EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

  • Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti
Tehotyttö.
Hähää, pakko käydä tän kautta. Illan viimeinen vai aamun eka?

Sen sijaan, että oltais nyt ehkäisemässä jouluvauvaa, päätti muut hoitaa sen puolen. Ensin heräs neiti syömään ja sitten Hoo yskimään ilmeisesti kurkunpääntulehdusyskäänsä. Sitä nyt surffailemaan vielä tulin.. Piti tsekata nuo ensiavut, höyryssä jo käytiin. ARGH näitä tauteja!
 
senora
Mukavaa maanantaita!
Tänään eletäänkin sitten viimeistä päivää... Huomenna on suuri paljastuspäivä... Viikolla miehen sukulaistyttö soitteli miehelle ja pari kertaa mies kommentoi juttua luuriin, että emäntä puistelee päätää... Sanoin sit puhelun loputtua että enhän mä virallisesti oo kotona... Pisti epäilyttään sukulaisten välistä liittoa, eli et mies on tälle kertonu, ja ovat sopineet että toinen on kuin ei tietäiskää.. :) Onkos muilla aprillijuttuja suunnitteilla??

Vai Tuulilla turvotusta... hmph.. Onko se sun haava pystyssä vai poikittain?? Kyllähän se arpi vaalenee ajan oloon, muttei sitä näkymättömäksi saa.

Tehiksellä tautia liikkeessä... Toivottavasti höyryhengitys auttaa... ainakin se helpottaa...

Antzilla ollu jo ristiäisetkin... Täytyypä käydä kurkkimassa nimi...

Koitahan Sonia saada itestäsi irti toi suljetun jäsenyyden anominen. Kuten Kauriskin... Eikös se ollu sit niin, ettei mitään ylimääräisiä ohjelmia tarvita... kun vain ekaks hommaa itellee hotmail-osoitteen... Josta tuli mieleen, että pitäis kai miehellekki hakee hotmail-osote... Sillä on ollu luukku, mutta käyttämättömyyden vuoksi se on sit lopetettu.

Päivän päälle vois taas mittailla tuon mahanympäryksenkin... Saiskohan tänään nuo lipastojen paikat vaihdettua. Sais ihimeen vaatteet lipastoon... Toisaalta sitä ootellessa vois leikata tapetista lipastonlaatikkojen pohjalle suojapaperit. Meillä on tuollainen kiva tapettivarasto, 1-2 samanlaista tapettirullaa... useimpia vain yksi. Siitä on kiva ottaa aina kun askartelee (eli tosi harvoin)

senora ja ihime rv 37
 
Katzu
Huomenta

Jestas kun nukuin huonosti. Yöllä piti vatsakipukin hereillä, siis minun mielestä suolistosta johtuvaa. Piti käydä välillä wc:ssäkin helpotuksella. Sit kyttäs kelloa, koska pitää nousta jne.
Mutta enää 7 herätystä töihin. Työkaverikin sai minut pahalle päälle heti kun tuli töihin :(

Senoralla tänään lipastoprojektia tiedossa :) Mä ostin just pari muovista säilytyslaatikkoa, johon laitan toppa-asut yms sellaiset siististi odottamaan.

Tehiksen suuntaan peukkuja myös täältä että taudit helpottaa nopeasti.

Pakko jatkaa aherrusta....
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Hohhoi, huonosti nukuttu yö. Ei tuo onneksi äityny pahaksi, mutta kuulostaa kyllä just kurkunpääntulehdukselta. Meillä kerran aikasemmin ollu, esikoisella n. 9kk iässä. On kyllä ilkee tauti kans. Väkisinkin menee yöunet, kun toisen hengitystä kuuntelee.
Ilmeiseti hookin oli lauantaina kipee. Oli koko päivän kränä ja jopa itkikin oikein. Illalla laitoin supon ja eilen oli taas ok. Aika hyvä suoja kyllä tuo äidinmaito ilmeisesti, kun taudit menee tosi vähällä, onneksi!

