Ex-vaimo nimitti tytärtä hutsuksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Eräs perhe erosi tässä taannoin. Kyse oli uusioperheestä. Vaimo lähti omine lapsineen muualle ja isä jäin oman tyttärensä kanssa vanhaan kotiin, joka oli miehen omistuksessa. Vaimo tuli hakemaan vielä jotain tavaroitaan edellisestä asunnosta. Nähdessään entisen aviomiehensä tytön kengät (jotka itseasiassa olivat hänen omien lastensa vanhat), hän nimitti tyttöä "hutsun näköiseksi". Tyttö on vasta 8-vuotias. Lapsi kuuli tämän ja entinen ex-mies myös. Aika lapsellista ja sairasta kielenkäyttöä lähes keski-ikäiseltä naiselta. Kohdistaa katkeruutensa pieneen tyttöön.

Mun tyttären äitipuoli nimittelee mun tytärtä huoraks, lutkaks yms aina kun suuttuu sille jostakin. Tytär oli jotain 11-12 vuotias kun nimittelyt alkoivat. Ja se äitipuoli on vieläpä uskovainen. Niin ainakin antaa ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mun tyttären äitipuoli nimittelee mun tytärtä huoraks, lutkaks yms aina kun suuttuu sille jostakin. Tytär oli jotain 11-12 vuotias kun nimittelyt alkoivat. Ja se äitipuoli on vieläpä uskovainen. Niin ainakin antaa ymmärtää.

Älä vaan anna tyttäresi olla äitipuolen lähettyvillä. Tuollainen voi tehdä pahat haavat tytön sydämeen, kun alkaa murrosikäänkin tulla.

Miten ees kehtaa haukkua pientä tyttöä...

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

No arvaas mitä? Tämä hutsuttelijakin on uskovainen. Hullua sattumaa. Ja toi menee jo ihan törkeeksi ton sun lapsen äitipuolen kielenkäyttö. Ihan sikamaista. Eikö isäkään välitä mitää? Ainakin tää mun kertomuksen isä puolusti tytärtään. Oli myös osittainen eron syy tämä äitipuolen käytös hänen lastaan kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Hyvin yksinkertainen sääntö: Jos ei toisesta o mitään hyvää sanottavaa ni voi pitää turpansa kiinni...

Pitää paikkansa, mutta joskus vaan kiukuttaa niin vietävästi jonkun lapsellisuus ja kaksinaamaisuus, et on mahdotonta pitää suunsa kiinni.

No arvaas mitä? Tämä hutsuttelijakin on uskovainen. Hullua sattumaa. Ja toi menee jo ihan törkeeksi ton sun lapsen äitipuolen kielenkäyttö. Ihan sikamaista. Eikö isäkään välitä mitää? Ainakin tää mun kertomuksen isä puolusti tytärtään. Oli myös osittainen eron syy tämä äitipuolen käytös hänen lastaan kohtaan. [/quote]

Niinpä tietenkin. Jotenkin tuntuu, joillakin uskovilla on ote vähän livenny..

Isäkin on uskovainen ja merkittävässä asemassa kotikunnassaan. Sen pitää kaikin tavoin yrittää pitää julkisivu puhtaana. Vähättelee vaimonsa tekoja/ sanoja ja väittää tytärtään valehtelijaksi. Että on siinä lapsellakin isä, johon voi luottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Hyvin yksinkertainen sääntö: Jos ei toisesta o mitään hyvää sanottavaa ni voi pitää turpansa kiinni...

Pitää paikkansa, mutta joskus vaan kiukuttaa niin vietävästi jonkun lapsellisuus ja kaksinaamaisuus, et on mahdotonta pitää suunsa kiinni.

Ymmärrän kyllä, mutta voihan senkin ilmaista muutenkuin haukkumalla, sanomalla vaikka kuinka korpeaa kun toinen tekee niin ja niin ja se on mielestäsi väärin.

Ymmärrän kyllä, mutta voihan senkin ilmaista muutenkuin haukkumalla, sanomalla vaikka kuinka korpeaa kun toinen tekee niin ja niin ja se on mielestäsi väärin.

Tottakai. Onkin taitolaji nalkuttaa ihmisistä sen kuullostamatta kuitenkaan haukkumiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja niin mutta..:

Tottakai. Onkin taitolaji nalkuttaa ihmisistä sen kuullostamatta kuitenkaan haukkumiselta.

:D On, mutta kyllä sekin onnistuu kun miettii kerran mielessään mitä sanoo ääneen :D

Yhteistyössä