EX-Kermit 28 - heinäkii

  • Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
senora
Tuo vaunuonnettomuus oli kamala..Oliko Gia sun tuttavapiirissä, vai muuten vaan lähellä?? Onneksi meillä ei sit kuitenkaa oo vesistöä tässä lähistöllä. Vaikka toisaalta olis kyllä kiva ku olis...

Antzille hurrjasti onnea ja niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa... *ojentaa* WAU.. Jokos uskaltaudut päivittämään ittes listalle?? Ja onnittelut asuntokaupoista... Varmaan pientä haikeuttakin ilmassa, kun pakkailet tavaroita. Tuleekos pitkäkin muuttomatka?


Johanna... et sä paasaa... Noi maitohappobakteerit on hyvä muistaa.. Toivottavasti Tirppana säilyy terveenä eikä mitää antibioottikuureja tartteta.

Mitenkäs Pikku2:n yö teltassa sujui? Ja onnistuiko veskireissu??

Neiti nukkuu (tosin välillä kuuluu ähinää)--- vähä omaa aikaa nyt...


 
Tuuli!
Heipat! Täällä vaan hienot kelit jatkuu. Saapa nähdä, ovatko helteet nyt loppumassa, niin kuin aamutelkkarissa uhkailivat. Sinne Senoran suunnalle lupasivat ukkosia jo tälle päivälle...pitikö ennusteet paikkansa?

Antzille lämpöiset onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ja onnea uuteen kotiin! Teillä on kyllä tapahtumaa kerrakseen, kun on uusi pikkuinen mahassa kasvamassa ja uusi kotikin. Käyhän sitten muuton jälkeen vähän kertomassa, miten tämä toka raskaus on mennyt ja millaisia oireita on ollut? Toivottavasti ei ainakaan kovin kauheaa pahoinvointia olisi, kun kerta muuttohommissa olette.

Namilta kuulostaa Giankin ristiäismenuu. Saitko ehkäisyasiat kuntoon? Mihin päädyit? Mua itteäni vähän huolettaa noitten omien pillereiden aiheuttamat kovat vatsakivut ja sekin on musta kummallista, että kun pillerilaatta loppuu, niin mulla ei menkat kumminkaan ala kuin vasta noin viikon päästä eli oikeastaan vasta sitten, kun aloitan taas uuden pillerilaatan. Nytkin otin edellisen laatan viimeisen pillerin viime lauantaina, eikä vielä tänäänkään ole tullut vuotoa...Miten Gia sulla, kun eikö sullakin ole ollut noin Yasminet? Mun oma gyne on lomalla elokuun puoliväliin asti, mutta jätin soittopyynnön. Nuo mahakivutkin on musta jotenkin luonnottomia...ne on lähinnä semmoisia kouristuksia. En voi ymmärtää mihin muuhun ne liittyisivät kuin noihin pillereihin?

Toivottavasti Ninnilläkin nuo hyvät yöunet vain lisääntyisivät! Juu kyllä mullakin on kaikenlaisia pelkoja, juuri tuo, että omalla toiminnalla aiheuttaa jotain. Jos jotain tapahtuisi, niin siihen syyllisyyteen varmasti sekoaisi...

Niksuhan siellä ahkerasti pyöräilee...etelän loma lähestyy ;) Voi että olen kyllä hieman kateellinen tuosta lomasta...meilläkin miehellä alkaa just loma ja kiva se on sateessa täällä kykkiä ja keksiä jotain tekemistä. No voihan se vielä toki tulla hyviäkin ilmoja elokuulle!

Eipä muuta! Palaillaan!

Tuuli
 
Sanna.
Johanna: Meidän pitäisi mennä kanssa sunnuntaina katsomaan Vartiovuorelle se Pekka Töpöhäntä...
Viime vuonna oli Peter Pan ja se oli ihan ok.
Toivottavasti tuo Pekka ei nyt sitten osoittaudu ihan flopiksi.
 
