EX-KERMIT 26 toukokuu

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
Jazz*
Voi että, paljon onnea Gialle ja miehelle pienestä pojasta!

Hihii, juuri kun edellisen viestini lähetin rupesin miettimään että mitäköhän Gialle kuuluu. Piti tulla uudestaan huhuilemaan, mutta en sitten kerennyt kun lähdettiin kauppaan.

Ihanaa! Seuraavaksi jännätään Bellamariiaa ja sitten alkusyksystä Soniaa. Ja tietty siinä välissä ylläriplussaajia. =)
 
**Johanna**
Morjens ja onnittelut sekä Pikku2:lle että Ompulle!

Me vietimme tänään päivän Seikkailupuistossa Turussa, se on kyllä tosi kiva paikka,
ja varsinkin kun se on ilmainen. Syötiin jäätelöt ja käytiin Hesellä, lopuksi kotiin naapurin kautta, siellä oli tuttavapariskunta kylässä kauempaa. Olimme liikenteessä minä E, M ja M:n kaveri- kokoonpanolla, mies on talkoissa parinkymmenen kilsan päässä.
Nyt tytöt laulaa singstaria M:n huoneessa ja minä tunnen oloni hieman turvonneeksi. Olen saanut jopa inan väriä tänään, normaali ihminenhän ruskettuu tai palaa kolmessa tunnissa, minä muutun kalpeanvalkoisesta valkoiseksi.

Tehiksen reaktio kuulostaa lähes hormonien värittämältä. Kuinka olen saanut sellaisen kuvan, että sä et yleensä vetistele helposti? =)

Onpas ollut pitkä päivä, aamulla oltiin kirkossa kuuntelemassa se Jo joutui armas aika, ja sen jälkeen koko päivä on ollut yhtä menemistä.
Nyt Kevyt olo-ananasmehusekoitus lasiin kera jäiden ja sohvalle. Maanantain rakenneultra on jo aika lähellä...

Johanna 20+1
 
safiiri,
VAU! Kerkespä ennen meikäläisen nettipimentoa! Täältä kans lähtee roppakaupalla onnitteluja Gialle ja miehelle. Mahtava uutinen. Ilmankos Giasta ei oo koko päivänä kuulunu mitään...

 
Tehotyttö.
Pikapiipahdus vielä nurtsinleikkuun ja saunan välissä :)

Johannalle tsempit tosiaan rakenneultraan ja onnittelut puoliväliohituksesta! Ja samalla myös voimia noihin murheisiin, joista suljetulla kerroit.

Heh, väärä on käsitys Johannalla tuosta vetistelystä.. ;-)
Mulla on kaksi olotilaa: herkkä ja superherkkä :-D Et ole meitä niin pitkään tainnut seurailla, niin "mennyt ohi". Tuntuu, että vähintään joka komannessa romaanissani on jotain pillitysjuttuja!
Lasten esittämät esim. musiikkijutskat on ihan pahimmasta päästä. Paha juttu työn kannalta. Ei vaan, jos olen "roolissa", niin olen ihan vahva :)

Nyt pitää mennä laittamaan tää neiti koisimaan, kiemurtelee siihen malliin..

Tehis
 
Niksu1
Gialle ja miehelle isonisot onnittelut ihanasta pienestä pojasta tännekin!!!

Pikku2:lle hyvää syntymäpäivää!!!

Ompulle hyvää hääpäivää!!!

Ja ihanaa virallisesti alkanutta kesää kaikille ihanaisille naisille!!!

Niksu
 
Niksu1
Monologi jatkuu ja NTT (=Niksun TietoToimisto) tiedottaa: Katzulta terkkuja: huomenna ehkäpä pääsevät kotiin. Tänään on seurattu keltaisuutta, mutta toistaiseksi arvo on ok. Tyttö syö mallikaasti ja on oikein kiltti... =)

Mulla ei oikeesti oo mitään omaa asiaa, muiden asioita vaan.... Josko menis vaikka tarkastamaan loton, sitten saunaan ja nukkumaan. Meillä on koko porukka taas vaihteeksi lentsussa...=( Eli kaikkia ottaa joka asia päähän ja sit ollaan vähän niin kuin väkisin ulkona kun ilma on niin mahtava ettei sisälläkään malttaisi millään olla.... No, kyllähän te tiedätte... Niin ja koira-asia "edistyy", vähän ikävällä tavalla tosin. Esikko sai eilen silmänsä ympärille ko. koiran tassun (siis kynsien) jäljet. Esikko kävi ilm. pallolla pamauttamassa koiraa ja koira sitten täräytti poikaa. Pojan mukaan koira puri, mutta jäljet viittaavat enemmän tassulla huitaisuun. Joka tapauksessa, isäntä ymmärsi nyt yskän ja lupasi aikuisten oikeasti hoitaa asian lähiaikoina. Toivottavasti tää asia saadaan pian päätökseen, alkaa oikeasti stressata ihan älyttömästi koko juttu jo....=(

Pikku2:lle piti vielä toivottaa tsemppiä parisuhdekiemuroihin tai lähinnä niiden selvittelyyn. Nuo on niin vihoviimeisiä juttuja...=(

Nyt meen kattoon oltaisko me vaikka miljunäärejä.... No ei varpilla olla.
Heipat taas.
 
