EX-Kermit 28 - heinäkii

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
Odottajat

Sonia, 36v, la 12.9.2008, toinen, tyttö -98
kauris, 26v, la 3.10.2008, toinen, tyttö 04/07
Johanna, 32v, la 18.10.2008, kolmas, tyttö -97, tyttö-06
Sanna -- helmikuussa

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8.07, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm esikoinen (LA 15.9.07 )
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 30v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )
Ninni83 24v.tyttö 18.10.07 2,9 kg ja 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07 )
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07 )
Tehotyttö 36v. tyttö 25.10.07 3265g ja 49cm.neljäs, lapset -96, -98, -05 (LA 14.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g ja 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07 )
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, -------------- tyttö 08/04
Omppu75, 33 v., poika 15.12.07 3355 g,50cm toinen, poika 03/04(LA 12.12.07)
Tuuli, 35v. , poika 23.1.08 4040g ja 53cm, esikoinen (LA 11.01.08 )
Niksu, 28v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08 )
Safiiri, 36v,tyttö 10.2.08 4600 g ja 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 24v,tyttö , 26.2.08 , 3100g ja 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
senora, 42v,tyttö, 25.4.08, 3770 g ja 51 cm , ensimmäinen (la 21.4.08 )
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g ja 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g ja 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
 
senora
Safiirille synttärionnee!! paaljoonn ooonneeaa vaan... vähän jälkujunassa...

Sonialle mukavaa lomaa... Ja sitä suljetun anomusta odotellaan... Tehis näytti mulle laittaneen avustavan valvojan oikeuksia...

Kiva kun Tuulikin pysyy nyt taas maisemissa...

Meillä loikoillaan viellä yöppävaatteet päällä... Neiti heräs puol seittemän ja kiukkusi... Mikähän silläkin taas lienee... Tultiin alakertaan ja nukahti syliin.. Laitoin sen lootaan nukkumaan ja puol tuntia riitti vielä unta.. Kovasti tunkee nyrkkiä suuhun.., jokohan siellä hampaanalut kutittelee... Eilen oli kyl kiva päivä... N nukkui ruhtinaalliset 3 tunnin päikkärit... Kummisetä käväisi ohikulkumatkalla, ja käytiin pihalla moikkaamassa... Oli niin komia päivä, aurinko paistoi... kun sit jonku ajan päästä kattelin pihalle, niin oli ihan pilvistä. Kävin kokeilemassa narulla roikkuvia pyykkejä. Melkein olivat kuivat, mutta kun tuuleskeli ja aurinko meinas pilkistää, niin aattelin, että olkoot vielä vähän aikaa, haen sitten kun ovat kokonaan kuivat. Siinä sit vähän syöpöteltiin tytön kanssa ja hetkessä vettä tulikin kun aisaa ja ukkonen jytisi... Tosin sitä ukkosta kuului koko iltapäivän.. että se niistä kuivista vaatteista... No nyt näyttäis aurinko paistavan, joten tänään ehkä saan vaatteet sisälle kuivina.

Tyttö hoksas eilen uuden leikin.. Loikoi lattialla viltin päällä ja potkutteli. Laitoin käden sen kantapäiden päälle. Tyttö oikaisi jalkansa ja peruutti selällään... Että oli iloinen ja ylpeä liikkeistään...

Mitäs muuta.. N ähisee siihen malliin, että haluaa päivävaatteet päälleen ja vähän aamupalaaa.. Tänä aamuna olis menu: rintamaitoa...
 
Tehotyttö.
Huomenet ja hyvää heinäkiitä :-D

Yritän tänään päivällä lukea taas ajatuksella tuo teidän aiemmat kirjotukset, kun tuntuu, etten nyt oikein muista mitä illalla luin ;-)

Senoran Ännän menu kuulostaa hyvältä. Taitaa olla usein tarjolla?! ;-)

Safiirille vielä tätäkin kautta onnitteluja ja kiitos kakusta. Maistui kyllä, vaikka makeata on tullut tässä väännettyä ihan liiaksi muutenkin..
Safiirin kierto oli jotenkin hämärä, jos nyt sisäistin pikalukemani.. Oli kiinnittymisvuotoa ja sensellasta :-D Jäämme jännityksellä odottamaan, onko mun ennustus toteutumassa!