Niksu1
Meillä on ainakin ollut tänään jo vähemmän hieno keli. Kovin pilvinen taivas ollut koko päivän, ei enää ollenkaan niin lämmintä kuin vielä eilen oli ja päivällä vähän pisaroikin. Saisi nyt ainakin illan vielä pysyä sateettomana kun kaveri tuossa soitteli ja pyysi iltalenkille juoruamaan.... Kyllä se aina kuntsikan sotkemisen voittaa....=) Se reissu tosiaan toimi mulla alkukimmokkeena tälle painonpudottamiselle, mutta tietty suunnitelma on vähän kauaskantoisempi. Karkiton elo jatkuu edelleen, tällä hetkellä saldo olis -3kg 2,5 viikossa. Oon ihan tyytyväinen, kun en kumminkaan ole sen kummemmin diettaillu, vaan syönyt ihan hyvällä omalla tunnolla mm. pullaa kylässä teen kanssa jne.

Aika hellusen näköistä kun meidän pikku-ukot pötköttävät mahallaan vierekkäin lattialla ja "korjaavat" isomman ännän isohkoa autoa. Isompi selostaa pienemmälle mitä missäkin vaiheessa korjataan jne. Ja pienempi koittaa sujuvasti syödä renkaat...=) Ihania luttanoita molemmat, tänään on taas sellainen päivä ;-)

Täällä mitään moisia kulttuuripläjäyksiä ole........ Tai no on ainakin silloin tällöin, mutta me ei yleensä niitä noteerata ajoissa. Pitää yrittää aktivoitua sillä rintamalla kunhan nuo pojat tuosta vähän kasvavat.

Jahas, pitäisköhän sitä mennä isännän kanssa seurustelemaan, kun tuo kotiutui töistä juuri. Oli taas tällainen inhimillisen mittainen työpvä (7-18) kun oli ihan täällä kotipaikkakunnalla töissä...

Vilkutukset kaikille säädyille!

Niksu
 
**Johanna**
Sanna, mä olen toki ehkä vähän keskivertokatsojaa kriittisempi,
kun itse harrastan teatteria. Just juttelin yhden rouvan kanssa tänään,
ja kyllä sillä suunnalla oltiin myös samaa mieltä, että vähän sekavaa oli.
Mutta menkää avoimin mielin ja ottakaa paljon naposteltavaa mukaan,
että jos loppuu mielenkiinto näytelmään, niin lapset viihtyy siitä huolimatta ;)
E:hän söi koko näytelmän ajan jotain... Tosin E syö myös uimassa ja huvipuistossa, kaikki muu paitsi ruoka on toisarvoista. =0)
Mutta siis taitava puvustus, maskeeraus ja lavastus siellä oli,
voihan se olla, että teidän perhe tykkää kovastikin!

Tulin justiinsa anoppia muuttamasta,
nyt syömään ja suihkuun, aika rankka muuttokeli oli,
vaikka en itse kantanutkaan kuin kukkia ja sellaista kevyttä.

Johanna 28+6
 
Katzu
Johanna ollut rehkimässä.

Tosi hyvin Niksulla lähtenyt paino tippumaan :) Ei muuta kuin tsemppiä!!!

Tuuli: sinäkö kerroit osaavasi tehdä lusikkaleipiä???? Vai oliko se joku muu??
Antakaa ohje, jolla onnistuu takuu varmasti :)

Nyt suihkuun, iho ihan nahkeana. Huhkin päivällä pihalla( tyttö nukkui tänään ihanteelliset päikkärit) ja sit vielä iltasella käytiin Prismassa. Ostin tarjottavat (siis tarpeet) su varten
 
Omppu75.
Pikaiset moit. Tänään kotiuduttiin ja hyvin meni tääkin reissu. Tänään oli ihan sikakuuma hellepäivä (mökillä) ja tultiinkin sit vasta illansuussa. Puuhamaareissu oli ihmeen siedettävä, eikä jouduttu edes aamulla jonottamaan viittä minuuttia kauempaa! Kyllä oli pojat sippejä (Tee ja kaverinsa) illalla..