Sonia...
No on ehtinyt tapahtua muutaman tunnin aikana....

Jättimäiset onnittelut Gialle pojasta <3 Näin nopsaan ne tilanteet sitten etenee.
Aika tasapainoinen on tosiaan tuo tyttö/poika listaus :)

Johannalle tsempit rakenneultraan! Oottako ajatellu kysyä sukupuolta?

Tää mun maha on aivan pojan mallinen ;) Saa ny nähä mitä se sisältää :D
Yks entinen työkaveri kävi tänään töissä, huomas mahan vasta kun sivuttain olin. On tää ainaki vielä eri mallinen ku tytöstä oli.

Muhun on iskeny jäätelöriippuvuus :/ Pari viikkoa on menny joka päivä syöden, ei vaikuta kovin lupaavalta... yks kesä söin joka päivä ja kiloja tuli 3-4, hups...

Pikku2:lle synttärionnittelut :) Ja onnistumisia miehen sielunelämän selvitykseen.

Ompulle lemmekästä hääpäivää :)

Jazzilla aloitettu siedätyshoito... sen verran kivalta kuulosti, että taidanpa harkita samaa ;)

Tavattiin tuossa miehen kaveri kun lenkillä kävästiin. Hän muuttaa suomeen amerikkalaisen vaimonsa kanssa. On kuulemma lama iskeny.... saa nähä kuin se meitä riepottelee vielä :/ Vaan mulla on kyllä sellainen asenne yleensä, että kaikesta selvitään :) Ja turha etukäteen murehtia ;)
Tuli vaan jännä tunne kun joku tuttu elää sitä lamaa, mistä tv:ssä on puhuttu. Eikä henkilökohtaisesti omaan elämään vaikuta.

Joops, lomat lähti käyntiin komeilla keleillä :) Tytön kaveri tulee lomalle ens viikolla ja meille siis myös.
Mietin vaan, että miten järjestän asiat kun ite oon töissä päivät ja mies luultavati kans. En oikeen kahdestaan tohtis heitä jättää tänne korpeen.... kait ne asiat tästä jotenkin suttaantuu :)



 
pikku2
Ja arvatkaapa kuka se täällä..

Gialle valtavasti onnea pikkuprinssin maailmaan saattamisen johdosta !!!

Joo, noi minun synttärit oli kyllä jo tammikuussa.. mutta kun en ole saanut aikaiseksi päivittää.. KIITOS kuitenkin kaikille onnittelijoille..

Täällä on tänään oltu ulkohommissa.. Voikukat sai kyytiä kun minä pääsin sellaisen voikukkakoneen kanssa ulos.. isäntä koolasi tuon aitan ulkopuolta, että päästään ensi viikolla alottamaan ulkovuoren naputtamista.. Onhan siinä vielä sisäpuolellakin hommaa, mutta tällasilla ilmoilla ei oikein nuo sisähommat kiinnosta.. Huomiseks lupas vähän viileempää ja ehkä vesisadetta.. Pitäs vähän pölyjä pyyhkiä ja kodinhoitohuonetta tyhjentää..

Illansuussa käytiin morjestamassa minun kummeja ja saunottelemassa minun vanhemmilla.. Muuten taas kaikki OK. Kun vaan sais tuon isännä puhumaan.. siis ihan mistä vaan.. Tuntuu, että minun pitäisi olla ajatustenlukija.. ei se aina paljoa vaatis kun välillä kertos mistä kenkä puristaa tai ees, että mitä on suunnitellu jne.

Yleensä minä huolehdin tuosta ruoka/vaatehuollosta.. olis mukavampi tehdä ruokaakin kun tietäs mihin aikaa kukakin on kotosalla jne. Ei ne nuo isännät taida tajuta, että ruokahommissakin on aina oma suunnittelu jne. Valmiiseen pöytään on niin helppoa tulla.. Onneksi on kesällä tuo grillaus mahdollisuus.. ; )

Ja taas olis pyykkikone pyörinyt, joten vaatteiden ripustamista ohjelmassa.. ja sitten nukkumaan.. saas nähä miten tämä yö menee.. Siiri on ollu vähän rauhaton lähi aikoina.. meillä on syöty jopa kahta velliä yössä..

Pikku2 +
(Siiri, joka ähki tänään kolmannen kerran kakan pottaan..)
 
safiiri,
Suprise suprise. Huvikseni koklasin pääseekö tänne ja vielä pääsee... Varmaan johtuu sunnuntaista ettei tää oo vielä katkennut. Siispä äkkiä kaikille toivottamaan oikein mukavaa ja ihanaista kesää. Tapaamisiin sitte parin viikon päästä jos nyt yhtäkkiä tilttaa tämä liittymä.

Kolmonen tänään kolme vee :)
 

Yhteistyössä