Ex-kermit 23 - helmikuu

  • Viestiketjun aloittaja uusi lista
  • Ensimmäinen viesti
Omppu75.
Terkkuja Hesasta :)

Antzille ja pikkuiselle tervetuloa kotiin! Ihania kuvia tosiaan tulokkaasta!

Jazzkin lisännyt ihanat otokset! Mikä sun vointi on, toivottavasti parempi! Voimia sulle ja pikaista paranemista, sairastaminen on kurjaa, varsinkin kun hoidettavana on pieniä lapsia. Ja sulla kun on pitkittynyttä tauteilua takana..

Toivottavasti Niksu saatte kastajaiset pidettyä. Ja toivotaan, että uusilta tautitapauksilta vältytään siellä.

Hih, vähänkö huvitti itteäni, kun luin Tehiksen kirjoituksesta jotain, että pitää vielä vähän kumia heilutella :) Kutimiahan siinä luki... Kiitos vaan ajankohtaisesta raportista torstai-iltana! Niin, kuten todettu, sun kohdalla kaikki mahdotonkin tuntuu olevan mahdollista, joten ei me uskota, ennen ku nähdään, joko veriset haaremihousut tai kaks viivaa rtestissä! Mitään välimuotoja ei noteerata tässä hommassa :)

Mikäs Safiirin olotila, toivottavasti ei flussa puskenut päälle!

Mitähän vielä..jouduin tossa kodinhoitohommiin sen jälkeen, kun olin lukenut kaikki jutut, niin enhän mä enää muista. Hesan reissu meni tosiaan kivasti, mutta onhan toi reissaaminen rankkaa, vaikka tavallaan kotona olinkin. Pikku t nukkui pisimmän pätkänsä tähän mennessä viime yönä, reilut 5 tuntia. Mut kyllä mä hattua nostan kaikille teille, jotka asutte kerrostalossa! Musta ei olis enää siihen. Kaikki äänet kantautuu ylhäältä (äitini yläkertalainen harrastaa rumpujen soittoa) ja alakerrasta (siellä asuu äiti kolmen teini-ikäisen lapsensa kanssa. Kuulinpa jopa, että yks lapsista ei ollut syönyt mitään koko päivänä =D). Kaiken lisäks kun rattaita ja vaunuja ei uskaltanut eikä voinut jättää rappukäytävään, verkkokellarista puhumattakaan (ne putsataan vähän väliä), niin ne piti tietenkin raahata asuntoon sisään, onneks vaan toiseen kerrokseen. Ja kun kyseessä on kohta kolmekymppinen talo, niin ilmanvaihtoa ei ole. Tai on, ikkunat auki, mutta eihän niin voi tehdä, kun on vauva. Että silleen. Mutta, olipahan vähän erilaista toimintaa parina päivänä :)

No niin, perhe ahdistelee taas, joten mentävä on. Huomenna mulla alkaakin melkein viikon "loma" t:n kanssa, mutta kerron siitä sitte myöhemmin.

Omppu ja teet
 
pikku2
Öykyöpeli täällä taas..

Siivousurakka on onnellisesti ohi.. ja isäntä yllätetty iloisesti. Perhe oli reissusta tullutta miestä vastassa uikkareissa ja huusholli siivottuna.. Katto meitä kun aaveita kun astu ovesta sisään, mutta esikoinen oli niin täpinöissään että isäntäkin riisu rantatamineisiin ja tuli "leikkiin" mukaan.. Siinä sitten naposteltiin pizzaa, vesimelonia, viinirypäleitä ja hedelmäsalaattia olohuoneessa.. jne. KIITOS TEHIS IDEASTA !!!

Ihania kuvia oli ilmestynyt suljetulle.. pitäs taas joku päivä kyetä.. ; )

Senoralle: Muovitettua froteeta löytyy ainakin kangaskaupasta ihan metritavarana ja useampaa väriä.. Meillä on käytössä useampia.. käteviä tuossa hoitopöydälläkin muovipehmusteen päällä niin ei tunnu lapsesta alunen kylmältä kun pyllyä joutuu pesemään jne. Ja tuolla vauvauinnissa ja hoitolaukussa se on oiva hätävara.. voi sitten hädän tullessa vaipan vaihtaa missä vain.. Suosittelen lämpimästi !