Voi Katzukin joutunut kukkumaan.. Tää kellojen siirtokin kyllä aina vähän sekottaa kuvioita. Eipä sulla enää montaa herätystä ole, voi vitsi! :)

Ahkeraa päivää Senoralle. Kivoja tollaset pienet projektit, jos saa rauhassa touhuilla..

Mulla oli kans viikonloppuna yksi "pieni" projekti. Viimein ne valokuvat alkaen vuodesta 2004 :-/ Tolle Hoolle jo tein aiemmin oman albumin, mut perhealbumit oli laittamatta. Nyt on valmis projekti ja illalla tein jo uutta teetettävää cd:tä. Viimein saa hoollekin sen albumin.
Samalla tossa muuten törmäsin taas noihin kuviin, joissa olen laiha, yäk. Olen varmaan joskus paasannukki, että 60kg on mulle minimi. Taidan laittaa teillekin näytille suljetulle, miltä näytän 58-kiloisena, niin ymmärrätte mun omituiset paasaukset :-D Jos löydän jostain kansiosta...

Täytyykin kohta vielä vähän jatkaa tota hommaa, niin saa lähtemään ifille. Olikin taas kuvat 9 senttiä siellä.

Palaillaan,
Tehis
 
safiiri,
Heh, pitäisköhän mun laittaa näytille, miltä näytin 53-kilosena :-D Ja mittaa meikäläisellä 170cm :eek: No, siinä hääkuvassa oon 65kg. Ottakee siitä 13 kiloa mielessänne pois...

Maanantaita sitte vaan jokaiselle. Nelkku tahtoo ruokaa..... On mentävä taas saman tien.
 
Tehotyttö.
Meinaatko Katzu, että tuo on siis alhainen? ;-)
Mulla kun on ollu luokkaa 90/50 raskausaikana ja vielä jälkitarkastuksessakin. Ja mulla se ei tunnu missään, outoa! Sen verran viiru olo vissiin aina :-D

Niin, tuo painoasiahan on muutakin kuin se mittarilukema. Minäkään en näyttänyt yhtään pahalta 56-kiloisena häiden aikaan, kun ikää oli 23v. Varmaan moni pitää mua ihan pöpinä, kun sanon, että yritän pitää painoa päälle 60kg :) Kai se on ruumiinrakenteestakin ym. kiinni, mikä on se ihannepaino. Mulla se ei nykyisin ainakaan ole se 58kg. Käykää vaikka kauhistelemassa :-D Ennen hoon odotusta painoin kans sen 60kg ja tosi moni sanoi, kun aloin pyöristyä ja kiloja kerryttää, että olen kaunistunut. Nyt paino on pysyny siinä 62kg:ssa ansiokkaalla suklaansyönnillä!
 
Tehotyttö.
BYÄÄÄÄH, kaikki muut on tietty nauttimassa tuosta ihanasta kevätauringosta pihalla, kun on niin hiljasta täällä. Me taas virutaan täällä sisällä. Niin ja Omppu kiillottelee paikkoja... Mä en kyllä muuten siivonnu Tuulia varten sillon oikeastas sen kummemmin lainkaan, mut onneks olikin pimeetä aikaa :)

Mitähän hoo tuumaa, kun meinaan jättää hänet pois illan yliopistoreissulta... Just lypsin pulloon taas sen verran, että pärjää. Luulen kyllä, että häntä ryhmässä kaipaillaan ;-)
Tosin mulla nyt sellaset suunnitelmat, että tekis mieli heittää koko lisurintekele roskakoriin. Eilen kypsyteltiin mun yritysideaa vähän isännän kanssa. Siinä nyt ei varsinaisesti lisensiaatin tai tohtorin papereita tarvita ;-) Olen pitkään muhitellut tuota ajatusta, sillä olisi kiva tehdä sitä mistä todella tykkää. (Ja yliopistomaailma ei todellakaan ole mun juttu, senkin tajusin vasta kun sinne taas aikuisemmalla iällä sisään astuin uudelleen.) Vähän tässä ajatus, että syksyllä kun jään hoitovapaalle, niin alkaisin tuota ideaani toteutella.. Katsellaan! Täpinöissäni olen, täytyy myöntää :)

Jaahas, ehkä tämä pätkä monologia taas riittää...
 
gia
Jestas sentään.. Senoralla on niin paljon viikkoja, että saattaa lähtö tulla millon vaan.. Miten tää aika vierähtää näin nopeasti?

