EX-KERMIT 24 - MAALISKUU

  • Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti
Sonia...
On täällä joillain matalia paineita, olispa mullakin joskus tollasia niin sais syödä salmiakkia, slurps... nyt välillä tekee mieli ihan älyttömästi!!!

Joo, tuttua on täälläkin tuo kun kipaleet jää päähän soimaan, suorastaan raivostuttavaa jos on vielä sellanen biisi jota inhoaa :)
Muistan tuossa yhden yön kun nousin yöllä vessaan... päässä soi Juicen biisi jossa lauletaan siitä kun musta aurinko nousee... onneksi nyt oon jo päässyt siitä eroon ;)

Safiirille, joo, meillä on tontti ollut jo pari vuotta kohta. Nyt huhtikuussa tulee miehen firman verojutut selville, niin katellaan sitten mitä on vara rakentaa. En tiiä sitten millon aikoo pistää urakan alulle, mutta tämäkin on jo tosi hyvin :)

On ollu isompaa ja pienempää kinaa tosta talohommasta, mutta näköjään se alkaa vihdoin uskoa, että ei me täällä pitempään voida asua...
Oon hissukseen asiasta ny ollut, ettei tuu takapakkia ;) Näköjään ton mun miehen pitää saada kuvitella, että ajatus oli hänen :D Painostusta ei missään nimessä!

Tuulin ja Ompun treffit sitten huomenna toteutuu :) Toivotan teille oikein mukavaa tapaamista!

Täällä paisteli aamupäivästä aurinko, sitten menikin pilveen. Ihan mukavasti asteita kuitenkin ja tajusin just kuin hurjasti lumi on sulanut tän päivän aikana :O
 
Katzu
Ninnille: joo olin :) Mustat housut ja valko/vaaleanpunainen takki..... Nyt minua häiritsee ihan suunnattomasti kun en sinua paikallistanut :) Missäs kohtaa palloilin. Niin ja mies lykki kärryjä...

Ehkä meidän pitäisi kohta tehdä ne tärskyt. Parin viikon päästä on arkisinkin hyvin aikaa.

 
Ninni..
Taisitte juuri tulla karkkihyllyjen kohdilta. Kyllä se sinä varmasti olit. Mul oli tytöt mukana. Mulla on vähän erilainen tukka kuin suljetulla kuvassa, ei sen perusteella välttämättä ois tunnistanutkaan..

Tyttö huutaa, pitää mennä
 
kauris.
Pikaisesti...

Kaunis kiitos onnitteluista!!

Ja tuosta suljetusta:
En siis pääse koko sivulle. Se näkyy vaan tyhjänä, valkoisena ja kone väittää että sivu on valmis. Muiden koneilta olen kokeillut linkkiä ja pääsen sinne, mutta en tältä meidän koneelta :-o
Joku taisi joskus mainita, että pitäisi asentaa joku uudempi "juttu" (en muista mikä) tähän meidän koneelle. Kone on viitisen vuotta vanha ja käyttöjärjestelmä XP, että ei pitäisi ainankaan koneen vanhuudesta johtua. Tiedä sitten... Minua ei vain haluta päästää sinne suljetulle : (
 

Yhteistyössä