Ex-kermit 23 - helmikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi lista
  • Ensimmäinen viesti
Katzu
Huomenta ja hyvää perjantaita ja se olisi loma ensi viikolla ja tänään 25+0 :)

Tehikselle myös minulta samanalaiset toivotukset kuin Senoralta :) Niin ja huomiselle esitykselle tsemppiä!!!

Ihanat nuo Antzin terveiset :)

Mulla on nyt tähän mennessä yhdet itse ostetut lakanat ja kaverilta sain pari settiä. Patja pitää muistaa ostaa.

Senora onkin jo ahkerasti pessyt vaatteita. Joko olet viikannut ne valmiiksi odottamaan oikealle paikalle??

Niin ja äippäpakkauksen laatikko tarkoitus toimia ensivuoteena ja siihen saan kaverilta lainaan reunapehmusteet. Ne onkin aikas hienot.

Senkin unohtanut mainita, että kaverini pyysi meitä kohta syntyvän lapsen kummeiksi. Tietty ilolla suostuttiin :)

Aika osuva tuo Ässän laittama jutska :)

Nyt olisi taas ikävä kyllä siirryttävä töiden pariin............ :(


 
Tehotyttö.
Huomenta!

Onnittelut alleviivattu, kiitos :)
En edes heittänyt sitä testiä roskiin, vaan ajattelin katsoa ihan loppuun asti. Ei tullu edes lasihyllyhaamua. Eihän se silti sitä takaa etteikö "tästä kierrosta" raskaaksi olisi tullut. Onhan tässä liukastelu, eikä edelleenkään tietoa millon ovis on ollu vai onko ollu edes vielä... Kai se on vaan sitten sillontällön testattava.
Eilen illalla kyllä olin sitä mieltä, että meillä on jo ihan riittävästi ÄRSYTTÄVIÄ KAKAROITA! ;-) Joskus on niitä päiviä...

Ihanalta kuulostaa siellä Antzin jutut. Toivottavasti lääkärintarkastuksessa kaikki ok.

Onnittelut Katzu tulevasta kummiudesta, ihana juttu!
Tuo äippäpakkaussänky on ihan kiva systeemi. Meilläkin oli kahdella ekalla, mutta hyvin vähälle käytölle jäi, kun viekussa pääasiassa ovat nukkuneet. Niinpä näillä muilla onkin sitten ollut suoraan pinnis reunapehmusteilla.

Tänään taas äksöniä luvassa... Neuvolareissua olis aamupäivällä. Iltapäivällä onkin sitten meillä huusholli vissiin taas oikein harrastustilana :) Ensin meillä taas treenit kaverin kanssa. Ilmeisesti poitsun bändikin treenaa tänään, koska heillä iso esiintyminen ensi viikolla. Illalla vielä neidillä pieni disco kavereille. Menoa ja meininkiä siis riittää! Ja iskäkin kotiutuu tänään illalla. Taitaa olla kyllä väsyä seuraa. Aika hurjat työrytmit+aikaero.

Nyt taidan hetkisen heilutella imuria...

Tehis


 
safiiri,
Toivottavasti Antzin porukka pääsee tänään kotia. Ilmeisesti ei oo pikkuneiti kellastunu, vaikka synty ennen laskettua. Hyvä niin. Meillä mies pitää koko isyysloman just nyt. Onneksi. Hän on ollu älyttömän hyvänä apuna täällä. Kolmonen meinaa nimittäin haluta äitiä kaveriksi aina just sillon ku Nelkkua syötän.

Senora, Ihime voi varmaan matkustaa kotia siinä äippäpakkauksen kevyttoppapuvussa.

Mää kans hörähtelin tuolle pms-jutulle. Noinhan se menee.

Tehis testannu virallisen negan. Senoraa toistaen pahoittelut tai onnittelut.

Täällä pähkäillään pikku hiljaa ristiäis- ja synttärimenyytä. Pidetään Nelkun ristiäiset ja Kakkosen 5-vuotissynttärit samana päivänä vanhemmillani. Kirjakerhosta tuli kiva kakkukirja, josta Kakkonen aikoo valkata mieluisan synttärikakun. Jännitykseksi jää, onnistunko sellaisen väsäämään........