Senoraa korjaan sen verran, että suljetulle ei tarvitse hotmailin osoitetta. Mulla ainakin onnistui yahoolla, joten eiköhän nuo kaikki yleisimmät toimi.

Ompas Katzulla ja Tehiksellä alhaiset verenpaineet.. Ja Katzulla enää muutama työpäivä jäljellä:)

Pikku2 tampereen reissu kuulosti oikein mukavalta:) Ne delfiinit on aivan ihania..

Tänään olis ohjelmassa ompelemista ja siivousta. Mies saa kyllä hoitaa imuroinnin ja raskaat hommat.. En halua alavatsa kipuja takaisin, joten yritän tässä vältellä kaikkea rasittavaa.

gia 30+3
 
Tehotyttö.
Pakko tulla hehkuttamaan vielä... Siis mittari näyttää +10 astetta ja varjon puolella! WOU!!! Taidan mennä juomaan terassikaffeet tonne auringon puolelle :)

Siivousiloa Gia! Mies hommiin vaan :)
Meilläkin isäntä eilen imuroi ja pesi lattiat, kun emäntä väänsi vaan valokuvien kimpussa. No, mulla oli kyllä niin poikki olokin vielä tän flunssan takia...
 
Omppu75.
Huh hellettä! Täälläkin varjossa kympin asteet. Autoon meinasin sulaa untsikka päällä =D

No voihan höh kun siellä Tehiksellä taas/yhä sairastetaan! Pikaisia paranemisia. Yöllä muuten mietin sitä sun sijoistuskohdetta. Mites olis hopeinen kynttelikkö? Nehän maksaa ihan sikana ja on tosi komeita. Jos tykkää..

Heh, mäkin ehdin jo innostua, kun ihan ekaks silmiin osui Tuulin kirjoitus ja siitä kohta jossa onnitteli Kaprista listautumisesta! Piti äkkiä kelata taaksepäin, että missä viimeisin lista..No, sattuuhan näitä, itse kullekin. Mutta tää nyt oli kyl jo toinen moka lyhyen ajan sisällä Tuulilta (.."hyvää torstaita" ). Onkos Tuuli kuullut koskaan raskausdementiasta, HEH =D ?? Hih hih!

Voi hitto ne valokuvat! Niitä olis täälläkin, teettämättömiä joulusta -05 asti!! Kiva pikku urakka, pienennellä niitä ensin, että saa levylle mahtumaan...

No, ei voi mitään, pakko lähtee hommiin. Sitä kiillotusta ja puunausta, you know ;) Puhumattakaan siitä armottomasta leipomisesta ja laittamisesta =D

Nautinnollista päivää kaikille (no kyllähän mä nyt vielä tänne ennätän, kohtahan se on päiväkahviaikakin..)
 
Tehotyttö.
Parempi juoda kuiteskin nää kaffeet täällä, ettei tauti pitkity..

Raskausdementia, Omppuhan sen sano. Tuulilla on raskausdementia! Omppu, mitäs jos hankit testin odottamaan ja pakotat sen naikkosen testaamaan :)
Mä olen edelleen sitä mieltä, että Tuulilla ois pitäny menkat jo alkaa...

Niin, noista taudeista. Mahtoikohan joku tässä todeta, että meillä tosi vähän sairastellaan :-/ Hoolla ei tähän mennessä ole ollu ku jotain pieniä nuhia ja nyt sit pääsee oikein urakalla potemaan. Onneks tuo ei nyt mitään pahaa hengenahdistusta heittäny ja taudin pitäis nopsasti mennä ohikin.

Omppukin sitten vaan valokuvaurakan kimppuun! Se on mun mielestä tosi kivaakin, kun vaan saa alotettua. Suuri helpotus on se rullassa oleva valokuvateippi! Olen ennen aina niillä tarrakiinnikkeillä laittanu. Toi on paljon nopsempaa. Mutta se työ ennen ku saa ne paperille asti on oma lukunsa...

