kouluharjoittelu mulla silloin. Mutta jospa se tästä kun opitaan tuntemaan vauvaa vähän paremmin ja osataan muutenkin vähän paremmin tuota vauvanhoitoa. Tuntuu että ollaan miehen kanssa melkoisia amatöörejä ;D mutta ihan uskomatonta miten paljon voi tuota kirppua rakastaa! Mies on ihan myyty, on kyllä ottanut tosi hyvän roolin. Auttaa perushoidossa ja auttaa mua kun tikit särkee. Mutta ennen kaikkea sylittelee ja halii kirppua niin ettei meinaa vuoroa saada :) Hyvä niin... (6.33)

En tiijä muista, mutta mulla ainaki menee maskit taas kerran uusiksi... niin ihanasti Antzi kuvailee tuota miehen osuutta... Aloin vaan aatteleen omalle kohdalle... tuo sama on meillä vielä edessä...

safiirille kiitokset vaatetusinfosta... Mietin vaan, että tarvitaanko toppapukua sit huhtikuun lopulla... No täytyy tarkkailla tuota kevään tuloa... Monastihan vappuna on vielä järvet ja joet jäässä. Maat on kyllä sulana, siis silleen, ettei lunta oo paljoo ainakaa.

Tehikselle pahoittelut/onnittelut negasta (yliviivaa väärä vaihtoehto) :) Vai huomenna teillä se show on... Toivottavasti nilkkurit valmistuu ajoissa... Täytyy sit varmaan niitä harsoja hankkia lisää... tosin noita tyynyliinoja ois (aikuisten kokoa... mutta ison kanssahan aina pärjää.)
Nimensä veroinen tuo Tehis.. jos yhtäaikaa näppäilee tekstaria ja kirjoittaa palstalle... Mulla menee kyllä vuorotyönä...
 

Yhteistyössä