Nyt muihin hommiin. Terveisiä kaikille!
 
senora.
onneksi siinä äippäpakkauksessa on patja mukana.. sitä voi varmaan käyttää ihan alkuun myös pinniksessäkin.. jos nyt sattuu, että meijän huusholliin sellainen kapistus ilmestyy... Vaavisänky on tarkotus vuokrata ja siinähän tulee patja mukana...

Mukavaa neuvolakäyntiä Tehikselle... Vai ärsyttäviä vekaroita.. Toivotaan ny sitte että siihen testiin ei tule haamun haamua parin vuorokauden sisään... ;D
 
Tuuli!
Heh täällä on hymiöity ja tarinoitu taas sivukapalla ;) Hauska tuo PIMS juttu samoin kuin Ässän saama s-posti ko asiasta.

Tehikselle nyt onnittelut tyylipuhtaasta negasta! Tosin kyllä aika outo juttu, kun sulla kumminkin ovistestiin tuli ne viivat... Toivottavasti menkat ei nyt sit huomenna just ala! Olis kyllä kiva olla näkemässä se esitys! Mä en vielä tehny ovistestiä, kun limat hävis. Muutenkin olo on ihan normaali. Ajattelin, et jos ovis oli alkuviikosta, niin nyt on enää turha tuhlata testiä. Katellaan...kumitta ollaan puuhailtu jokunen kerta, mut sit mä "peloissani" kaivoin kumit esiin laatikon pohjalta ja kerran ollaan nyt kokeiltu niidenkin kanssa. Mies tosin totes, ettei ole yhtään kivaa ;) Onhan se erilaista munkin mielestä. Mulla on jälkitarkastus ens viikolla mun omalla gynellä, joten sit varmaan tuo ehkäisyasiakin vähän selkenee.

Ikävä homma tuo mahatauti Niksun esikolla. Toivottavasti kaikki on terveinä sunnuntaina, kun on ne ristiäiset. Oikein ihania ristiäisiä sinne ja kuvia sitten heti suljetulle, kun kerkiät!

Antzin Kirpustakin odottelen jo malttamattomana kuvia! Pääsevätköhän tosiaan tänään jo kotiin? Ihana homma, että Antzin mieskin on niin täysillä mukana hoitamassa vauvaa. Kyl mä olen ainakin omasta miehestäni huomannut, että kyllähän nuokin näihin kääröihin sekoaa ;) Iso mies ja höpöttelee kaikkea puuta heinää. Meille, kun ei tuota tissitakiaista tullut, niin mieskin on tosi paljon syöttänyt Tiitiä iltaisin ja silloin juttelvat miesten juttuja ja miettivät, mikä Tiitistä tulee isona. Aika taivaita hipovat ovat vaihtoehdot voin sanoa ;)

Senora mulla taitaa olla kolme settiä liinavaatteita. Ei niitä tosiaan paljoa tarvitse. Ennemmin ostaisin niitä harsoja.

Oli mukava kuulla, että Ninnillä on tilanne helpottunut ja saat sinäkin huilattua!

Ja Ässä oli räknännyt euroja...kukapa meistä ei... Joko teit päätöstä perhepäivähoitajaksi ryhtymisen suhteen?

Katzu oli päässyt kummiksi. Mitä aiotte ostaa kummilahjaksi? Kukaan ei varmaan ole huomannut mun galluppia, kun viimeksi kyselin, että mitä teidän lapset on saaneet ristiäislahjoiksi? Niin ja monenlaista ohjelmaa on Katzu sullekin jo kertynyt lomaviikolle. Teretulemast vaan tänne suuntaan! Ja mitä oliko se Omppukin lähtenyt sieltä maaseudun rauhasta kaupungin valoihin ;) Heh tuo puunaaminen ja kossuhimo vois vaikka viitata siihen pimsiin...niistä repäisykivuista en sitten tiedä? Pikku herra t oli sitten aloittanut jo maailman valloituksen, kun oli käännähtänyt ;)

Mukava, kun Johannakin oli listautunut! Olikohan vielä muuta taphtumaa täällä, eipä muistu mieleen... Nyt täytyy taas joka tapauksessa mennä tekemään jotain hyödyllistä, kuten lähteä lenkille ja sit kauppaan. Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikistä! Vielä ens viikkoko sulla on Senora töitä?

Tuuli
 
Jazz*
Päivää!

Ompun t:lle onnittelut uudesta taidosta kuten myös Ninnin tyttelille!