Ihana, Omppu ottanut oikein yötyöksi tuon meidän sijoituskohteen :-D Ei sun tarttis! Hyvä idis tuokin. Nyt menee jo valinnan vaikeudeksi...
Olen siihen koruun nyt tässä ollut vähän kallellaan. Ja varsinkin se Lapsi-koru kutkuttaa :)
 
Tehotyttö.
Ai nih, vielä unohtu mainita, että mun rv:t on 25 :-D Ainakin eilisiltasten kokovartalopeilailujen perusteella... Mistä h****stä tällaset turvotukset on plajahtanu? Omppu, mites siellä etenee???
 
Omppu75.
Kahvitauko :) Ei kai noi pölyt tuolta mihkään karkaa..

Juu turvotus jatkuu. Eilen näytin jo miehellekin, että kato nyt, eiks oo nätti masu.. ja sit kun oireena on toi yövalvominen (ei teestä johtuvaa) ja unettomuus. Nenäkin ehkä vähän tukossa.. ja hirvee väsymys sitte kuitenki. Tiedä vaikka Tuulin kanssa yhdessä tehtäis huomenna testejä täällä ;) Kauheeta oikeesti, ensin vitsailla täällä ja sit jos kajahtaiskin omaan nilkkaan!
 
safiiri,
Ulkoa tultu. Aurinko paisto jossain vaiheessa mutta onneton katos sitte. Ja tuuli niin että sai tehhä välillä tosissaan töitä että pääsi eteenpäin. Pörrökarvainen koira on hauskan näkönen ku se puskee vastatuuleen turkki taakse sojottaen :)

Pitääkö muuten valokuvia pienentää ennen levykkeelle siirtoa? Saako valokuvaliike niistä sitte selvää? Terveisin eräs, jolla on kans monta sataa kuvaa vain ja ainoastaan koneella... Ja urakka eessä.

Senoralle pienen pieni välikommentti, että meidän kolmonenhan synty 37 ja jotain viikoilla....... Joko se kassi on pakattu? Äkkiä pakkaamaan jos ei oo ;)

Mitähän liikeideaa se Tehis suunnittelee? Nyt iski uteliaisuus...

Katzun äippäloma lähestyy vinhaa vauhtia. Siittäpä ei sitte kauaa mee ku oot laitoksella.

Jokohan mää onnittelin Kaurista virallisesta listautumisesta? Jos en niin nyt sitte.

Sonialta piti kysymäni että teikäläisetkö aikoo alkaa rakentaan? Meillä on vähä sama mielessä. Ollaan puoliksi leikillään ja puoliksi tosissaan katsasteltu näiden seutujen tonttitilannetta. Tästä hiukan pohjoiseen oleva kylä vois olla aika jees.

Oli tosiaan sievän nimen saanu Antzin tytär!

Ja vielä piti todeta että hyvä jos Gian outo vatsaolo on hävinny.

Nyt jos hakis kupposen kahvia - Nelkku näyttää vielä nukkuvan.

 
Omppu75.
Nii tosiaan se Tehiksen liikeidea.. ihan kuin olisit joskus jossain maininnut, mutta en saa kyllä nyt päähäni?

Ja Antzin tytölle onnittelut kivasta nimestä! Arvatkaa vaan, kellä pyöri levy lautasella viime yönä, kaikki neljä nimeä taukoomatta =D Mikähän vika mun aivoissa on, kun mulla useesti yöllä pyörii joku biisin kohta tai joku rämpytys mielessä, tai niin ku nytte noi nimet?? Varmaan aina se, mitä viimiseks aattelee, ennen kuin kuvittelee pääsevänsä nukkumaan..
 
Tehotyttö.
Tää on tosi järkevää tulla tänne roikkumaan, kun on niin rauhaisaa... Aivan ku ei muuta tekemistä olis! Pakko mennä kohta laittamaan sapuska uuniin, että saa isäntä sitten ruokkia mukelot.

Juu, osta Omppu tuplapaketti varmuuden vuoksi.
Kauan tässä on sitä ylläriplussaa ooteltu, että jospa tulee sitten ropinalla useampi.
Ja katseet kääntyy siis edelleen jonnekin muualle kuin omaan napaan!