Pikku2 mainitsi antavansa pakastejuureksia vai muistanko väärin.. Eikös nuo lantut, nauriit ym. ole kiellettyjä alle 1-vuotiailta niiden korkeiden nitraattipitosuuksien vuoksi. Voi olla, että ymmärsin väärin ja annatkin jotain muuta.

Juu, Senoralle laitoin noita oikeuksia suljetulle. Hyvä olla useammalla, kun tässä on reissuja ym. nettikatkoksia..

Ihana, tuolla hoo ja Hoo leikkivät oikein innoissaan leikkihuoneessa kahdestaan. Ollaan oltu niin reissun päällä, että nauttivat nyt leluista ja toisistaan :)

Mites sen Ompun oletetun oviksen kanssa kävi?!?! ;-)
Kapriksellakin sitten pärähti kp 1.. Joko ehdit toivoa, että oliskin käyny..?!?!

Omalta osaltani sitten päätin, että mun testejä ja oireita ei näillä palstoilla enää märehditä. Muuta voin jaapatella, mutta siitä aiheesta sitten, kun jotain kerrottavaa OIKEASTI on (jos ultrassa on joskus joku tavattu!). Se on nyt tullut NIIIIIIN SELVÄKSI, että mun mukaoireilut ja leikkimieliset pohdinnat on niin rankkoja jollekin.

Ai niin, Ompulle piti sanoa, että hyvin voitte majoittua tänne meille... Me ollaan tosiaan reissussa viikon verran, kun nyt loppuviikosta lähdetään.

Meillä on Hoolla 3v. synttäritkin torstaina. Tällä viikolla ei vielä vietetä mitään, kun E on pois. Pohjoisessa vietetään eka osuus ja reissun jälkeen sitten toinen osa täällä kotona. Mitään lastenkutsuja ei vielä järkätä, kun ei osaa vaatia.. ;-) Niitä saa ihan riittävästi vielä pitää. Nautin nyt näistä "välivuosista" vähän aikaa. Ihanaahan se on synttäreitä pitää, mutta ne lastenkarkelot on aina vähän kekseliäisyyttä vaativia.

Mitähän vielä.. Pitänee palata lukemaan vanhoja ennen ku taas muistaa.
Mutta tällä erää moiks!

Tehis
 
Omppu75.
Moi ja kiikkikii ;). Ja melkein samantien moi, just herättiin ja täytyy ampasta puuronlaittoon..

Safiirille onnittelut myöhässä. Olihan se vielä jossain vaiheessa eilen mielessä, mutta niinhän tuo unhoittui...

Kiva olis Tehis ainakin pistäytyä teillä jossain vaiheessa tän lauman kanssa, jos niille nurkille osutaan! Ja ei olla hyödynnetty oletettua ovista, tosin vieläkin jomottelee, että ehkä se ei sit vielä mennytkään.

Meillä on alettava köyttämään tee vaunuissa kiinni, koska niin ikään kiipeilee selkänojaa pitkin ja sitten toista reunaa pitkin, ottaa kiinni ja nousee jaloilleen... aika nopeesti on syöksyttävä aina kattomaan, kun kuuluu itkarista jotain.

Nyt sitä puuroa, palataan...



 
Tuuli!
Vai on se jo heinäkii ;) Huomenta vaan kaikille ja Senoralle kiitos uuden ketjun avaamisesta! Ollaankin oltu Ompun kanssa samaan aikaan puuronkeittohommissa. Nyt M jotain mekkaloi tuossa, ei kai oikein tiedä nukuttaisko vai ei...

Sonialla loppui sitten työt ja pääset lomailemisen makuun. Nyt sulla onkin mukavasti aikaa rentoutua ennen syyskuuta ;)

Safiirille tosiaan myöhästyneet mutta sitäkin sydämellisemmät synttärionnittelut! Hienon kakun olit pyöräyttänyt!