Tuulin gallupiin piti jo viimeksi vastata, mutta unohtui. Meillä poitsu sai kummilusikan, sen ensimmäiset euroni setin, auton mallisen säästöpossun, sijoituksen säästövakuutukseen. Hm, jotain muutakin taisi tulla mutten nyt muista. Itse olen aina ostanut kummilapsilleni valokuvakehykset johon saa strategiset mitat kaiverrettua. Esikko sai sellaisen ja olisin kuopuksellekin ottanut kehykset mielummin kuin lusikan.

Höh, meidän pikku m on nyt sitä mieltä ettei äiti saa olla koneella, joten on palattava myöhemmin.

Tein muuten minäkin testin ja negaa näytti odotetusti. PIMSiä täälläkin ilmassa, ryhdyn siis Tehiksen kaveriksi vahtaamaan niitä menkkoja.

Päivän jatkoja!
 
Katzu
Tuulille: en ole vielä oikeastaan miettinyt tuota lahja asiaa. Jahkas nyt ensin selviää kumpi sieltä tulla "tupsahtaa". Yksi kiva juttu minkä olen nähnyt koruliikkeessä on se sellainen pituusmittajuttu, johon saa valokuvia. Niitä vaaleanpunaisia sekä -sinisiä. Varmaankin ostetaan koruliikkeestä joku juttu joka tapauksessa. Kehys tms
 
senora.
Mä oon yleensä vieny kumminlahjana kummilusikan... tai yhdelle taijettiin laittaa valokuvakehys... Tälle viimeisimmälle, jonka kuvakin on suljetulla, laitettiin lisäksi tilkkutäkki... (kun satuin sen halvalla saamaan).

Tuuli kyseli lomista/töistä... Ens viikko on täälläpäin talvilomaviikko, joten olen lomilla & vapaalla ... Sitten seuraavalla viikolla ois 4 päi-vää töitä... jeeeeeeeeeeeeeee!! Mieskin havahtui aamulla kyselemään noita työpäivien määriä.. No kerkiää kyllä varmaan tuskastua siihen että oon aina kotona...

Eilen illalla ei ollu vaatteet vielä kuivia, joten saivat jäädä täksi päivää vielä kuivumaan... PItää ne sit vielä laittaa äippäpakkaukseen ja pestä ne toppavaatteet + muut 40 asteessa pestävät... Sitten vois harkita silittääkö nuo pikkuvaatteet... Oon tänään menossa tuonne naapurikuntaan, joten voi olla että kiepsautan kirpparin kautta... Jos jotai 56 tai 60 senttistä kattelis... ja ne ekat tutit / tuttipullot vois hankkia...

Milloinkahan se uusi Meidän Perhe ilmestyy... Siinä on Sannasta juttua... Kertoili tässä päivänä muutamana, että olivat haastatelleet häntä...
 
Tehotyttö.
Samoin piti vastata tuohon Tuulin gallupiin, mutta unohtui...
Tämä nelonen sai pyöreät kehykset (esikoinen aikoinaan sai just pyöreät, joten olen TOIVONUT kaikille muillekin), kummilusikan, vaaleanpunaisen Mariskoolin (kaiverrus Lahja 29.12.2007), vaatteita, pieni korulipas kaiverruksella, olikohan mutta...

Hyvä hyvä Jazz, päästit meidät sinunkin piinasta! Pahoittelut negasta.
Oma piina kyllä vielä jatkuu, nimittäin tässä vähän selailin vanhoja viestejä ja kalenteria. Olen merkannu nuo kumittomat kerrat nimittäin tässä muistiin, kun tiedän mitä tää mun elämä on ;-) Ovistesti näytti vahvaa vielä 12.2. Ei olisi eka kerta, että ovis tuleekin vasta sen jälkeen, kun on uudestaan tuo viiva vahvistunut! Niinhän se h:kin alkunsa sai! Kumitta ollaan sutistu 16.2., koska ovis piti todella olla ohi jo ajat sitten, heh. Tuosta vajaa viikko mulla oli tosi kovia öisiä vatsakipuja, luulin lorinan alkavan. Voi tietty olla ovista vasta sekin. Joo, eipä tästä tiedä. Uutta testiä siis parin viikon päästä, jollei mitään kuulu. Toisaalta ton testin ois kyllä luullut jo jotain näyttävän, koska mulla nousee ne hormonit tosi nopsaan. Menkkoja siis toivotaan!