Ööö, enpä tiiä uskallanko tuota pisnesiteaa paljastaa täällä. Oon mä ainakin suljetulla joskus vihjassu, mistä toivoisin palkkani saavan :) Aikaslailla freelanceriksi sitä tulis heittäydyttyä. Ainahan sitä vois tehdä sijaisuuksia, jos ei muuten hommia irtoa. Niitä kyllä riittää. Varsinaisesti ihan tuollasta ideaa en yhtäkkiä googlettamalla löytäny, joten sen takia en viitsi kauheasti mainostella. Varmaan osittain jatkaisin myös noita musiikkijuttuja, joita on ollu jo aiemminkin. Tarvis ruveta vaan hyökkäämään ton asian kimppuun ja selvittelemään erinäisiä asioita.
 
senora
Terveiset maalikylistä... Kävin naapuripitäjässä kirpparilla, nyt on sitte pari pehmokirjaa ja yksi eläinsatukirja hankittuna. Itelle sain Raija Orasen romaanin... nimee en kyl muista, kun se on vielä autossa... Kun olin lähössä reisulle, kyselin mieheltä että kattelenko ne tossut samalla reissulla, joo kattele vaan, älä kuitenkaan osta... No ostolupa kuitenkin heltisi, mut mä vaan kattelin, ei löytyny mieluisia. Operaatio lipasto on samassa vaiheessa kuin aamullakin... mutta onhan tässä viel iltaa aikaa.. Ja jos lähtö tulee, nii mies saa pärjätä villasukkasilla...
Valkkaria kyl tulee säännöllisen epäsäännöllisesti ja maha kovettuu pari kertaa päivässä. Kiitos vaan Safiiri patistelusta, eiköhän tossa kassissa ala olla kaikki mitä tarvii...
Vai Tehis meinaa heittää lisurin teon roskikseen... Äläs luovuta. Ja siitä yritysideasta voit kertoo suljetulla... (nii ite hommasin hotmail-osoitteen kun työpaikan osoite ei kelvannu suljetulle kirjautumiseen... ja onpa nyt sit sellainen osoite jota voi jakaa vähä epävirallisempiin paikkoihin...)

Aika hurjan alhainen tuo Katzun verenpaine... Eikös sen yläpaineen pitäis olla kuitenski yli sadan?

Tuulin ja Ompun tapaaminen vain lähestyy... Tai tuplatestaukset Omppu meinaa järjestää... Jännityksellä odotamme tuloksia.

Täälläki ollu nätti pv, 8 lämmintä.. Piha on himputin liukas... yöllä tais olla jokunen pakkasaste ja jäädytti sulamisvedet.

 
**Johanna**
Hello.

Täällä on taas tapahtunut yhtä ja toista.

Tehis vääntää lisuria? Siitä tulikin mieleeni, että mun varmaan pitäis ottaa yhteyttä opinahjooni, olis toi tutkinto viittä vaille valmis. Laitan muistilistalle, kun en jaksa nyt miettiä asiaa tämän enempää.

Ystäväni jolla oli la 3.4. laittoi aamulla viestiä: Aamumme alkoi aurinkoisesti, kun pieni tyttäremme syntyi... jne. Niin ihanaa! Sille olotilalle ei löydy vertoja tästä maailmasta, kun saa sen nyytin kainaloonsa ja saa tutustua kaikessa rauhassa uuteen ihmiseen. Sairaalassa on ihan mukava olla ekat vuorokaudet, kun siellä saa keskittyä ihan vaan siihen vauvaan.

Joka puolella on ollut lämmintä, niin myös täällä Tehiksen kotiseuduilla. =0)

Hyvä, että pikku2:n poppoolla oli kiva reissu. Mä mietin sitä perjantaina, että miten pidetään hullua jännityksessä, kun luin pikku2:n viestiä. Mutta kaikki loistavasti ja ostoksiakin tehty.. =)

Näinkö se aika kuluu, että gia on jo rv:llä 30 ja Senora synnyttää ihan just. Tosin ei sais kauheesti tässä nyt hehkuttaa, kun aika usein nuo esikoiset tuppaavat menemään yli rv 40. Kolme viikkoa viimeisillään raskaana on tooooosi pitkä aika. Vaikkakin Senora on niin relax, että pois alta.