Katzukin se jaksaa kitkeä kasvimaata. Et maininnut mitään haavasta, mutta kaikesta toiminnasta päätellen voit ihan hyvin? Ja Nöpökin kasvaa hyvin! Entä nukkuuko hyvin?

Pikku2:lle kiitos kanssa, kun vähän valoitit teidän Siirin päivän syömisiä. Tietää vähän miten nämä syömisrytmit tästä alkaa kehittymään. Me mennään toistaiseksi aamupuuro, kasvissose ja iltapuuro linjalla ja katotaan sitten 6kk neuvolan jälkeen, mitä lisäillään.

Vai oli Tehis retkeillyt piäkaupungissa ;) Ja lisää retkeä on tiedossa, kun pääsette pohjoiseen matkaamaan.

Juu täytyy mennä laittamaan M aamupäivätirsoille, mutta palataan taas. Niin ja joo Omppu kyl me voitais ajella siellä päin. Kattelen vähän kalenteria ensin ja laitan vaikka suljetulle päivämääräehdotuksia.

Mukavaa päivää kaikille! Täällä ei ole auringosta tietoakaan!

Tuuli
 
safiiri,
Heinäkii :-D

Tehis, älä sää ihmeessä lakkaa pähkimästä kuuluisaa ollakko vai eikö olla -probleemaa. Ku mää oon kans ihan pihalla omien kiertojen kans. Lämmöt ei oo nääs vieläkään mitenkään tavallista korkeammilla, joten... ??? Jos sitä ei ovulois, esiintyiskö kuitenki limailua ja vatsannipistelyä? Pitäisköhän sittekki hankkia tikkuja??

Nelkku sylissä tässä naputtelen, joten tämä tältä erää. Kiitokset Senoralle iän päivityksestä ja muille(kin) onnitteluista.
 
Omppu75.
Hehe, Safiiri se siellä rennosti tjottailee ;D

Kevyt kesäsade taas ja ukkosta.. käytiin teen kanssa mun työpaikalla toivottamassa hyvät kesälomat ja sitte kaupassa pikaseen. Nyt sain sen nukkumaan. Tee lähtee kuulemma huomenna mökille, joten pitäis riipiä sille taas vaatetta kassiin. Toi vissiin sit tarkoittaa sitä, että meidän muidenkin pitää sinne viikonloppuna raahautua.. mutta perjantaina aion kyllä saada sen Ikean keikan toteutumaan!!

Sonialle mukavaa lomaa! Kivan lahjan olit saanut.

Jaa, mitäs se Ässä on purkautunut, täytyypä käydä lukasemassa.

 
Tehotyttö.
Olen lukenut uudelleen läpi vanhat jutut :)
Mutta sisäistäminen taas vähän sitä sun tätä... Ei tämä puhkipoikkipää taas sisäistä mitään järkevää ainakaan. Viikonlopusta elpyminen taitaa ottaa useamman päivän!

Safiiri, meidän pähkäilyissä on se ero, että sulle se on luvallista, mulle ei. Jostain syystä se mitä tuolla haaveilupuolellakin kaikki harrastavat koko ajan ei ole minun oikeuteni ollenkaan.

Jaahas, tuli yksi homma...
 
Tehotyttö.
Safiirille vielä lämmöistä sen verran, että niihin ei kannata todellakaan tuijottaa. Minäkin HUVIKSENI vanhojen aikojen muistoksi ;-) olen niitä välillä mitannut. Monta viikkoa ollu lämmöt koholla (36,8-36,9), eikä se mitään merkanne...
Mutta kuten totesin tähän palataan mun osalta uudelleen sitten jos sydän sykkii tai ehkä vasta sitten jos supistaa... :-D
 
safiiri,
Rennostippa hyvinki ;-) Vai Tehis meinaa palata asiaan sitte ku nyytti on sylissä :-D Vaan jatkahan kuitenki pähkäilyjä, on tää kivempaa ku on useampi tuumaaja.