Täällä on taas pitkästä aikaa heiluteltu peittoja eilen sekä tänään ja "paljaaltaan"..

Jaahas.. jos vaikka kävis vielä etsimässä ideoita sivubisnekseen, ettei tarvis lähteä töihin vielä vähään aikaan.. Isäntä meinaa nyt lähteä vielä sinne opiskelemaan ja sitten on kuulema minun vuoro.. Mitähän tässä keksis.. ei meinaan mieli tee yhtään kaupan kanssalle..

Palailemiseen..

Pikku2 ja päristelevä herkuttelija 5kk
 
Niksu1
Pikaisesti (as usual...) pakko käydä täällä hihittämässä että meidänkin huushollissa alkoi kumiton kampanja tänään... Saas nähdä koska ne kuvitellut oireet sitten ilmestyvät, edelliskierroksella todella nopsasti... =) Ja jee, esikko vaikuttaa ihan hyväkuntoiselta jo ja isäntä on ehkäissyt mahataudin saamista parilla konjakilla. Ehkä me saadaan lapselle nimi sitten kuitenkin täräytettyä aikataulussa. Laitan hu-illalla sitten suljetulle jotain kuvia, jos vain suinkin ennätän. Nyt nukkumaan, öitä.
 
senora
Luppoisaaa sunnuntaita!
Anztille tervetulotoivotukset kotiin... Harmi kun maitoo ei tuu, mutta onneksi noi korvikkeet on keksitty. Mutta jospa ajan kanssa sitten... Menee varmaan jokunen aika ennen kuin vauva-arki alkaa rullaamaan... Ihan täydellistä raporttia viikon keikasta odotellaan.

Ninni... toi sun tyttöolo on ihan oikea... Just eilen muistelin, että oonkohan edes koko rakenneultrasta kertonu täällä mitää... kun se joulunalusaika oli sellaista kuin se oli...Eli kysyttiin sukupuoli ja tytönhän se lääkäri oli näkivinään... Mutta varotteli ostamasta kaappeja täyteen vaaleanpunaista... kertoili että vaaleanvihreä ja keltainen ovat hyviä värejä... :)

Onkos Niksun kumiton kampanja nyt sitten sitä että vauveli saa tulla?? Onnea yritykselle...


MItenkähän Tehiksellä show meni eilen?? Videota odotellessa olis kiva nähdä edes pari kuvaa..

Pikku2:lla ollu rantailtapäivä olkkarissa... Kiva että mieskin tuli sit biitsille mukaan... Kiva välillä höpöttää...

Hitsiläinen noita mun sormia... ovat ihan tönkköinä... ja niveliä kolottaa.. TUnnin verran oon niitä koittanu saada hereille, mut ei oikein onnaa... Eilen kävin mun veljen luona selvittämässä välejä... Maanantaina oli se perunkirjoitus ja sen jälkeen ei olla oltu yhteyksissä... Taijan käydä antamassa tilanneselvityksen tuonne suljetulle. Kaikki meni hyvin... kerroin sit hänelle, kun konjakkia tarjosi, etten elokuun jälkeen oo viinaa ottanu. Rupes laskemaan kuukausia elokuu syyskuu... ja sormet heilui... oli se aika hyvän näköinen... Tuumas, että aika pitkä aika ja onko mies ottanu.. On se ottanu.. No mikset oo?? No oot varmaan tuolta kyliltä kuullu? en oo --- Oon tätä mahaa kasvatellu... Jaa tuleeko teille lapsi? juu... toinen oli ihan hoomoilasena... Olipa uutinen... Pyysin ettei kerro muille sisaruksille - vaikka toinen oli kyl sitä mieltä että pitää niille kertoo... Lupas sitte olla kertomatta, kun sanoin, että me kerrotaan sitten kun kerrotaan...
 

Yhteistyössä