Mä keskustelen tänään teatterin ohjaajan kanssa, että josko antaisi mun roolin jollekulle muulle. Meillä kuitenkin rakennetaan tota yläkertaa, ja pihaakin pitäisi laittaa ja siihen kun lisätään mun raskaus ja reissaava isukki, niin eiköhän tää homma ole valmis. Mua nyt vaan harmittaa, että uskottelin taas itselleni selviäväni tästä kaikesta kyllä, se kostautuu nyt teatterille. Mutta eiköhän se ole pääasia, että tajuaa sen jossain vaiheessa, että nyt mennään liian lujaa ja pelastaa sen mitä pelastettavissa on.

Mä iloitsen nyt siitä, että meidän asuntoalueelle tulee leikkipuisto! Tehtiin vuosi sitten sellainen vetoomus, missä pyydettiin sitä leikkipuistoa, mikä meille kaikille luvattiin kun ostettiin tontit täältä. Meitä on siis 3 kaverusperhettä tässä samalla asuntoalueella. Ja nyt se luvattiin rakentaa. Missä vaiheessa se tapahtuu, sitä en tiedä, mutta tänä keväänä oli puhetta.

Kukaan ei osannut neuvoa potta-asiassa?

Johanna 11+2

 
Tuuli!
Heips! Pieni moka tuli tosiaan tuossa yösydännä ja heti siitä saa kuulla :D Vai raskausdementiaa epäilee Omppu ja Tehis...mulle taitaa Omppu kuitenkin riittää huomisen ohjelmaksi se vaunukävely, ei tarvitse muuta järjestää ;) Onnitellaas nyt sitten uudemman kerran tuota Kaurista listautumisesta!

Hieno on tosiaan ollut keli täälläkin päin. Voi harmin paikka, kun Tehis ei ole päässyt nauttimaan auringonpaisteesta ulos. Toivotaan, että H toipuu pian! Niin ja nythän ne aurinkoiset ja lämpimät päivät vasta alkaakin, kun Katzu pääsee kesälomille, joten sen puoleen ei hätiä. Mäkin muuten huomasin tuon Ifi:n tarjouksen ja tilailin viikonloppuna vähän kuvia. Oon kanssa käyttänyt sitä valokuvateippiä, mutta on se silti tuo kuvien laittaminen aikamoinen projekti! Kyllä mä luulen, että sun sisulla saat lisurinkin valmiiksi, vaikka businessidea alkaiskin toimimaaan.

Ja Senoralla vielä lipasprojekti kesken...no ehtiihän sitä. Juuri tuo on musta mukavaa, kun ei ole mikään pakko tehdä asiaa heti vaan vasta silloin, kun huvittaa. Joo on se sektiohaava poikittain ja sen päällä joku hyllyvä makkara...

Juu Gia laittaa vaan miehen töihin! Vaikka mulla ei mitään supisteluja raskausaikana ollutkaan, niin meillä kyllä mies hoiti imuroinnit ja muut raskaat hommat. Viime viikolla tehtiin muuten suursiivous yhtenä päivänä. Siirrettiin siis kaikki mööpelitkin paikoiltaan ja imuroitiin ja pestiin lattiat niidenkin alta. Tuli ihan hyvä mieli, kun tietää, että talven pölyistä on päästy eroon. Pari keittiön kaappia tuossa vielä odottais järjestämistä.

Mukavaa, että Johanna saa lähelle ihan uuden leikkipuiston! Mäkin olen alkanut nyt noilla vaunulenkeillä vähän katsella tätä ympäristöä sillä silmällä, että mistä niitä leikkipuistoja löytyis.

Hieno juttu, että Pikku2:lla oli kuitenkin tosi onnistunut Tampereen reissu. Mä tykkään delfinaariosta itekin tosi paljon. Millään en malta odottaa, että M kasvais tarpeeksi isoksi ja päästäis sen kanssa sinne ja erilaisiin eläintarhoihin. Ai niin ja onnittelut puolivuotiaalle Siirille!