Kirjastosta palattu. Ihana ilma ku aurinko paisto. Nelkkuki suostu vaunuissa matkustamaan vaikkei nukahtanukkaan ennen ku kotiovella. Sitte heräs ku hänet sisälle kannoin ja nyt seurustelee tuossa sitterissä. Kauaa ei tässä siis viitti naputella.
 
gia
Pikaisesti tulin vaan kurkkaamaan kuulumisia.. Hieman väsyttää, sillä olen jostain saanut flunssan. Ääni on käheä ja ramasee.. Onneksi Keppis nukkui viime yön todella hyvin. Heräsi vasta kuuden maissa syömään ja se jäikin ainoaksi yösyötöksi.. Antoi äipän vielä nukkua ysiin asti.

Senora jos yhtään lohduttaa niin Keppis on kanssa sylissä nukkuja.. Vaikka hän on sikeässä unessa ja lasket siitä sänkyyn niin hetken päästä herra on hereillä. Oletko miettinyt kantoliinaa tai vastaavaa? Itse just tilasin tällaisen:
http://www.vauvabuumi.fi/kozy.php

Kiitoksia Katzulle, kun olet neuvolassa viitsinyt näitä meidänkin juttuja tiedustella! Juups, en ole näitä 3-4 tunnin syöttövälejä pitänyt. Juuri tuolla 2-3 ollaan menty ja jos poika on vaikuttanut nälkäiseltä vaikka 1,5 tunnin päästä syönnistä olen tissiä antanut. En tiedä ajatteliko meidän th sitten, että Keppiksen mahavaivat johtuivat ylensyönnistä.. Ilmeisesti. No eipä noita vaivoja ole ollutkaan nyt kun deetippoihin siirryttiin:)

Safiirille myöhästyneet onnittelut!:)

gia
 
safiiri tosi salamana ennen iltapalaa
Aivan älyttömän pikaisesti vaan että ihan ku lämmöt ois lähteny nousuun... En oo tehny mitään sen kummempaa ja on yli puoli astetta korkeampi lukema ku eilen illalla samoihin aikoihin, jolloin en myöskään ollu tehny mitään sen kummempaa. Iso o vissiin sitte oli ja meni ja tästä kierrosta tulee vaan normaalia pitempi. Jos laskis että o ois ollu eilen tai tänään aamusella, tätiä voitais sitte ootella parin viikon päästä. Hemmetti, oottavan aika on tooooooosi pitkä, jälleen.

Illan jatkoja.
 
safiiri vielä
Oon siis epävirallisesti (epävirallisesti siksi ku en oo mittaillu aamulämpöjä niin etten ois vielä noussu sängystä, niinku pitäis) pitkin päiviä aina sillon tällön ja ihan selvä lämmönnousu on nyt tapahtunu.
 
Katzu
Iltaa

Mä en meinaa pysyä kärryillä teidän testailijoiden ja oireilijoiden kanssa :) Joudun lukemaan viestit niin vauhdilla, ettei muista enää hetken päästä lukemaansa.

Eilen en sit kasvimaalle päässy. Takapuoleni kun nostin tästä penkistä, tyttö heräs ja sit olikin tissillä puol kymppiin asti ja nukkui kahteen ja sit heräsi kuudelta syömään ja sen jälkeen kävi nukkumaan ysiltä. Eli keskellä yötä yleensä yksi syöttö ja sit aamutuimaan. Väillä päivällä tuntuu,et nukkuu vaan lyhyitä pätkiä ja sit toisinaan nukkuu pitkiä unia. Hieman vaikeuttaa omia touhuja kun ei tiedä milloin herää eli mitään sen ihmeempiä hommia ei viitsi alkaa tekemään. Eli rytmin tasoittumista odotellen :)

Kaipa se haava on parantunut, ei ainakaan oireile. Ensi keskiviikkona jälkitarkastus. Vuotokin loppunut.

Meillä tyttö kävi nukkumaan tosi epätavalliseen aikaa nyt illalla ja pahaa pelkään,että kukkuu sitten yöllä hereillä.Ei olla edes iltapesuilla käyty ja pyjamakin odottaa vielä päälle pukemista.