4kk mitat neitosella 6,4 kg ja 63cm. Hyvin kasvaa, joten pelkällä äidinmaidolla jatketaan. Menee ihan tasaisesti keskikäyrällä. Vierastamisen suhteenkin meni tosi hienosti, kun otettiin vähän huomioon. Hoidin itse kaikki riisumiset ja lääkäri vähän huomaamatta teki hommelit, kun äiti viihdytti samalla. Ihan lopuksia vasta hoksas, kun lääkäri otti sylkkyyn, mikä oli meininki :)

Voi hitsi Senoralla on työpäivät vähissä! WAU!

Mukavaa viikonloppua, jos tässä ei enää koneelle kerkiä!

Tehis
 
*kapris
noppaa galluppiin, kun on niin kiva g =)
eli poju sai kummilusikan, auton ja jalkapallon mallisen säästölippaan, pyöreän kehyksen, sellasen vaalean sinisen mitan seinälle, johon voi 6 valokuvaa laittaa (musta tosi kiva!), kaiverretun "aarrearkun", babybjörnin sitterin, valokuva-albumin johon voi laittaa kuvan kanteen + kaiverruksen, muumilusikoita ja kirjekuoria .
tyttö sai käytännössä samat, paitsi sitterin tilalle talja...

ihanaa jos Antzi pääsee kotiin tyttönsä kanssa.

nyt jännäilemään kun kummipojan äiti / pojan sylikummi on starttailemassa synnyttämään vauvelia.. =) ihanaa, päästään pian pientä vauvelia katsomaan!!
(toivottavasti ei tule liian kova vauvakuume taas päälle...)

hyvät viikonloput kaikille!
 
*kapris
... ja jatkuu,

eli onnittelut kääntyilijöille !!! hienoa!
meillä poika kääntynyt vatsalleen pariin kertaan, mutta käsi jäänyt alle, lasketaanko sitä??? ei kai... =(

ja negoja testailtu... pahoittelut ja onnittelut. ihan miten haluatte ;)

täällä taas pissin ovistikkuun kun olin kuin rasvattu salama tossa pari iltaa sitten kun hommailtiin ja seuraavana aamuna jomotti NIIN kovin munasarjan kohtaan, että ihan paniikkia meinas pukata. mutta ei tullut haamun haamua tikkuun, eli tuskin mulla vielä mitään on tapahtumassa.
onneksi saan sen kierukkareseptin (onko se reseptillä..? ) parin viikon päästä, niin ei tartte enää jännäillä =)

hienot mitat lahjalla. On hän niin pienempi kuin meidän poju joka painaa jo varmaan kilon enemmän mutta on pituuttakin reilusti enempi.
ja tsemppiä esitykseen.

sitten vielä noppaa..
meilläkin molemmat lapset nukkuneet siinä äippälaatikossa n.1½ kuukautta. tehtiin siihen hieno reunus kankaista, niin oli tosi kivan näköinen.

ja vielä pikku2:lle onnittelut hienosta urakasta (vaatehuoneen siivous/tyhjennys)

ja ninnelle NIIN kateellisena onnittelut uskomattoman hienosta saavutuksesta!! siis 4kg neljässä viikossa??!!! mun täytyy varmaan myös aloittaa maidoton... ei tästä muuten tule mitään. mulla saman ajan saldo on tasan kilo... =((((
no, parempi noin päin kuin että olisi noussut..

nyt pakko mennä.
 
senora
Kai tässä pitää sit käydä tuossa paikallisessa kangaskaupassa kattelemassa millaisia kankaita siellä olis. Jos sen lootan sitte reunustais... Edelleen harmittaa kun tuli otettua se 4 mk rahana ja kutonen jäi toikkariin... :) Ihan oikeesti mä oon surkee ompelutöissä... Ideointi ehkä onnistuis mutta sit itte ompelu... huh huh.. Ei kai sitä pientä ihan pahvisenäisessä lootassakaan viitti nukuttaa...

Jazzkin oli testannu negan... kummatkos sinne laitetaan... onnittelut vai pahoittelut??
Kapriskin liukastellut liukkailla... Varokaa / varrotkaa vaan ettei tuu vahinkoo... ;)

kohta tää lähtee käymään ostoksilla...