Jepulista jee, taidanpa mennä vääntään jotain sapuskaa, kun mun miehet on tirsoilla. Vähän pelottaa, miten se M huomenna osaa käyttäytyä, kun tänään on ollut kuin enkeli ;) Terkkuja kaikille!

Tuuli
 
gia
Se siitä siivouksesta.. Iski joku ihme väsymys, enkä oo saanut yhtään mitään aikaseks. Kiva kun voi laittaa aina raskauden piikkiin, eikä tarvii tunnustaa, että olen ihan patalaiska.

Bongasin just huippuhyvän sohvatarjouksen. Suomi Soffassa kolmen istuttava 188e. Ollaan nyt vuoden päivät sinnetelty tollasen karmean haalistuneen sinisen perintö sohvan kanssa. Ja nyt on aika päästä siitä eroon. Parempi nyt ennen vauvan tuloa ostaa se sohva niin on yksi stressinaihe poissa.

Kiva että Johannan asuinalueelle tulee leikkipuisto. Lapsia varmasti viihdyttää hirmuisesti. Sullahan on kohta se maaginen 12-viikon raja ylitetty:)

Omppu mulla jää myös kaiken maailman rallatukset soimaan päähän! Että osaa olla rasittavaa.. Erityisesti jää levy päälle jonkun inhokki biisin kanssa. Miehellä on kaiken lisäksi sama vika, mutta sillä erotuksella että se hoilaa niitä ääneen :D

Nyt on pakko irtautua tästä läppäristä ja mennä oikeasti siivoamaan..


gia
 
safiiri,
Mikä pottaprobleema Johannalla on?

Mulla jää kans päähän soimaan usein joku typerä kipale. Vaikka jostain mainoksesta. Ja mää kans kuulun niihin onnettomiin, jotka hoilaa sitte ääneen. Esim. "Laattapistekolleeksiooooooooon". Samoin suihkussa tahtoo laulu raikata.
 
senora
Vai paljastaa safiiri olevansa suihkussa-laulaja.. Mä surfasin netistä lastenlaulujen sanoja ja niitä oon ny lauleskellu... Ja tein muuten kirpparilta löydön... Lasten parhaat unilaulut cd:n 50 sentillä... JOku tietenki saanu Lasten Parhaat Kirjat-kerhosta lahjuksena ja pisti rahoiksi... 5 laulua, jos ne tässä viel opettelis. tai muuten vaan alkais joka ilta soittaa... ja jatkais sitte soittamista kun on kuuntelijakin mahan ulkopuolella.



Oonko muuten kehunu tota mun miestä- se on huolehtinu imuroinnista. Ei oo mun tarvinnu imuria kävelyttää yhtää kertaa pitkiin aikoihin... Eilen luin ääneen Vau-kirjasta tän viikon tapahtumia... Isän osuudessa puhuttiin hormoonimyrskyistä. Niitä mä tosiaan odotan... Kun mun mielestä mä oon ollu tasainen luonne aina, eikä tää raskaus oo kovin muutenkaa vaikuttanu... Mies kan tuumas että tasanen luonne oot... aina äkäinen... Toi on joku lentävä lause.. :)

Johannaa en osaa pottailuun auttaa... Vai on ystäväsi saanut vauvelin... ihanaa.. Ja kohta sä pääset sitä moikkaamaan... Ja kiva kun saatte leikkipuistonkin ... Meijän kylällä ei semmoista oo. Pitää rakentaa tuohon omaan pihaan ihan ikioma. tai käydä naapurissa kuikkimassa.
 
Ninni..
Nopsaan vaan Katzulle..Olitko tänään prismassa? Taisin nähdä sut..kesti ennenkö tajusin niin sit olitkin jo hävinnyt.

Niin ja täälläkin on rv:t mahan perusteella aika pitkällä...

Meidän k:n posket muuten helpotti, kun lopetin vehnän käytön. Huomenna tulee lääkäriltä soitto, onko testien mukaan muna tai maitoallergiaa..

Nyt pitää taas mennä..
 

Yhteistyössä