Antzille onnitteluja asuntokaupoista ja sykkeistä! Tosi upeeta!

Jazzin pienelle askelonnittelut! Joo, palataan siihen tapaamiseen, kunhan täältä joskus päästään liikkeelle!

Ei vaan, se on mäntävä taas, ettei mene koko huominen nukkuessa..

Omppu
 
Jazz*
Pikaisesti...

Poitsu kiittää askelonnitteluista. =)

Tulin toivottamaan Katzulle ihania ristiäisiä. Ja Antzille onnittelut sydänäänistä ja asuntokaupoista!

Lähdetään reissun päälle huomenna ja palataan sunnuntaina. Ihanaa viikonloppua teille kaikille!
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Täällä taas aamuvuorolainen herännyt jo kuudelta 4,5h unien jälkeen taas kerran :) Nyt neiti jo nukkuu ja minä opiskelen netistä köynnösruusujuttuja. Pitäisi tänään käydä hakemassa, kun niiden penkki alkaa olla valmis. Pari havuakin vielä, vaikka eilenkin haettiin.. Vähitellen nuo alkaa muokkautua mieleiseksi.

Antzille kovasti onnitteluja ultranäkymistä ja uudesta kodista!
Teillä tosiaan nyt on tapahtunut paljon.

Niksulla putoo hienosti paino, vautsi!
Ei mulla vaan ;-) Kahden viikon dieetillä olen saanut kilon lisää.. Ja en todellakaan ole koskenut mihinkään makeaan. Muutenkin syönyt hyvin maltillisesti, kun ei sitä salaattia jaksaa kauheasti vääntää.

Jazz taas lähdössä reissun päälle. Mukavaa reissua!
Ja Ompulle teretulemast kotiin :)

Tuuli se lusikkaleipien vääntäjä taisi olla. Niin minäkin muistelisin..
Mun äiti tekee aivan superhyviä myös, mutta en tiedä salaista reseptiä. Voista ne ainakin pitää kait tehdä? Tai ainakin äitini tekee.

Katzu siellä ahkeroinut ja ristiäiset onkin jo tosi lähellä..
Nyt hatarapää ei taas muista lukemaansa. Joko se mekko-ongelma ratkesi?
Ihanaa ristiäispäivää jo toivottelen, jos en ehdi enää käydä myöhemmin toivottelemassa..

Tänä vuonna ei ajateltu mennä tuonne Vartiovuorelle. Päivät, joihin lippuja tarjottiin, ei meille sopineet ja sitten oikeastaan ajattelin jättää koko jutun tällä kertaa..
Viime vuonna oltiin myös Peter Pan katsomassa. Se oli kyllä hyvä! Tosin Hoo oli silloin aika pieni, ei ihan vielä jaksanut hän keskittyä koko aikaa.. Oltiin koko perhe.

Miten mulla on mennyt ohi, että Sannakin olisi näiltä seuduilta?
Vai oletteko täällä päin vaan reissailemassa?

Ei taida vielä olla BM:n ja Sannan hakemuksia suljetulle?

Mitähän vielä..
Paras kai olis kellahtaa tuohon soffalle hetkeksi pienille unille. Pitäis tänään taas jaksaa monenmoista..
Samalla kun haetaan Vojakkeri huollosta, niin täytyy käydä vähän noilla puutarha-asioilla. Jipii muuten :-/ Siihen vaihdetaan jakopään hihna. Kustannukset ilmeisesti vähän alle 1500e. Ois sitä saanu puskaa ja liuskekiveä tollakin rahalla! Mutta määrävälein se on vaihdettava, ei auta. Muuten tulee isompaa remppaa.
Nyt torkuille...
Mukavaa viikonloppua kaikille, jos ei tässä ehdi pyörähtää enää ennen.

Tehis
 
UUSI KETJU
UUTEEN ELOKUUN KETJUUN... MARS...

Tehis vois käydä jossain vaiheessa siirtämässä juttelunsa ... tai löytyhän ne täältäkin kun käyvään kuitenski eilisillan jutut täältä lukemassa...
 

Yhteistyössä