Ihanaista viikonloppua kaikille!
 
safiiri,
Meitä kans pyydettiin kummeiksi. Sille ystävättäreni pojalle, joka syntyi helmikuun alussa just laskettuna päivänä. Ristiäiset on pari viikkoa meidän jälkeen. Kummilahjoista: jokainen on saanu hopeisen valokuvakehyksen, johon on kaiverrettu nimi, syntymäaika ja strategiset mitat. Nämä mää oon aina toivonu. Ja toivomuslistalla on ollu aina vauvakirja. Muuten kummit ja muut ovat saaneet hankkia mitä haluavat, kuten kynttilänjalkaa, valokuva-albumia johon laitetaan kanteen kuva, kääröä johon laitetaan sisälle kastetodistus, autosäästölipasta, vaatetta, lelua.
 
senora
Huomenta täältä lumisateesta ja 10 asteen pakkasesta...

Ei käyny sit Antzi eilen palstalla, eikä kuulunu tekstriakaan... Taitaa pitää kiirusta...

Shoppailureissu kirpparilla oli oikeestaan aika antoisa... Sain muutaman bodyn ja potkarin... Yleensä oon ostanu valkeita kuviollisia, nyt oli pakko ostaa sellainen vaaleanpunainen body ...Esittelin vaatteet miehelle ja ainoa kommentti oli siitä vaalean punaisesta että tuo on komia... Sit sain hoitoalustan ja täkin(jota aion käyttää vaunuissa / lattialla... ja yhden setin vuodevaatteita (3 lakanaa, tyynyliina ja pussilakana).. Eli nyt noitten puolesta sit pärjää... Mistä muuten saa ostettua niitä muovitettuja froteita?? kaupasta tietenkin, onko normaalia market-kamaa vai meneekö lastentarvikeliikkeeseen. Aattelin kun sen froteen laittaa lakanan alle, ja jos joku vahinko sattuu, niin sehän menee pesuun... jos ei kerkee kuivua, niin ois vaihdonvara... Sitte oli ihan pakko ostaa sellainen kokoontaitettava Ikean säilytyskori.

Kaupasta sitten ostin sen ekan tutin... Tuttipullo jäi vielä sinne hyllylle...

Kivoja kumminlahjoja otte saanu... Tuota vauvakirjaa minäkin mietin... Toivottavasti joku sen sitten tuo, meinasin nimittäin kirjaosastolla pistäytyä ja ostaa jo valmiiksi. Jotain oon kirjoitellu odotusajasta muistiin Vau-kirjaan... mutta tosi monta viikkoa on menny ilman muistiinpanoja. Uusimman kaksplussan ostin, kun siinä oli vauvan ekasta vuodesta... Pakko kai tässä on vähitellen alkaa lukea tuosta hoitamisestakin... Eilen kävi jo muutama työkaveri kyselemässä että vieläkö lomaviikon jälkeen nähdään... Joo nähdään... Kai sinne työpaikalle pitää sit kakku väsätä viimeiseksi työpäiväksi... Taidan kyllä tyytyä kuivakakkuun... Täytyy kattoa, missä vaiheessa ennättää leipoa... nythän ois viikko aikaa... jos leipois pakkaseen ja sit sulattais...
 
safiiri,
Päivän pikapistäytyminen linjoilla. Aamupalakuviot loppumaisillaan. Odotellaan vanhempiani saapuvaksi käymään. Aikovat ottaa Ykkösen, Kakkosen ja Kolmosen makkaranpaistoretkelle. Mää ja Nelkku jäädään koiran kanssa kotiin (mulla oli yöllä kuumetta, mutta nyt aamulla ei enää. kurkku hieman kipeänä). Mies koulunpenkillä.

Nyt menoksi.
 
Tuuli!
Huomenta! Ikävä kuulla, että Safiirillekin pukkaa kuumetta ja kurkkukipua...pikaista paranemista sinne! Ja mukavaa, että tekin pääsette kummeiksi!

Senorahan oli ehtinyt tehdä vaikka mitä hankintoja. Oikeassahan miehesi oli, sillä onhan vaaleanpunainen komia väri ;)

Mäkin olen toivonut sitä vauvakirjaa ja mun sisko lupas sellaisen ostaakin. Muuten en sitten oikein tiedä; kummit ovat kyllä kyselleet, mutta olen sanonut, että päättäkää itse...varmaan saadaan sitten 3 kehystä ;) Musta tuo Lahjan saama Mariskooli kaiverruksella on kiva idea. Tuommoisesta mitasta en olekaan kuullut. Ei ole tainnut olla siihen aikaan saatavilla, kun minä olen viimeksi ollut kummilahjaostoksilla.

