Ex-mieheni ja hänen 2 ex-naistaan. Minun ja ex-naisten ystävyys. Voiko olla haittaa minun ja exäni pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poikani isällä oli ennen minua yksi lapsi ja lukuisia ex-kihlattuja. Minun piti olla se oikea ja kaikki meni hienosti. Saimme pojan joka nyt 12v.
Mies jätti minut yllättäin. Meni kihloihin, erosi, meni taas kihloihin ja naimisiin ja erosi yllättäin. Tästä naisesta tuli minun ystäväni. Ex-mies seurusteli taas ja erosi. Sitten meni naimisiin uuden naisen kanssa josta taas erosi. Sitten tuli taas uusi nainen ja kihlat, uusi talo jne. Kaikki piti olla hyvin. Mutta ei, taas ero ja muutto. Tämä nainen on myös ystäväni.
Mietin, että mitä nämä naiset vaikuttavat poikaani kun äiti on heidän kanssaan tekemisissä. Vai onko noista eroista kuitenkin enemmän haittaa?

Meillä ukon exän ja ukon exän seuraavan tutustuminen tapahtui sen jälkeen kun heidän exänsä karisti kulmakunnan pölyt niskoiltaan. Molemmilla on lapsia tämän exän kanssa. Ei lapset ainakaa ole asiasta mitenkään hämmentyneitä (vaikka äidin uusi-entinen mies käy joskus kylässä). Eli tuskin on haittaa jos ette pidä mitään exänne haukkumiskokoontumisia lapsen kuullen.

[QUOTE="carelia";25146377]Meillä ukon exän ja ukon exän seuraavan tutustuminen tapahtui sen jälkeen kun heidän exänsä karisti kulmakunnan pölyt niskoiltaan. Molemmilla on lapsia tämän exän kanssa. Ei lapset ainakaa ole asiasta mitenkään hämmentyneitä (vaikka äidin uusi-entinen mies käy joskus kylässä). Eli tuskin on haittaa jos ette pidä mitään exänne haukkumiskokoontumisia lapsen kuullen.[/QUOTE]

Haukkumiset on haukuttu tekstarein. Pojan kuullen ei edes puhuta isästään tai isovanhemmista jne.

Yhteistyössä