Itsekin voisi yöunille käydä,mutta kun vartun jospa neiti heräisi syömään.

Tehis harkitsee suljetulla "radikaaleja" toimenpiteitä :)

Mulla oli tänään Gialle joku kysymys mielessä, mutta en nyt sitten enää sitä muista. Mutta kysytään nyt jotain :)
Kuinkas teillä Keppiksen pää pysyy koholla masullaan ollessa?? Meillä jo hetken nakottaa :) Kovin se pää näyttäisi olevan raskas :) Kyljellään nukkuu enää harvoin, kääntyy aina selälleen itsekseen.

Makoisia unia kaikille.
 
pikku2
Illastusta!

Pikaisesti vaan kävin kuulumisia lukemassa.. Pitäs suunnata suihkua kohti ja nukkumaan. Huomenna lähdetään heti aamusta ajelemaan kohti Punkaharjua ja siis Kesämaata. Esikoinen on ollu koko tän päivän aika täpinöissään.. Matkaan lähtee siis minä, lapset ja mummo. Päästään siis esikoisen kanssa nauttimaan vesiliukumäkien huumasta.. ; )

Me käytiin isännän kanssa siellä hänen työmaallaan naulojen nyhtöhommissa ja intoutuipa isäntä antamaan vähän förskottia työmaakopissa.. ; ) Ja tällä kertaa ehkäisy piti. Kerkesin kyllä eilen jo pelottelemaan isäntää, että pyydän kohta vihkipappia keskustelemaan niin kuin hän aikoinaan lupasi.. jos tulee jotain niin tulkaa keskustelemaan..

Niin niistä pakastevihanneksista.. siis herne, maissi, porkkanaa ja herne, maissi, paprikaa + keittoruuista lusikallisen muun ruuan sekaan olen juureksiakin antanu. Meillä käytetään myös aika paljon noita amerikan sekoitusta / kruunusekoitusta jne.. Saa nopeasti riisin ja lihan/kanan/kalan lisuketta..

Jeps, mutta nyt suihkuun ja nukkumaan.. Mukavaa keskiviikkoa kaikille tahoille! Jos jaksan saatan huomenna piipahtaa yömyöhällä..

Pikku2
 
Tehotyttö.
Höh, mun rupatteluseura hipsikin jo nukkumaan.

Kävästiin illalla vähän siellä shoppailemassa. Pääasiassa pikkuneidille tällä kertaa tarttui mukaan ja oli tarvettakin... Jotain vähän Hoollekin ja itselle yhdet pökät.
Ja iso pönttö saippuakupla-ainetta ;-)

Nyt mun pää lyö tyhjää.. Koska teillä Katzu on ristiäiset? Varmaan olet kertonut, mutta ei nyt muista.. Oisko ne vasta elokuun alussa?
Tuo alku on niin sitä rytmin hakemista.. Kyllä se siitä vähitellen asettuu uomiinsa. Maagista 3kk ikää odotellessa sielläkin siis...;-)

Mites teillä tuoreilla äideillä muuten on lähtenyt tuo äitiyden sisäistäminen käyntiin? Ja tietysti unohtamatta sitä isyyspuoltakaan.. Miten nuo iskät ovat roolinsa ottaneet?

Radikaalia juu.. :-D Hyviä vinkkejä vastaanotetaan! Nimittäin saattaa todellakin tapahtua radikaalia, kun päähäni jotain saan.

Ehheheh, Safiiri tosiaan tjottailee.. Ihanaa pähkäilyä :) Jatka sä munkin puolesta! Siinä sulla onkin tekemistä.

Nyt taitaa olla paree painua Masan maille.. JOs yrittäs vähän nukkua pahimpia univelkoja pois. Sunnuntai-iltanakin isäntä lähti lenkille pienten kanssa, että sain ottaa PIENET TIRSAT. Oli kuulemma 1,5h pois ja taisin nukkua koko ajan :)
 
pikku2
Huomenta!

Täällä yksi "pirteä" äitee on pakkailemassa ruokapuolta.. Kello 7.40 starttaa auton nokka kohti mummolaa ja sieltä Punkaharjulle..