Johan minä sitä jo ajattelin, ettei taida olla Tehiksen nega vielä kirkossa kuulutettu :D No mutta siellä kuten myös Jazzilla odotellaan ensisijaisesti kumminkin niitä menkkoja vai?!?

Toi Kapriksen rasvattu salama naurattaa mua vieläkin...mut nyt on pakko mennä. Mies taas huokailee, kun pitäis lähteä "kylille". Tiiti sen sijaan makoilee tyytyväisenä sitterissään. Sekin on tajunnut kuinka mukava paikka se itse asiassa onkaan ;)

Viikonlopun jatkoja ja terrkkuja kaikille! Niin pääsiköhän se Antzi kotiin vai ei?

Tuuli
 
Niksu1
Onpas täällä taas tekstiä. Pikaisesti piipahdin laskuja maksamaan kun perheen miesväki nukkuu rankan yön jäljiltä. Meillä esikko siis sairastui keskiviikkona, oksensi koko armaan iltapäivän, illan ja alun yötä. Torstaina oli jo paremmassa kunnossa, eilen tosi aktiivinen, kunnes sitten viime yön oksenteli jälleen. Mulla iski sama vika eilen aamulla varhain, mutta meni jo onneksi ohi - nyt on enää inasen huono olo enkä ole syömään uskaltautunut. Kuopus on onneksi kunnossa, samoin mies (joka tosin kotiutui työreissulta vasta eilen illalla eli on sit todnäk. huomenna kipeänä). Myös kummeista yksi on sairastunut viime yönä ja varmaan se toinenkin saa taudin. Jos tästä nyt mitään positiivista haetaan, niin parissa päivässä painoa lähtenyt multa n. 3,5kg.....=7

Hitsiläinen, saa nähdä miten meidän kastajaisten nyt käy. Kun ei viitsisi varuiksi peruuttaa koko tilaisuutta..... Hmph.

Nyt ei jouda kenenkään juttuja kommentoimaan, sorry siitä. Paremmalla ajalla sitten...

Leppoisaa ja tauditonta viikonvaihdetta kaikille säädyille!

Niksu ja ännät...
 
Jazz*
Niksulle ja perheelle pikaista paranemista! Peukut on pystyssä että kastajaiset onnistuvat !
Samoin myös paranemisia Safiirille!

Viestini ovat tulleet niin omanapaisiksi että ihan hävettää. Nyt ei tälläkään kertaa kerkiä eikä kykene enempää. =( Kävin eilen lääkärissä tämän pitkittyneen flunssan vuoksi. Mitään varsinaista tulehdusta ei kuulemma ole, mutta hengitys on pitkittynyt. Whatever that means?! No, sain antibioottikuurin ja vaihtoehtoja lääkkeelle ei ollut kovinkaan montaa kun olen allerginen penisilliinille ja imetän. En tiedä onko sitten antibiooteista johtuvaa vai onko tännekin eksynyt se pirun oksutauti, sillä heräsi puoli kuusi kauheaan mahakipuun ja kävin sitten kuudelta oksentamassa. Vatsa on todella kipeä ja koko ajan oksettaa, mutta en sen aamuisen jälkeen ole enää käynyt pönttöä halaamassa. Uskotte varmaan että alkaa jo kypsyttämään tämä sairastelu.

Tehistä en pahoitellutkaan/onnitellutkaan negasta, mutta kuten Tuuli tuossa jo kommentoi niin eipä taida se nega ihan varma vielä olla. Tsemppiä kovasti tämän päivän esitykseen!

Mun negaa ei tarvitse pahoitella sillä se oli enemmän kuin odotettu ja ehkä jopa myös jollain tasolla toivottukin. Toki me siitä kolmannesta lapsesta haaveillaan, mutta ehkei kuitenkaan ihan näin pian.

Nyt on mentävä sohvalle pitkälleen. Ihanaa viikonloppua ja halauksia teille kaikille!
 
Tehotyttö.
Tosi nopsaan heittemässä terkkuja nettikamuille :)

Voi kurjuus Jazz tuota tautia. Ja samoin sinne Niksun suuntaan...

