Ex-vaimo kosketteli minua kun nukuin hänen vieressään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisin veikata, ettei laki ole tässä miehille ja naisille sama. Reilua se ei mielestäni ole. Tosin olen kyllä sitä mieltä, että jokainen, joka nyt yleensä tajuaa yhtään mitään, voi hoksata, että kun exän viereen menee "nukkumaan", niin se saattaa jossain vaiheessa koittaa vähän lääppiä.
Mitä tuohon lahden tapaukseen tulee, niin... no...
Mistä ihmeestä se mies voisi tietää, että nainen on tajuton vai vaan unessa? Kyllä mun mies voi lääppiä, kun olen unessa ja herään siihen. En ole ajatellut sen olevan seksuaalista pakottamista. Lähinnä sitä, että se yrittää viritellä jotain seksiaktia.

Jos on noin herkkä exän kosketukselle, niin ei varmaan kannata ottaa sitä viereen nukkumaan. Eiks jeh?

Ei joudu linnaan, vaan sakoilla/ehdollisella selviää tuollaisesta varmasti. Eihän linkitetyn tapauksen mieskään linnaan joutunut, vaan sai 6 kk ehdollista.

Sinänsä minusta siinä tapauksessa, että samaan sänkyyn on menty yhteisymmärryksessä, pelkästä nukkuvan koskettelusta on mielestäni kohtuutonta rangaista. Aika jäykkää, jos seksi pitäisi aina aloittaa kaikkeen koskemiseen lupaa kysyen. Ei sitä välttämättä tiedä, nukkuuko toinen vai onko sammunut ja jos kosketteluun herää, niin eikö silloin pikemminkin nuku? Tällaisissa tilanteissa todennäköisesti molemmat on humalassa.

Sitten on tietty eri juttu, jos ex on passitettu sohvalle nukkumaan, mutta tämä käyttää tilaisuuden hyväkseen toisen nukahdettua/sammuttua, hiipii viereen ja alkaa lääppimään. Tai jos muuten pitäisi olla exälle selvää, että mikään seksuaalinen ei tule kyseeseen (eli se on selvästi ilmoitettu). Mutta yleensä yhdessä sänkyyn meneminen antaa vähän toisenlaisen viestin, enkä silloin syyttäisi toista lämmitysyrityksistä, kunhan ne ei tietenkään mihinkään omatoimiseksiin etene.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
[QUOTE="kikka";30242265]Mun tekis mieli herättää mies ottamalla suihin mutta onko se silloin sama asia kuin raiskaus???[/QUOTE]

On. On se.
Sähän käytät silloin hyväksesi tiedotonta miestä.

Yhteistyössä