Aurinko näyttää paistavan täydeltä taivaalta, joten odotettavissa mukava vesipuistopäivä. ; )

Pikku2 & muksut
 
Tehotyttö.
Huomenet!
Täälläkin oltu hereillä jo kohta kolmisen tuntia. Neiti jo lähti aamupäiväunille. Täytyy tästä sännätä pihalle ja yrittää leikata ainakin etupihan nurtsi. Saa Hoo puhallella portailla saippuakuplia sen aikaa. Kohta joutuu muuten niittokoneen tähän pihaan ottamaan... Pikkasen jääny tässä nuo pihahommat vähille ja vettäkin tullu taivaan täydeltä.

Jaahas, se on sitten mentävä samantien. Hoo tuossa roikkuu mun selässä ja yrittää saada äitiä käyntiin :-D Vähän huonolla menestyksellä kuulemma toistaiseksi...

Tehis
 
senora
keskiviikkotaita...

Oli kyl eilen sen verran sähäkkä päivä että ekan kerran kerettiin syömään puol kolmelta ... neiti kyllä veteli omat ruokansa ihan omaan tahtiinsa... Käytiin etsimässä kadonnutta kännykkää ja hukkaan se jäi .. sit käytiin vielä moikkaamassa mun veljee. Illalla kävi vielä vieraita... neiti sai sellaisen vaaleenpunaisen pyyheliinan johon oli brodeerattu teksti pikku prinsessa ja joku önninkäisen kuva...

Mieskin tuossa käväisi kotona.. oli aamun ongella ja kävi lämmittämässä kahvin ja lähti korjauttaan autoa... Kun tuli kotiin, nii sanoin että laittais kahvia tulemaan, kun en itsekkää oo juonu. Oli sit fiksusti lämmittäny vanhan kahvin ja kävi sen ulkona hörsimässä naamaansa. Ja kun sain tytön syötettyä, niin pannu oli tyhjä ... jee saipa sit itse keittää omat kahvit... ei muka ollu kuullu ... per... olis tullu kysymään lähempää et mitä puhun. ei viitti huutaa toisesta huoneesta kun tyttö säikkyy isompia ääniä.. Ny neiti istuu sitterissä ja syö nyrkkiä (ei siis nuku...)

Gia kyseli kantoliinasta.. Oon kyllä miettiny ja suunnitellu... ei oo käytössä... Tilasin Vauva-lehden ja sieltä pitäis tulla kylkiäisenä kantopussi... Tóivottavasti on parempi kuin aiemmin lahjuksena ollu kantoliina, jota ei oo kovin kehuttu...

Täällä on Tehis ja Safiiiri pitäneet keskustelua yllä... VOithan Tehis laittaa suljetulle oman pähkäilyketjun kierron vaiheista jos ahistaa niitä täällä julkisesti...

Ny lyö tyhjää... Terkut kaikille...
 
Omppu75.
Jaahhas, seksiviikko jo. Aamulla kävin kampaajalla ja sit lähetin esikoisen mökille. teen nukutin just vaunuihin, kyllä kesti. Niissä kun ei voi makailla, voi mennä vaikka jotain mielenkiintoista näkemistä ohitse :)

HIh, Pikku2 pistänyt raksakopin heilumaan ;)

Ja safiirilla lämpö nousee, hyvä hyvä. Tuloksia odotellessa ;)

Ja Senora jäänyt ilkeesti ilman kahvia, höh. Mun miehellä on kans melkoisen valikoiva kuulo.. itse asiassa sillä on tosi huono kuulo. Sen siitä sai, kun piti nuorempana huudattaa musaa autossa =D. Meidän Teekin kuulee valikoidusti, esim. tiettyjä juttuja saa kehottaa useempaan kertaan. Jos ei meinaa "kuulla" niin ei tarvi sanoa kuin sana "yllätys", niin johon kuulo toimii.

Keittäiskö kahvit vai joisko eiku söiskö ruokaa.. vetäydyn mietiskelemään tätä aihetta.
 

Yhteistyössä