Isäntä saatiin onnellisesti kotiin reissultaan ja ollaan tässä jo tänään syöty lounasta kiinalaisittain :)
Nyt menen laittamaan meikkiä naamariin. Onkin tosi nätti meikki varppina, sinistä ripsaria jne :) Se on sitten vapaailta. Meinaan kävästä imettämässä ennen ysiä ja sitten olen loppuillaan vähän vapaammin. Otan pari juomaa, joten auto jää kotiin siinä vaiheessa. Tarviin lasin jotain, jotta pokeri pitää ;-) Ennen meikkiä taidankin vähän lypsää...
Kivaa lauantain jatkoa!

Tehis


 
gia
Senorakin tehnyt paljon valmisteluita vauvaa varten:) Kirppareilta voi kyllä hyvin löytää hirmu edullisia ja hyvä kuntoisia vaatteita. Meilläkin on muutamat potkarit ja haalarit ostettu kirpputorilta.

Onkos kellään antaa vinkkejä mistä pinnasängyn patjaa kannattais katsella? Ja onko petari hyvä hankinta? Netanttilasta kävin katselemassa ja hinnat oli mitä oli.. Halvin joka on tullut vastaan oli Hobbyhallilla 29,90.

Eilen käytiin katsomassa parhaan ystäväni vauvaa.. Oli kyllä niin sulonen ilmestys. Mies ei vaan uskaltanut ottaa syliin, sillä on kuulemma K-1.v rajoitus..

Jazzille voimia sairastelun kanssa.. Mulle tulee hirveän huono-olo antibiooteista, joten saattaa sullakin johtua tuo oksentelu siitä. Oon yrittänyt syödä gefilus-tuotteita antibioottikuurin ajan.

gia 26+1
 
Ninnieijk
Kapris..kannattaa jättää pois voi, kerma, juustot, jäätelöt ja suklaat..ja syödä paljon kasvirasvoja. Eiköhän se niiden poisjättäminen ole kilot vienyt :)

Luin yhtä allergia artikkelia, siinä oli että tota täysin maidotontadieettiä ei sais noudattaa kovin pitkään, muuten vauvan allergia voi kehittyä vielä pahemmaksi. Eli kannattais pikkuhiljaa lisäillä ruokavalioon pienissä erissä maitotuotteita. Elimistöä pitää pikkaisen ärsyttää, jotta se toimisi..lukuun ottamatta näitä kellä on todettu erittäin paha allergia. Niin ja soseet tulisi aloittaa ennen puolta vuotta, koska muuten allergian riski kasvaa.

Mulla on muuten ollut pidemmän aikaa sellanen fiilis, et senoralle tulisi tyttö!

Käy hieman kateeksi Tehistä..jotkut pääsee tuulettumaan. Mäkin haluun..Tekisi kyllä hyvää pieni irtiotto, mut katsotaan joskus muutaman kuukauden päästä.. En ole muuten ottanut yhtään alkoholia koko imetysaikana. Viimeksi vuoden 2006 puolella. Ei nimittäis ole mahdollista, kun tyttö tunnin välein tissillä edelleen, vaikka kiinteitä vetelee.. Oisko vain tutin tarvetta? mutta tuttia ei suostu syömään vaan minä olen se tutti.

Löysin muuten kirppikseltä edullisesti triptrap tuolin, pehmusteet vaan pitäis vielä jostain tekaista..taidan tehdä ite, kun kaupassa maksaa 29 eur.

Oudon hiljaista, kun mies nukuttamassa IsoaTypyä ja pieni nukkuu kanssa..toistaiseksi.

Hyvät lauantai illat!
 
antzi*
Pikaisesti vain tulin moikkaamaan! Kiireisenä pitää tuo pikkuneiti... :) Kiitoksia kaikille onnitteluista! Tällä kaikki ok, mutta vähän huolehdin tuosta kirpun syömisestä. Maitoa ei (kai) tule tarpeeksi, koska kirppu ei ime kauaa ja kun lopettaa niin kaipaa lisää maitoa. Korviketta menee 40ml kerralla, en sitten osaa arvioida paljonko sieltä rinnalta tulee. Mutta tuskin tuo nälkään kuolee, kuitenkin 1-4h välein haluaa ruokaa. :) Pitää pyytää että seurataan neuvolassa aluksi vähän tiheämmin tuota painoa.

Mutta nyt suihkuun! Käyn lisäämässä suljetulle pari kuvaa, muuta ei nyt kerkeä. :)

Antzi ja kirppu 4vrk
 

Yhteistyössä